kingdom 25.01.2004 01:50:58 | |
---|
Ja jälleen sitä palautetta toivoisin! Kiitos siitä teille. En osaa oikein selittää tätä tekstiä, en ole aivan varma mistä kirjoitin sen. Mutta joka tapauksessa.. ------------------------------- The days are just passing by With people that get me high My friends tell me what to do The nights seem so long and long But I can't tell what is wrong I've cried but never knowing why Someone help me I'm standing so low with nothing to give or take Someone wake me I'm burning out bright like no one should ever do I've been through black and blue Waiting for something new Something to keep me going on They tell that I am through And where I'm going to But they don't know what I am here for Nyt on hyvä bändi löydetty! The Found! Progressiivista rockia maailman navalta, Kuopiosta! |
NHR 25.01.2004 02:10:33 | |
---|
En osaa oikein selittää tätä tekstiä, en ole aivan varma mistä kirjoitin sen. Mitä sitten? Ei näitä aina tarvitse tai kannata selitellä, kun jokainen kuitenkin tulkitsee omalla tavallaan. Aika hyvä teksti minusta tämä, siis nimenomaan useammalla tavalla ymmärrettäväksi. Tuo "long and long" hiukan särähtää minulla ainakin, sille voisit kenties jotain tehdä... Jostain syystä ("something new" varmaankin) rupesi tuo teksti menemään päässäni "Nothing else matters" -biisin sävelellä, tuo nimirivi vain joka säkeistön loppuun... ;) Did you ever wonder if your mom gave dad a blowjob just before she kissed you goodnight? |
Tuo long and long-kohta oli itsellänikin mielessä, en vain ole löytänyt siihen sopivampaa palasta. Kiitti. Jokainen tietysti tulkitsee niinkuin haluaa. |
NHR 25.01.2004 02:49:23 | |
---|
Tuo long and long-kohta oli itsellänikin mielessä, en vain ole löytänyt siihen sopivampaa palasta. Käviskö vaikkapa yksinkertaisesti vain "the nights seem to be so long", pitäisi sopia ainakin rytmiikan puolesta? Did you ever wonder if your mom gave dad a blowjob just before she kissed you goodnight? |
Unworthy Knight 25.01.2004 03:03:42 | |
---|
Someone help me I'm standing so low with nothing to give or take Someone wake me I'm burning out bright like no one should ever do I've been through black and blue Waiting for something new Something to keep me going on They tell that I am through And where I'm going to But they don't know what I am here for Alusta en pitänyt mutta nämä osat olivat loistavia. Jotenkin myös itellä lähti Metallica tyylilen slovari pyörimään päässä. Vaikkakaan en kuuntele juurikaan setien soitantoa. Snow covers my frozen corps/ Ice creates my final coffin/ Wind Screams my Funeral sermon/ Darling here I come/My own Reaper |
pianistityttö 28.01.2004 18:02:30 | |
---|
Vähän liian "helppoja" sanoja...tarkotan sitä, että juuri englantia opiskelemaan alkanutkin tajuais noi.. Vähän semmosta monipuolisuutta ja persoonallisuutta jos sais lisää ni hyvin menee:) "Olen onnellisin tuntemani ihminen"
-Arthur Rubinstein- |
Ozzman 28.01.2004 18:52:30 | |
---|
Vähän liian "helppoja" sanoja...tarkotan sitä, että juuri englantia opiskelemaan alkanutkin tajuais noi.. Vähän semmosta monipuolisuutta ja persoonallisuutta jos sais lisää ni hyvin menee:) Mitäs sillä on väliä jos melkein kuka vaan ne ymmärtää? Lueppa vaikka Beatlesin sanoja. Siinäpä vasta onkin helppoa luettavaa... Ei hirvi ole nisäkäs. Hirvi on kala. |
kingdom 28.01.2004 20:15:43 | |
---|
Vähän liian "helppoja" sanoja...tarkotan sitä, että juuri englantia opiskelemaan alkanutkin tajuais noi.. Vähän semmosta monipuolisuutta ja persoonallisuutta jos sais lisää ni hyvin menee:) Päiväkoti-ikäisiä varten minä noita teenkin... No mutta, olen itse huomannut saman asian. En tiedä kyllä onko se niinkään suuri ongelma? |
pianistityttö 30.01.2004 12:46:13 | |
---|
Monia sun kirjottamia asioita vois kuitenkin ilmaista ehkä hieman..hmm..enemmän symbolisesti. Ehkä silleen, et ihmisen täytyy ajatella itse mielessään, mitä sanottajalla on sanottavanaan. Nojoo. Itse kun rakastan kaikkee symbolismia.. :) "Olen onnellisin tuntemani ihminen"
-Arthur Rubinstein- |
bloodsucker 30.01.2004 13:07:46 | |
---|
Minä pidin. Yksinkertaisuus on vain hyvä asia. Se on helppoa tehdä tekstit, joita kukaan ei tajua. |
pianistityttö 31.01.2004 10:17:28 | |
---|
Se on helppoa tehdä tekstit, joita kukaan ei tajua. Ei sellaisia ole tarkotuskaan tehdä. Vaan semmosia, joista jokainen voi löytää oman tulkintansa. "Olen onnellisin tuntemani ihminen"
-Arthur Rubinstein- |
kingdom 31.01.2004 17:31:44 | |
---|
Vaan semmosia, joista jokainen voi löytää oman tulkintansa. Kyllä tuosta voi omat tulkintansa vetää. En usko että kukaan näkee nuo sanat samalla tavalla kuin itse ne näen. Tarkoitan, että nuo sanat jollain tavalla kuvaavat nykyistä elämäntilannettani. Mutta se on taas toinen juttu. Pidän itsekkin symbolismista. |