Aihe: EBS-klubi
1 2 3 4 510 11 12 13 1428 29 30 31 32
ebs
21.08.2007 14:16:39
Itekki voisin liittyä, ku ostin kedelaattorilta tuon EBS Tauruksen.

Edit. Hyvästi kiertäny m.nettiläisten käsissä tuokin kombo, kun ilmeisesti oli ensin nimimerkki ebs:llä joka myi sen JK:lle joka myi sen kedelaattorille joka myi sen minulle. Hyvä roudauslaatikko.

Onnittelut ostoksesta. Sait hyvän pelin, joka on aikaisemminkin joitain kertoja Oulussa käynyt. Tuntee heti olonsa kotoisaksi:-)
poppamies
21.08.2007 16:56:27

Onnittelut ostoksesta. Sait hyvän pelin, joka on aikaisemminkin joitain kertoja Oulussa käynyt. Tuntee heti olonsa kotoisaksi:-)

Miksi se on käynyt "jo joitain kertoja Oulussa" jos se on hyvä? Minulla on kyllä aina ollut sellainen mielikuva että EBS on hyvä vaikka itsellä ei ole sellaista vehjettä koskaan ollut (paitsi joku MultiComp).
Ruotsinmaalaisella bassoforumilla heitetään kovat löylyt...
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=2835
G strings are for strippers!
Kieppi
21.08.2007 17:08:10
Poppiksen linkistä löytyy myös kamauutisia: Johannes_t:n jo informeeraaman Classic Line -rantasaunan lisäksi tulossa näkyy olevan myös CL212.
Kalamies #10 >-)))>. Last.fm
"You bassists who think your bass isn't loud enough, you're right!" -Geddy Lee-
Johannes_t
21.08.2007 18:09:02

Ruotsinmaalaisella bassoforumilla heitetään kovat löylyt...
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=2835

Yritin, yritin uudestaan, vaan en ymmärrä tarpeeksi (ensimmäinen kerta elämässä kun ruotsia olisi pitänyt osata...), voitko selventää mitä siellä saunotaan?
poppamies
21.08.2007 21:02:27 (muokattu 21.08.2007 21:03:39)

Yritin, yritin uudestaan, vaan en ymmärrä tarpeeksi (ensimmäinen kerta elämässä kun ruotsia olisi pitänyt osata...), voitko selventää mitä siellä saunotaan?

Kaikki ruotsalaiset basistit ei oikein diggaa noita EBS vehkeitä. Tuossa thredissä ainakin kaksi EBS työntekijää yrittää puolustaa EBS'n mainetta Nimimerkki "EBS Ralf" lienee peräti joku firman fiskaali. Toinenkin EBS työntekijä myöntää ettei hän henkilökohtaisesti pidä EBS vahvistimista vaikka ovatkin kyllä hänen mielestä hyviä mutta kun nyt vain itse sattuu olemaan Ampeg mies.
EBS Ralf yrittää selittää että basistit ei välttämättä osaa ruuvata EBS vahvistimia.
Jonkun mielestä EBS vahvistimet yrittää olla jotain mitä ne ei oikeasti ole. Vertauksena heitti että aivan sama niin kuin joku hyvällä tahdolla yrittäisi uskoteltua että vanha Ford Granada on melkein Camaro.
Jonkun mielestä ESB olisi OK kunhan saisivat siitä hifimäisyyden pois. Liian kliininen hitech ja fuusiosoundi.
Joku toteaa viisaasti "olemme ruotsalaisia ja sen takia emme yksinkertaisesti voi pitää ruotsalaisesta tuotteesta".
Joku ehdottaa että Valvedrive olisi integroitu etuvahvistin EBS vahvistimissa.
Monet toki pitävät aidosti EBS vahvistimistaan tuossakin thredissä.

Kaiken kaikkiaan vaikuttaisi siltä että ruotsin basisteilla olisi aika suora dialogi tehtaan edustajien kanssa tuon foorumin kautta.
M.Hanski
21.08.2007 21:08:06 (muokattu 21.08.2007 21:08:34)
Jahas, klubijäsenyys irronnee MicroBass II:lla. Saa nähdä, onko kanavien ylikuulumisongelmat ratkaistu tässä uudemmassa painoksessa.
rijopu
21.08.2007 21:24:05
Jahas, klubijäsenyys irronnee MicroBass II:lla. Saa nähdä, onko kanavien ylikuulumisongelmat ratkaistu tässä uudemmassa painoksessa.

