truba 20.08.2007 12:57:08 | |
---|
Onko kellään kokemuksia tämmöisestä mikseristä..? Miten toimii tuo tietokoneeseen liitettävä äänitystoiminta usb piuhaa pitkin. Tuleeko vempaimen mukana ohjelma tietsikkaan. Wine is fine but whiskey is quicker... |
aimotuska 20.08.2007 13:11:26 | |
---|
Tyhymä |
|
sepisti 12.01.2008 22:46:24 | |
---|
http://www.behringer.com/1204FX/index.cfm?lang=eng http://www.behringer.com/05_support … ds/u-control-downloads.cfm?lang=eng Eli he luottavat open sourcen hedelmiin, eivätkä vaivaudu itse tekemään/antamaan mitään. Mutta mä olen joko sokea, tai sitten tossa miksuttimessa vaan ei ole koko USB-liitäntää. Oisko noin, että siinä tulee erillinen markan palikka, johon tuo miksutin kytketään analogisesti? Hah... Vittu! Ja mä kun olen luullut että tuola kitarakama puolella väheksytään tota budjettiluokan kamaa... Täällä tuntuu wannabe pro:t tylyttävän ihan todella... Joo ja huomasin et on vanha ketju. Toki on täältä jotain oppiakin tullut promiehiltä:) Ei Seppo ole Seppoa pahempi Seppo |
aimotuska 12.01.2008 23:04:21 (muokattu 12.01.2008 23:09:02) | |
---|
Vittu! Ja mä kun olen luullut että tuola kitarakama puolella väheksytään tota budjettiluokan kamaa... Täällä tuntuu wannabe pro:t tylyttävän ihan todella... Joo ja huomasin et on vanha ketju. Toki on täältä jotain oppiakin tullut promiehiltä:) No anteeksi kun olen todennut kyseisen merkin omakohtaisesti huonommaksi kuin monet muut. Toivottavasti sun maailmas ei kaatunut totaalisesti. Se kirjoitetaan kuuLostaa, eikä kuuLLostaa. SIIS YHDELLÄ ÄLLÄLLÄ! prkl. |
sepisti 12.01.2008 23:25:54 | |
---|
Joo eipä se maailma harrastelijalla tässä mihinkään suuntaan kaadu:) Lienet samaa mieltä siinä, että tarpeita on erilaisia. En ihmettele yhtään jos toimit ammattilaisporukoissa ja et suosi behkuja. Mutta jossain harrastelu käytössä jossa tehdään vuositasolla alle 20 keikkaa tai omaksi iloksi äänitellään kotona niin behkuissa on mielestäni hinta ja laatu ihan kohdallaan. (Ei varmaan vaikea arvata, että xenyksi on tossa näppiksen vieressä nim. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa:)) Ei Seppo ole Seppoa pahempi Seppo |
aimotuska 12.01.2008 23:39:42 | |
---|
Niin se on mullakin tommonen UB502 tossa volumepotikkana ja muutama muukin behku löytyy ihan ns. tuotantokäytöstä. Se ei silti yhtään estä mua dissaamasta ko. merkkiä ja kehottamasta ihmisiä miettimään uudelleen. Jos kyselee julkiselta foorumilta mielipiteitä, niin on valmistauduttava myös niihin negatiivisiin mielipiteisiin. Ei pidä rakastua laitteisiinsa liian henkilökohtaisella tasolla. Ne on vaan laitteita, joilla joko saa tehtyä sen mitä tarvii tai ei saa tehtyä. Se kirjoitetaan kuuLostaa, eikä kuuLLostaa. SIIS YHDELLÄ ÄLLÄLLÄ! prkl. |