Aihe: Mestarien Liiga-/ Jalkapallosta yleisesti- topiikki
1 2 3 4 552 53 54 55 56122 123 124 125 126
DJKaaos
17.08.2007 15:00:33 (muokattu 17.08.2007 15:03:07)
Derekin velipoikahan kannattaa ManU:a, joten tuskin siellä mitään pakkosyöttöä on harrastettu.

Ehkä hän uskalsi sitten ajatella omilla aivoillaan. Derekin kirjoituksesta:

"Itse olen saanut sinisen kotikasvatuksen pienestä pitäen"

Jotain vaikutustahan tolla on ollut, kun Blues "valikoitui" suosikiksi.

Derekin marmatus gloryhunttaamisesta on vaan niin lapsellista tuubaa, että ei vertaa löydy, varsinkin kun se kohdistuu nimenomaan siihen, miten ollaan toimittu pentuina siis 10-15 vuotta sitten!
Minä olen minä.
aleksi
17.08.2007 16:51:03 (muokattu 17.08.2007 16:51:46)
PPS. Saanko mä muuten kannattaa kahta joukkuetta, vai onko se vastoin kaikkia kirjoittamattomia lakeja?

Äh, kai sitä saa, ainakin näin kaukaa jalkapallokulttuureista. Itellä ainakin on lähellä sydäntä Lontoon veriviholliset, Arsenal ja Tottenham, sekä muualta Everton. Italiastakin löytyy useampi Fiorentina, joka tosin vei sydämeni vasta tässä muutama vuosi sitten sekä AS Roma, jota sitten vastaavasti on tullut seurattua jo pidempään.

Ei mua ainakaan yhtään hävetä sanoa, että vaikkapa Lyonin pärjääminen Mestareiden Liigassa on tehnyt musta ainakin osittain fanin. Jos se jotain häiritsee, niin olkoot.

Gloryhunttaus ynnä muut on termeinäkin jo niin naurettavia, fanikulttuuriin piirissä, että vähän myötähävettää niitä tosissaan viljelevän puolesta - kenen itsetuntoa muka pönkittää ihan oikeasti, jos on "tiennyt", kuten asia usein esitetään, jonkun seuran hyvyydestä tai kehityskelpoisuudesta ennen sen pääsemistä parrasvaloihin ja maailmanmaineeseen.

E:Lause kesken.
"Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you like it, as long as it's good and has passion."
HaloOfFlies
19.08.2007 12:13:19

Saapa nähdä miten ManUn tänään käy. Ronaldo on pelikiellossa seuraavat kolme peliä ja kun Rooney on seuraavat kaksi kuukautta poissa niin ei hyvältä näytä. Pakkovoiton paikka on tänään.
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
DJKaaos
19.08.2007 12:35:26
Saapa nähdä miten ManUn tänään käy. Ronaldo on pelikiellossa seuraavat kolme peliä ja kun Rooney on seuraavat kaksi kuukautta poissa niin ei hyvältä näytä. Pakkovoiton paikka on tänään.

Joo mielenkiintoinen derby ja seuraava kuukausi tulossa. Kaikki näyttää siltä, että kolmen pisteen pois vieminen City Of Manchesteriltä on todella vaikeaa. Itse veikkaan tasuria tai tappiota. Jos tappio tulee, niin eroa Cityyn olisi jo 7 pistettä! :D Toivotaan kuitenkin, että Manun keskikentältä löytyisi ratkaisijoita.
Minä olen minä.
Black Star
19.08.2007 13:09:42

Joo mielenkiintoinen derby ja seuraava kuukausi tulossa. Kaikki näyttää siltä, että kolmen pisteen pois vieminen City Of Manchesteriltä on todella vaikeaa. Itse veikkaan tasuria tai tappiota. Jos tappio tulee, niin eroa Cityyn olisi jo 7 pistettä! :D Toivotaan kuitenkin, että Manun keskikentältä löytyisi ratkaisijoita.

