paice60 12.08.2007 21:40:12 | |
---|
Voivv... :D Lensi kahvit monitorille. Varauksella mukana, jos saa baronin kanssa soittaa Emmaa. Ottakaa nyt sitten edes joku soitin siihen mukaan, ei ole niin härskin näköistä. Vittu näitä hommia. |
jjsound 12.08.2007 21:54:01 | |
---|
Ottakaa nyt sitten edes joku soitin siihen mukaan, ei ole niin härskin näköistä. Reps.... (Virhe! Tyhjä tai liian rivo kirjoitus! ) "No mitäpä sitä ei basisti rahaa vastaan tekisi..." |
Mikko T. 19.08.2007 20:42:12 | |
---|
Saisiko päivitettyä osanottajalistaa kehiin? Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
kuunsirppi 19.08.2007 20:46:46 | |
---|
Mukana ovat: laulaja Mikko T omarklah riff manjaana isojussi uruttaja faith ÄM Timi jjsound Aune Coelhinho21 ellipellinen half jeppeq paice60 baron v_m_kangas tiina62 Ukko korgie Lennu ? Onkohan tässä kaikki ilmoittautuneet ja onko kaikki mukana vielä? Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
Guido 19.08.2007 21:16:39 | |
---|
Mukana ovat: laulaja Mikko T omarklah riff manjaana isojussi uruttaja faith ÄM Timi jjsound Aune Coelhinho21 ellipellinen half jeppeq paice60 baron v_m_kangas tiina62 Ukko korgie Lennu ? Onkohan tässä kaikki ilmoittautuneet ja onko kaikki mukana vielä? Mie! Ja hyv. suur. tod.näk. Vesku. Ei voi lusikalla ottaa, kun on kauhalla annettu. |
kuunsirppi 20.08.2007 07:17:41 | |
---|
Mukana ovat: laulaja Mikko T omarklah riff manjaana isojussi uruttaja faith ÄM Timi jjsound Aune Coelhinho21 ellipellinen half jeppeq paice60 baron v_m_kangas tiina62 Ukko korgie Lennu ? Guido Vesku? Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
jon lord 20.08.2007 10:18:28 | |
---|
Mukana ovat: laulaja Mikko T omarklah riff manjaana isojussi uruttaja faith ÄM Timi jjsound Aune Coelhinho21 ellipellinen half jeppeq paice60 baron v_m_kangas tiina62 Ukko korgie Lennu ? Guido Vesku? Jon Lord pienellä varauksella. COVS jäsen N.o 3 |
laulaja, Mikko T, omarklah, riff, manjaana, isojussi, uruttaja, faith, ÄM, Timi, jjsound, Aune, Coelhinho21, ellipellinen, half, jeppeq, paice60, baron, v_m_kangas, tiina62, Ukko, korgie, Guido sekä mahdollisesti Lennu, Vesku ja Jon Lord. Juu, kyllä tuolla porukalla saadaan kokkareet aikaan, parhaimmillaan 26 nimeä jo tässä vaiheessa, plus et mä tuon mukanani muutaman pölön, halusitte tai ette. Mut Pula-Aho haloo, ootko sä tulossa???!??!?? Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
manjaana 20.08.2007 13:12:53 | |
---|
laulaja, Mikko T, omarklah, riff, manjaana, isojussi, uruttaja, faith, ÄM, Timi, jjsound, Aune, Coelhinho21, ellipellinen, half, jeppeq, paice60, baron, v_m_kangas, tiina62, Ukko, korgie, Guido sekä mahdollisesti Lennu, Vesku ja Jon Lord. Juu, kyllä tuolla porukalla saadaan kokkareet aikaan, parhaimmillaan 26 nimeä jo tässä vaiheessa, plus et mä tuon mukanani muutaman pölön, halusitte tai ette. Mut Pula-Aho haloo, ootko sä tulossa???!??!?? Tottakai tulee, tai pitää hakea paikanpäältä.. :) Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |
Anonymous-jazz 20.08.2007 15:27:58 | |
---|
Mukana ovat: laulaja Mikko T omarklah riff manjaana isojussi uruttaja faith ÄM Timi jjsound Aune Coelhinho21 ellipellinen half jeppeq paice60 baron v_m_kangas tiina62 Ukko korgie Lennu ? Onkohan tässä kaikki ilmoittautuneet ja onko kaikki mukana vielä? Ilmoittaudun kanssa Juristi-isä pojansa uravalinnasta: "Tanssiorkesterin rummunlyöjä, onpa siinäkin ammatti". |
kuunsirppi 20.08.2007 16:36:01 | |
---|
