Mr. Mustard 24.01.2004 23:28:50 | |
---|
Sairasta viihdettä tirkistelynhaluisille pervosadisteille. Mutta mitäs sitä jenkkejä päivittelemään, sillä kyllä tuo olisi menestys myös Suomessa. Täällähän on kaikki jenkkiformaattiohjelmat suosittuja, miksi tämä olisi poikkeus? "Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon. |
Tosiaan, ei varmaan kannata yhden "poliittisestikorrektinaikuisen" kirjoituksen perusteella alkaa niitä mielipiteitä muodostamaan. Luulisi, että m.netin porukalla olisi vähän kriittisemmät ajattelumallit. Onhan tuon tekstin sentään kirjoittanut joku, joka on melko varmasti YLIOPPILAS! PAKKO OLLA TOTTA, PAKKO! EI SAATANA! EI VOI OLLA! TOTTA SE ON! HULLUJA NUO AMERIKKALAISET! Teksti on täysin epäkelpo mihinkään julkaisuun. Life is life, eli semmoista se joskus on. |
Lähikauppias 25.01.2004 09:04:10 | |
---|
Tosiaan, ei varmaan kannata yhden "poliittisestikorrektinaikuisen" kirjoituksen perusteella alkaa niitä mielipiteitä muodostamaan. Luulisi, että m.netin porukalla olisi vähän kriittisemmät ajattelumallit. Onhan tuon tekstin sentään kirjoittanut joku, joka on melko varmasti YLIOPPILAS! PAKKO OLLA TOTTA, PAKKO! EI SAATANA! EI VOI OLLA! TOTTA SE ON! HULLUJA NUO AMERIKKALAISET! Eh. Tervemenoa katsomaan videopätkiä osoitteeseen www.bumfights.com. Ja on tästä ollut täällä thread ennenkin. Eikä minulla ole mitään amerikkalaisia vastaan, mutta empatiaan kykenemättömiä ääliöitä sitäkin enemmän. |
JCM 25.01.2004 09:46:28 | |
---|
|
Von Härskiburg 25.01.2004 10:41:38 | |
---|
Eikä minulla ole mitään amerikkalaisia vastaan, mutta empatiaan kykenemättömiä ääliöitä sitäkin enemmän. Juuri näin. Ei sillä ole väliä onko ne tekijät jenkkejä vai ei, mulla on silti syytä paheksua tollaista hyväksikäyttöä. "Vähän ois siistii olla lesbo! Sais nussii naisia!" -Rumpalimme |
Nimismies 25.01.2004 11:07:31 | |
---|
Vanha juttu on eikä millään tavalla terve tai hyväksyttävä. Onko tuo nyt sitten kauhean kaukana prostituutiosta? "Karkasin Nimismiehen kyydistä sivutuuliherkkyyden sillalla vallitessa." - Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme |
Lähikauppias 25.01.2004 12:41:58 | |
---|
Onko tuo nyt sitten kauhean kaukana prostituutiosta? Mun mielestä vielä aika paljon pahempaa. |
Bluesmies 25.01.2004 16:13:05 | |
---|
Kävin katsoos ton bumfights 1:sen esittelyvideon noilla sivuilla ja kieltämättä meno näytti vähän liiankin rajulta. Aivan helvetin tyhmää touhua! Kitara on tyhmä!!! |
Jormaz 25.01.2004 16:55:01 | |
---|
Taasko on pakko tuomita koko kansa muutaman idiootin takia? No idiootteja on kyllä nekin jotka tollasesta viihteestä nauttii. Osa niistäkin jotka noille videoille nuorena nauraa, päätyy lopulta spugeiksi. Back to the 80's |
Lähikauppias 25.01.2004 17:07:50 (muokattu 25.01.2004 17:08:13) | |
---|
Taasko on pakko tuomita koko kansa muutaman idiootin takia? Tässä olen samaa mieltä. Täytyy kyllä myöntää, että itsekin yleistin kaikki jenkit ääliöiksi ennen kuin tutustuin muutamaan. Yllättävää kyllä, samanlaisia ihmisiä ne suurin piirtein on kuin mekin. |
Raipe 26.01.2004 17:43:34 (muokattu 18.02.2004 14:57:13) | |
---|
En ole leimannut jenkkejä idiooteiksi. Itseäni lähinnä vituttaa ylipäätänsä tuollaiset heikompia alistavat idioottiegoistikleptomaaniäpäräpoliittisestiepäkorrekti textremeääliöapinanraiskaajapedofiiliprimitiivinenväkivaltainen empatiaavaillaolevakylmäturjakkeenpaskapääpöllön oksennuspallojavarastelevanisäkkäänvelipuolensikiö nsivupersoonahäiriöinentekevärahaamuiden kustannuksellanauraatoisilleihmisillepellepositiivin vastakohtailjettävänepäsikiönkuutiohampaan välissäkorostuvalikaisentahnamömmönsuukalvon seinämäänkiinnittynytpersikkajäniksenpieruja haistelevat kusipäät. Aivokuppaisia idiootteja löytyy kaikkialta. "Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!"