Hyökkäys on aika heikoilla, ei laadun, mutta määrän suhteen, kun puhtaita kärkipelaajia ei punapaitojen riveistä löydy kuin Tevez, Solskjaerillakin taitaa edelleen olla jotain vaivoja. Erikoistilanteissa olisi varmaankin hyvät saumat iskeä.

Mielenkiintoista on nähdä erinomaisesti pelanneen Kasper Schmeichelin esiintyminen isänsä 'the' seuraa vastaan.
Juoma oli yllättävän happopitoista, ei yksinkertaisesti pystynyt nielemään
DJKaaos
19.08.2007 17:55:47
Micah Richardsin peli puolustuksessa oli todella vahvaa, saas kattoa milloin miestä nähdään Englannin paidassa.

On nähty jo muutamia kertoja, muistaakseni 4-5 peliä pelannut.

City-Manu -peli oli Manulle juuri niin vaikea kuin odotinkin. Manun viimeistely on umpisurkeaa ja ne ketkä sanovat "Manu olisi ansainnut voiton" voivat tunkea päänsä syvälle perseeseensä. Tolla viimeistelyllä sarjataulukon 16. sija on ansaittu paikka.
Minä olen minä.
Deg
19.08.2007 19:05:47

No se on helvetin hyvä, että olet ylpeä ja kuljet varmaan nokka pystyssä kartsalla Chelski-paita päällä, sietäähän sitä olla ylpiä! Mutta tiedätkö, että ihan yhtä "ylpeinä" kannattavat omaa seuraansa Scunthorpen ja Accrington Stanleyn kannattajat -> eli mitä ylpeyden aihetta on siinä, että kannattaa jotain tiettyä seuraa? Oonko mä ylpeä siitä, että mulla on leipää kaapissa tai siitä, että mulla on just Canonin kamera? Sonyn omistajat ovat varmaan ihan yhtä ylpeitä, eli mitä ylpeilemisen aihetta on tommosilla jutuilla? Jos sä oot suorittanut tai tehnyt elämässäs jotain, niin ne on asioita, joista voi huolella ja aiheesta olla ylpeä. Kyllä mä olen ja tuun elämässäni olemaan ylpeä jostain ihan muusta kuin siitä, mitä seuraa kannatan.

Etkä sinä osannut olla poikkeava, vaan sut käsittääkseni painettiin kotoa käsin tohon Chelsea-muottiin, kuten aiemmin kerroit. Ja jos sun kotoa ei olisi tullut Chelsea-kasvatusta/painostusta, niin sä olisit ihan samalla tavalla ollut vietävissä kuin muutkin sun ikäset, että se siitä ylpeydestä.

EDIT:

Ja toivottavasti sä voit olla ylpeä tavasta, jolla Chelsea voitti (osti) vuosien 2005 ja 2006 valioliigamestaruudet.

Tulin suorastaan hyvälle tuulelle kun sai nauraa koko tekstisi ajan. Ole jo hiljaa ettet nolaa itseäsi tuon enenpää.
Vuoden 2007 ensimmäisen dada-viestin lähettäjä!!
DJKaaos
19.08.2007 19:26:32
Tulin suorastaan hyvälle tuulelle kun sai nauraa koko tekstisi ajan. Ole jo hiljaa ettet nolaa itseäsi tuon enenpää.

Koita nyt hyvä mies edes jotenkin perustella aikaisemmat kirjotuksesi tai antaa muille kyseisestä aiheesta sua kritisoineille joku vastine. Haloo, miten helvetissä sä kuvittelet kuittaavas tolla ylläolevalla helvetin typerällä ja aivottomalla letkautuksella yhtään mitään, kun muutkin on ollut kykeneväisiä normaaliin keskusteluun ja perustelleet näkemyksensä aika kattavasti?
Minä olen minä.
Ziggy Bubba
19.08.2007 20:24:34 (muokattu 19.08.2007 20:25:12)

Oot kuule kaveri niskalenkissä, ei tuossa olankohauttelut enää auta ;)

