Ziggy Bubba 03.08.2007 14:51:42 | |
---|
Mä en tätä ymmärrä. Minusta Untouchables ja Other Side ovat meiningiltään hyvin lähellä toisiaan, molemmissa paljon tarttuvia poppikoukkuja, rokkausta ja muutama balladinomaisempi biisi. Jaa, mun nähdäkseni tuo Other Side taas on aivan liian kliininen ja jokseenkin ylituotettu teos, jonka biisimateriaalikaan ei ole kovin vahvaa verrattuna Untoon. Ehkä se on se "bändisoundin" puuttuminen mikä tuossa eniten häiritsee - levy kuulostaa enemmän Pro Toolsilla -kasatulta kuin soitetulta levyltä. Kyllähän Untossakin on iso merkitys tuotannolla, mutta biisit kuulostavat silti KoRnilta, eivät keltään ulkopuoliselta tuottajalta. You said a' what now? |
AVO 03.08.2007 17:55:14 | |
---|
tuli eile kornin myspaces livenä keikkaa Nycistä btw tais jotku muutki nähdä |
meeza 04.08.2007 09:13:11 | |
---|
Kuulostaa vielä kummallisemmalta sillisalaatilta kuin edellinen levy. [12:21:28] [ysuviy]: ruokaa saa kraanasta |
MK73 05.08.2007 08:48:04 | |
---|
Kyllä mulle oli ainakin mielenkiintoisin Korni vähään aikaan. Eikä vähiten Terry Bozzion kannuttelun takia :) TB saa minunkin kiinnostukseni heräämään. Soittaako joka biisillä? |
sammakko54 05.08.2007 11:27:54 | |
---|
TB saa minunkin kiinnostukseni heräämään. Soittaako joka biisillä? Ei soita. Harmi. Itse en kyllä tykkää näistä tietokone paukutuksista yhtään... |
rocky0 05.08.2007 17:36:38 | |
---|
Jaa, mun nähdäkseni tuo Other Side taas on aivan liian kliininen ja jokseenkin ylituotettu teos, jonka biisimateriaalikaan ei ole kovin vahvaa verrattuna Untoon. Ehkä se on se "bändisoundin" puuttuminen mikä tuossa eniten häiritsee - levy kuulostaa enemmän Pro Toolsilla -kasatulta kuin soitetulta levyltä. Kyllähän Untossakin on iso merkitys tuotannolla, mutta biisit kuulostavat silti KoRnilta, eivät keltään ulkopuoliselta tuottajalta. Joo SYOTOS on vähän kyllä liian koneistettu mielestäni myös. Tosin se lätty kyllä iskee mulle joissain määrin, kun onhan siinä sellasia helmiä kuin Souvenir ja Eaten up inside sekä Politics! Uus lätty kuulostaa enempi jamien tuotokselta eikä läheskään niin koneistetulta, paljon luonnollisemmalta kuin edellinen lätty, vaikka tietenkin samoissa maastoissa liikutaan Atticus Rossin tuottajan pallilla oleminen ja The Matrix tiimi vaikutti vissiin levyn teon alkuvaiheisiin jossain määrin, mutta Munky ei ollut ilmeisesti tyytyväinen, kun kuulosti jo liikaa koneistetulta ja tekivät biisit sitten uusiksi Atticuksen kanssa. Ite nostaisin uuden lätyn raakasti Untouchablesin tasolle ellei hitusen paremmallekkin, koska tää on pitkästä aikaa täyden kuulonen albumi sitten Issuesin. Untouchables kuiteski on silleen se rakkain aina, koska sitä kautta tutustuin bändiin, mutta Untitled on kyllä omalla listallani tosi korkeilla sijoilla. Aika näyttää, että mitä mieltä oon tästä lätystä, mutta tulevaisuus näyttää hyvältä. Parin viikon paahdon jälkeen en edelleenkään ole kyllästynyt, vaikka SYOTOKSEEN kyllästyin jo reilu viikossa. |
Twist 19.08.2007 00:17:49 | |
---|
no ny on tullut kuunneltua niin paljon kornia (uuttakin) että korvista pursuaa ulos (oli aikaa kuunnella bulgariassa *peukku*) ja pakko myöntää.. nyt tämä levy on avautunut.. ihan kutkuttaa aina kun tätä kuuntelee. ja jopa evolution on todella hyvää kamaa vaikka aluksi en pitänyt koko biisistä (on se kumma). takaisin kornin pariin --> Oops, I twisted again... |
rocky0 19.08.2007 16:26:24 | |
---|
Dodii, täytyy myöntää yli kuukauden kuuntelulla melkein jo, että tää levy on kevyesti Kornin paras sitten Issuesin / Untouchablesin. Sanokaa mitä sanotte, mutta tää levy on aivan saatanan hyvä! TALITM ja SYOTOS on ultimaalista shittiä tähän verrattuna... p.s. no huhhuh... tulipa kirjotettua rakentava viesti taas. |
todi.. meni vähän aikaa että katsoin tuon dvd:n.... taitaa olla jonilla vieläkin laulun aiheita headista... luulis jo että olis jo jättänyt asian taakseen, mutta mikäs siinä.. jokainen omalla tavallaan ^^ ja mukavaa tietenkin kuulla 8-kielistä tässä levyssä *peukku* btw eikös kornin pojat joskus sanonut Untouchables levystä että he eivät pysty soittamaan heidän biisejään tuolta levyltä? nyt olis mukavaa kuulla niitä biisejä, jos SYOTOS oli mahdollista soittaa niin miksi ei Untitled myös. noh, eiköhän joskus *peukku* Oops, I twisted again... |
ramionparas 22.08.2007 19:18:17 | |
---|
