Lebard 20.08.2007 17:37:08 | |
---|
|
Kieppi 20.08.2007 21:31:42 | |
---|
Nurkista löytyy tuollainen Hartke Systems - Transient Attack 4X10 (8 ohm/240W) ja nyt pitäis löytää nuppi, jotta pääsis rokittamaan. Gallien-Krueger Backline 600 saa täällä säännöllisesti kehuja. Itsekin semmoisen tilasin ja tänään sain, hyvältä peliltä vaikuttaa pikaisen kotitestin perusteella. Muita vaihtoehtoja voisivat olla vaikka Warwickin ProFet 3.2 tai Markbass Little Mark II tahi sitten tietty joku käytetty. Kalamies #10 >-)))>. Last.fm "You bassists who think your bass isn't loud enough, you're right!" -Geddy Lee- |
Meegs86 21.08.2007 08:32:12 | |
---|
Wink wink, mulla on tuolla torilla myynnissä Tech21 LM300. Ilman räkkiä se menee tuohon budjettiin. Ja varmasti rokkaa! :) "Live slow, die young anyway" |
tupac 21.08.2007 10:51:11 | |
---|
Aika ajoin näkyy peaveyn mark sarjaa liikkeellä, hinnat ei päätä huimaa ja soundi/tehopolitiikka niissä on kohillaan ja ennenkaikkea ne KESTÄÄ . |
beissi man 21.08.2007 14:49:12 | |
---|
Aika ajoin näkyy peaveyn mark sarjaa liikkeellä, hinnat ei päätä huimaa ja soundi/tehopolitiikka niissä on kohillaan ja ennenkaikkea ne KESTÄÄ . Joo täysin samaa mieltä asiasta. "Pie basisti turpas kii jos ei oo asiaan mitenkää liittyvää sanottavaa...
mee vaikka sinne basistien puolelle selittää tosta Richard Ashcroftin uudesta levystä tai vaikka sinne amiskaas veistaa niitä bassoja jostain vanerin palast jos et muuta keksi." |
Jipii 21.08.2007 19:32:40 | |
---|
Missä tota Mark -sarjaa myydään? Oon kattellu kans semmosia, mutta kun ei näytä edes Peaveyn sivuilla olla koko sarjaa, sieltä löytyy Maxia, Touria ja Pro Seriesiä. |
Missä tota Mark -sarjaa myydään? Oon kattellu kans semmosia, mutta kun ei näytä edes Peaveyn sivuilla olla koko sarjaa, sieltä löytyy Maxia, Touria ja Pro Seriesiä. Kyseistä sarjaa ei enään uutena valmisteta, joten käytettyinä niitä on todennäköisempää löytää. "Syksy taas ku bassosoolo, ties et oli tulossa eikä asialle voinut tehdä mitään." - Pelle miljoona, Pyhiinvaeltajat. |
Waris 22.08.2007 08:05:01 | |
---|
Missä tota Mark -sarjaa myydään? Oon kattellu kans semmosia, mutta kun ei näytä edes Peaveyn sivuilla olla koko sarjaa, sieltä löytyy Maxia, Touria ja Pro Seriesiä. Meikän Mark IV on vuosimallia '84, eli käytettyä kamaa on. eBaysta noita ainakin näyttää löytyvän ja silloin tällöin torilla. Laatupelejä, hanki jos löydät. Sgoyafton! |