Mukana ovat: laulaja Mikko T omarklah riff manjaana isojussi uruttaja faith ÄM Timi jjsound Aune Coelhinho21 ellipellinen half jeppeq paice60 baron v_m_kangas tiina62 Ukko korgie Lennu ? Guido Vesku? Jon Lord pienellä varauksella Anonymous-Jazz Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
Begemoth 23.08.2007 00:34:01 | |
---|
Mukana ovat: laulaja Mikko T omarklah riff manjaana isojussi uruttaja faith ÄM Timi jjsound Aune Coelhinho21 ellipellinen half jeppeq paice60 baron v_m_kangas tiina62 Ukko korgie Lennu ? Guido Vesku? Jon Lord pienellä varauksella Anonymous-Jazz Begemoth saapuu aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä. |
Brunuu 16.09.2007 01:09:38 (muokattu 16.09.2007 01:10:34) | |
---|
Tuonne ei taida ala-ikäisillä olla asiaa edes soittelo mielessä? =) Mieli tekisi käydä soittelemassa, mutta kai se on seuraavaan kertaan jätettävä. |
Decker90 16.09.2007 01:18:40 | |
---|
Mukana ovat: laulaja Mikko T omarklah riff manjaana isojussi uruttaja faith ÄM Timi jjsound Aune Coelhinho21 ellipellinen half jeppeq paice60 baron v_m_kangas tiina62 Ukko korgie Lennu ? Guido Vesku? Jon Lord pienellä varauksella Anonymous-Jazz Ei kai siinä muukaan auta, kai se on mukaan tultava... Ilmeisesti ei keikallakaan olla, kun näyttää tuo Omarklah olevan tuolla ensteks ilmoittautuneiden joukossa... =:) Jos tällä erää laistais roudaus vastuun, voisi osallistua kauniin naapurikaupunkimme yö elämän salojen tutkiskeluun... "En syytä, enkä väitä...." |
kuunsirppi 16.09.2007 19:37:18 (muokattu 17.09.2007 07:08:33) | |
---|
Mukana ovat: laulaja Mikko T omarklah riff manjaana isojussi (?) uruttaja faith ÄM Timi jjsound Aune Coelhinho21 ellipellinen half jeppeq paice60 baron v_m_kangas tiina62 Ukko korgie Lennu ? Guido Vesku? Jon Lord pienellä varauksella Anonymous-Jazz Begemoth Decker90 Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
isojussi 16.09.2007 22:12:13 | |
---|
Mulla on edelleen kans se pieni varaus tossa, että en nyt arvaa osallistua tekniikkaan. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
vanhami 17.09.2007 10:30:21 (muokattu 17.09.2007 10:31:46) | |
---|
Mukana ovat: laulaja Mikko T omarklah riff manjaana isojussi (?) uruttaja faith ÄM Timi jjsound Aune Coelhinho21 ellipellinen half jeppeq paice60 baron v_m_kangas tiina62 Ukko korgie Lennu ? Guido Vesku? Jon Lord pienellä varauksella Anonymous-Jazz Begemoth Decker90 *Vanhami Pyrin tulemaan, ellei tule keikkaa. Pari viime kekkeriä on kaatunut siihen. Voin napata muutaman haitarin mukaan, jos on tarvis. Mikserikin ( 8 mikkikanavaa ja 2 stereokanavaa) tulee mukaan tarvittaessa mun keikkaräkissä. |
kuunsirppi 17.09.2007 11:03:21 | |
---|
Mukana ovat: laulaja Mikko T omarklah riff manjaana isojussi (?) uruttaja faith ÄM Timi jjsound Aune Coelhinho21 ellipellinen half jeppeq paice60 baron v_m_kangas tiina62 Ukko korgie Lennu ? Guido Vesku? Jon Lord pienellä varauksella Anonymous-Jazz Begemoth Decker90 *Vanhami Pyrin tulemaan, ellei tule keikkaa. Pari viime kekkeriä on kaatunut siihen. Voin napata muutaman haitarin mukaan, jos on tarvis. Mikserikin ( 8 mikkikanavaa ja 2 stereokanavaa) tulee mukaan tarvittaessa mun keikkaräkissä. No tuo koko pänti tonne Tampesteriin ja päätätte, että se on oma pikkujoulu, jolloin ei tehdä keikkaa Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
vanhami 17.09.2007 11:16:14 | |
---|
No tuo koko pänti tonne Tampesteriin ja päätätte, että se on oma pikkujoulu, jolloin ei tehdä keikkaa Ei oo tällaset yhetispikkujouluhommat niiden juttuja ollenkaan. Kaikki keikat vedetään mitä tulee. |
Welldrum 17.09.2007 21:24:51 | |
---|
Oho, noin paljon soittajia ja laulajia...showtime on varmaan 18.00-02.00 ? Se että olen paikalla ei tarkoita että olen läsnä. |