Elä nyt retostele siinä!
M.Hanski
21.08.2007 21:25:18 (muokattu 21.08.2007 21:25:28)
Elä nyt retostele siinä!

No elä ite! Oisit ees putsannu sen! Hirveet mojot, grunget ja funkit joka välissä!
Karlsson
21.08.2007 22:10:58
Kaiken kaikkiaan vaikuttaisi siltä että ruotsin basisteilla olisi aika suora dialogi tehtaan edustajien kanssa tuon foorumin kautta.

Eiks kaikilla? Mä oon esitellyt alkon kassia sisältöineen EBS:n pomolle ja Hemmo on puhunut sille toivottoman huonoa ruotsia. Tossa kulmilla.
"Friendly shake hands!" -V.I.Lenin
hemmo
22.08.2007 07:44:13

Eiks kaikilla? Mä oon esitellyt alkon kassia sisältöineen EBS:n pomolle ja Hemmo on puhunut sille toivottoman huonoa ruotsia. Tossa kulmilla.

Hejsan, jag heter hemmo och jag har tjugo dåliga basgitarren.

EBS-lippis löytyy vieläkin noilta talliajoilta.
Turha provosointi
poppamies
22.08.2007 08:22:14

Hejsan, jag heter hemmo och jag har tjugo dåliga basgitarren.

EBS-lippis löytyy vieläkin noilta talliajoilta.

Hemmo skall byta tjugo dåliga basgitarren mot yx hyvä ritsa.
ebs
22.08.2007 14:54:11
Miksi se on käynyt "jo joitain kertoja Oulussa" jos se on hyvä?

Noo ko. Taurus on käynyt aikaisemmin vaan joitain kertoja "esiintymässä" ja esittelemässä laatuaan Oulussa vuoden 1994 jälkeen:-) Esittelijässä kyllä olisi ollut toivomisen varaa. Eli Tauruksella on tällä hetkellä neljäs omistaja menossa ja katkeamaton historia.
blessed
23.08.2007 20:06:01

Tervehdys tietämättömyyden suloisesta maailmasta. Nyt tarvis tietoa EBS 2000 combosta, tai tuolla nimellä myyjä sitä ainakin kutsui. Googlesta ei mitään järkevää löytynyt, ja tämänkin kerrottuani myyjä sanoi combossa tuommoiset merkinnät lukevan. Myyjä ei siis ole basisti, saanu joskus jossain vaihtokaupassa tuon pelin ja nyt sitä minulle tarjottelee. Kyseessä on sukulainen (siskon mies), joten uskon hinnan olevan hyvä, kun hän niin sanoo, mutta auttaisi myös jos täällä joku osaisi jotain kertoa tuommoisesta vehkeestä ( hieman speksejä, arvoa yms.) Jos tuo ebs 2000 combo tieto ei ole riittävä niin kertokaa mitä minun pitäis myyjältä vielä kysyä, jotta osaisitte auttaa. Etukäteen kohteliaimmin jo kiitän.
poppamies
23.08.2007 23:42:28

Olin näkevinäni Finkkujen basistilla pienen, pienen EBS combon. Yhdellä 10" ? Onko sellainen olemassa ihan oikeesti?
ebs
24.08.2007 09:01:52
Olin näkevinäni Finkkujen basistilla pienen, pienen EBS combon. Yhdellä 10" ? Onko sellainen olemassa ihan oikeesti?

Ellen väärin muista niin kyseessä SWR
blessed
25.08.2007 20:50:57

EBS 2000 kombo? Oisko kellään mitään tietoa?
Rocco_Longfella
27.08.2007 15:08:26
Liityn wahilla.
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
chief
27.08.2007 18:53:28
EBS 2000 kombo? Oisko kellään mitään tietoa?

En ole tuon mallisesta kombosta kuullutkaan. Kuva kertoisi aika paljon.
"It's the ear, not the gear. "
Pekka J.
27.08.2007 20:40:00
EBS-Multidrive löytyy täältäkin. Hemmetin kiva säröstin.
Nothing is easy
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)