-Klunssila |
Lähikauppias 26.01.2004 20:01:58 | |
---|
"Pelle Positiivin vastakohdat"? |
MrQ 17.02.2004 02:55:43 | |
---|
Ei jeesus. Normaalisti olen mister nollaempatia ja kapteeni dystooppi samassa inkarnaatiossa, mutta toi on jo vastenmielistä. Nyt vituttaa niin etten saa unta. |
anttipoeka 18.02.2004 13:08:23 | |
---|
Off-topic: Näkyykö tämä threadi leveänä muillakin? Ei tässä sen kummempaa. |
Lähikauppias 18.02.2004 13:09:52 | |
---|
Juups, johtunee Raipen pitkähköstä yksisanaisesta tilityksestä. |
Robert 18.02.2004 17:10:32 | |
---|
Ei vittu... Mitä tuohon muuta osaa sanoa? Haista sinä mursu paska! |
Bilharzia 18.02.2004 17:18:11 | |
---|
Taitaa meitiltä löytyä sitten molemmat. En ole kyllä ikinä noita bumfight-videoita nähnyt mutta veikkaisin et nauraisin aika hulluna jos ne näkisin. Ei voi mitään. Turha sitä on kieltää ja olla tekopyhä. Maailma on pyllystä ja niin olemme myös me kaikki. Tai siis siitä toisesta. U know. EDIT: korjasin pullatappelun pummitappeluksi Olen nähny pätkän jossa pummi hakkas naista vessan lattialla.. ei naurattanu. www.LifeofDebauchery.Com |
Juugeli 18.02.2004 17:35:21 | |
---|
Nyttemmin molemmat videot kaverin luona nähneenä voin sanoa, että oli se perseestä. En nauranut kertaakaan. Paha olo vain tulee, kun mies pakotetaan polttamaan ruohoa ja sitten sytytetään hiukset palamaan ja nauretaan päälle. Ja mies jolla ei ole juuri yhtään hampaita pistetään tekemään kaikkia pöljiä stuntteja. Ja jos sattuu hampaat olemaan, niin eiköhän ne sitten revitä tongeilla irti. Voi vittu. Tuohon verrattuna Jackass on suurta taidetta, taidankin katsoa vähän yhden jakson nähdäkseni miten tehdään "poliittisesti korrektia" ohjelmaa. I don't give a damn if you don't like me, coz I don't like you, coz you're not like me (Jimmy Pop) |
Hotakainen 18.02.2004 23:05:11 (muokattu 18.02.2004 23:05:26) | |
---|
Onneksi mun 56k nettiyhteydellä ei tommosia ladata. En halua edes nähdä. Alaxää mun kaa? |
Lord of the strings 19.02.2004 13:59:17 | |
---|
Vituttaa niin vitusti vittu. Komppaan. Mitä söpömpi eläin, sitä lujempaa se puree. |