Minä muistaisin taas että he sanoivat että untouchablesin biisit eivät vain toimineet livenä, kuulemma liian studio levy, tai jotain.. http://www.evilpiggy.tk
http://www.mikseri.net/epm
http://www.myspace.com/evilpiggymachine |
rocky0 22.08.2007 23:41:50 | |
---|
Nii siis pystyyhä ne soittamaan, mutta esim. ei kuulosta välttämättä niin hienolta kuin albumilla. Tosin nykyisellä livekokoonpanolla voisivat varmaan aika kohtuullisia tulkintoja tehä niistä. Untolta ne on soitelleet näitä biisejä ainaki: Here to stay Make believe Blame Hollow Life Bottled Up Inside Thoughtless No one's there Embrace Alone I Break One More time että kyllä ainaski ovat yrittäneet soittaa niitä livenä uusimmalta ne on soittaneet livenä aika kiitettävän hyviä versioita: Evolution Starting Over Ever Be Hold On |
Twist 23.08.2007 02:16:24 | |
---|
jotenkin Evolution ei ole toiminut.. ainakaan laulun suhteen. mutta en ole oikein nähnyt kuin pari eri liveklippiä, joten paha sanoa vielä. loistava biisi ja oli loistava valinta sinkuksi ja jne. mutta lauluosuudet livenä ei toiminu. Oops, I twisted again... |
Sahtimies666 23.08.2007 11:40:16 | |
---|
Tosin nykyisellä livekokoonpanolla voisivat varmaan aika kohtuullisia tulkintoja tehä niistä. Mitäs tämä nykyinen kokoonpano sisältää? "Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night. |
rocky0 23.08.2007 14:24:02 (muokattu 23.08.2007 14:24:28) | |
---|
Mitäs tämä nykyinen kokoonpano sisältää? Kakoskitaristi Clint, Jordison (tuuraamassa davidia), Kalen Chase (taustalaulut, kitarat, perkussioita), Zac Braid (Synat ja taustalauluja), että luulis irtoavan ne studiomatskut aika hyvin tolalsella superkokoonpanolla. Joo no Evolution laulut vähä kusee, ku JD laulaa säkeistöt laiskasti ja kertsinki vetää oktaavin matalempaa ja Kalen vetää korkeet. Muute toimii varsinki se mätömpi osa. |
Sahtimies666 23.08.2007 16:22:23 | |
---|
Mä haluisin kyl ehottomasti nähä ton Kornin Unpluggedina joskus, satana toi on vaan niin tyylillä tehty. Mun mielestä menee melkeinpä samaan kategoriaan Nirvanan unpluggedin kanssa, toimii vaan ihan helvetin hyvin. "Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night. |
Twist 23.08.2007 19:24:25 | |
---|
Mä haluisin kyl ehottomasti nähä ton Kornin Unpluggedina joskus, satana toi on vaan niin tyylillä tehty. Mun mielestä menee melkeinpä samaan kategoriaan Nirvanan unpluggedin kanssa, toimii vaan ihan helvetin hyvin. onhan tuolla youtubessa nuita klippejä.. ainakin pari.. enemmänkin. että sieltähän niitä kans näkee. ja varmasti jostain löytyy kaikki osat Oops, I twisted again... |
rocky0 23.08.2007 20:58:52 | |
---|
onhan tuolla youtubessa nuita klippejä.. ainakin pari.. enemmänkin. että sieltähän niitä kans näkee. ja varmasti jostain löytyy kaikki osat Eikös hän tarkottanu, että haluais nähä paikan päällä vai? No kuitenkin. Ite en oikeestaan lämmenny unplugged vedolle pahemmin. Pari helmeä kyllä oli esim. Creep cover, Falling away from me ja Make me bad/In between the days (feat.cure) oli aika sydäntä lämmittäviä vetoja, mutta muuten jäi vaisuksi. |
Twist 23.08.2007 21:05:08 | |
---|
Eikös hän tarkottanu, että haluais nähä paikan päällä vai? No kuitenkin. Ite en oikeestaan lämmenny unplugged vedolle pahemmin. Pari helmeä kyllä oli esim. Creep cover, Falling away from me ja Make me bad/In between the days (feat.cure) oli aika sydäntä lämmittäviä vetoja, mutta muuten jäi vaisuksi. ah.. niin.. olen hidas ^^ saundit jäi vähän uupumaan.. vähän hiljaisen oloista oli, jon kuului kyllä mutta osa instrumenteista jäi vähän "varjoon". IMO mutta juu kyllä tämä Terry Bozzion lätyttely on mukavaa kuunneltavaa.. älytön setti äijällä. en voi miestä ymmärtää että kuinka pystyy noin hyvin paukuttamaan. Oops, I twisted again... |
Terry Pantheras 27.08.2007 12:27:05 | |
---|
Mikä tää Terry Bozzio juttu on? Ts. miksi se soittaa uutukaisella? Mulla on tosin joku muistikuva, et Kornin varsinaiselle kannuttajalle ois sattunut joku onnettomuus, tai jtn...? Finnish men don't talk and kiss, they just put. |
Kapane 27.08.2007 14:38:45 | |
---|
Mikä tää Terry Bozzio juttu on? Ts. miksi se soittaa uutukaisella? Mulla on tosin joku muistikuva, et Kornin varsinaiselle kannuttajalle ois sattunut joku onnettomuus, tai jtn...? Ei, kun se diggaa välillä paistella pihvejä. On siis vuorotteluvapaalla. Skenehuora jo 5,5 vuotta. |