Kyllä jäi kismittämään tuo Pool-Chelski -peli... Liverpool oli kentällä ainoa aktiivinen joukkue, Chelsea ei yrittänyt edes maalintekoa kuin muutamalla pitkällä pallolla. Torresin avausmaali olikin ansaittu. Mutta mitä tekee dumari? Antaa Chelsealle puhtaan lahjapilkun, ja nämä saavat pelin ainoan kunnollisen maalipaikkansa (Lampard ei erehtynyt).. Voi p&%ze, minkä teit Rob Styles!
You said a' what now?
porcupine
21.08.2007 13:06:04
Jep, Robi pistettiin ansaitusti hyllylle. Ihan ei mies ollut tehtäviensä tasalla.

http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/200708206484932_jp.shtml
Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta.
Jkob
21.08.2007 14:50:29
Huomenna Ratinaan katselemaan kazakkien kaatamista. Forsselin olisi toki mieluusti nähnyt mutta "yllättäen" ei..

Jos olisin Hodgson, kentälle kirmaisivat seuraavat herrat:

-------------Jässi-------------
---Peetu--Tihi--Hyypiä--Köpi
---------Teme--Roman------
Ääritalo--------------Kolkka--
-----------Losa---------------
----------Tintti----------------

Tuskinpa vaan Ääritaloa kentällä nähdään. Köpi valitettavasti nähdään mutta eipähän
parempaakaan ole. Mies tosin ei ole pelannut juurikaan. Kolmen topparin peluutusta olisi myös mahdollista koittaa mutta Royn pelitapaan tuo ei sovi millään. Siinä tapauksessa Tintin kanssa Sjölund kärkeen.
Wanking is timeless
Ziggy Bubba
21.08.2007 15:55:10 (muokattu 21.08.2007 15:55:22)

Jep, Robi pistettiin ansaitusti hyllylle. Ihan ei mies ollut tehtäviensä tasalla.

http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/200708206484932_jp.shtml

Oli syytäkin. Tuo ei kyllä tuo Poolille niitä kahta kadonnutta pistettä :(
You said a' what now?
Anonymous-jazz
21.08.2007 17:26:57

Huomenna Ratinaan katselemaan kazakkien kaatamista. Forsselin olisi toki mieluusti nähnyt mutta "yllättäen" ei..

Mulla on jotenkin semmoinen kutina että kuokkaan tulee taas maalilla tai parilla.
Juristi-isä pojansa uravalinnasta: "Tanssiorkesterin rummunlyöjä, onpa siinäkin ammatti".
W-Man
22.08.2007 18:46:47
tuleeko Suomen peli striiminä netissä?
Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa..
Silkki
22.08.2007 19:53:19
tuleeko Suomen peli striiminä netissä?

Canal plussalta tulee =)
Tauolla 1-1. Turhan jännäks menee tämäkin.
"The Alcohol ...The Cause of and Solution to all of lifes problems!" -Homer
Seppo_Howitzer
22.08.2007 19:55:59
Canal plussalta tulee =)
Tauolla 1-1. Turhan jännäks menee tämäkin.

Joo, Jääskeläinen voi ottaa piikkiinsä tuon maalin.
VR
22.08.2007 21:27:46
Jep. Suomelle pisteet kotiin ja Portugalikin rämpi Armeniassa tasuriin. Vielä kun Belgia saisi serbeiltä pisteet nyysittyä.
Everything is a OK! YNWA
Black Star
22.08.2007 22:01:14

Just a PERFECT DAY!

Alkmaarin hyökkääjä Dembele vienyt kympin jälkeen Belgian johtoon Serbiaa vastaan.
PERKELE, ETTÄ KELPAISI!
Juoma oli yllättävän happopitoista, ei yksinkertaisesti pystynyt nielemään
Hargon
22.08.2007 22:23:56
Lähtisköhän Niemi maaliin Serbiaa vastaan? Eikös se jotain sen suuntaista ole joskus puhunut, että olisi tarvittaessa käytettävissä. Ei oikein tahdo löytyä luottoa johonkin Kaveniin.
Tietämättömyys on autuain olotila silloin, kun kiveksesi ovat alasimella ja pajavasara jo matkalla alaspäin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)