Bluesmies 18.08.2007 17:00:52 | |
---|
Tuossa hieman Bad Monkey ääninäytettä: http://www.mikseri.net/artists/?id=42733 Tuosta tuo Live Blues. Tausta siis on valmis, johon sooloilin päälle. Kamat siis Tele+Orange ja Bad Monkey välissä. Kaiun lisäsin jälkeenpäin. |
apenaattori 18.08.2007 17:55:08 (muokattu 18.08.2007 17:55:28) | |
---|
Jep ja niistä on v*tusti hyötyä kun linkistä avautuu sivu 404: ERROR. Lisäksi soundi on "vähän" hevimpi entä AC30 vai mikäköhän siinä olikaan vaffarina mitä apinalla boostattiin.. Juu, eivät näemmä toimi enää. Viestiä ei voi enää muokattakaan joten tässä linkki mikseriin, josta löytää kaikki näytteet: http://www.mikseri.net/artists/apenaattori.43323.php http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
-Cale 19.08.2007 16:30:33 | |
---|
Osaisiko muut Bad Monkey omistajat sanoa kumpi napaisuus virtalähteestä tulisi valita apinalle? Muut pedaalini tähän asti ovat toimineen +:lla, mutta bad monkeystä en ole varma enkä uskalla koittaakkaan etten hajota pedaalia. Ihmetytti hieman kun luin erään virtalähteen tietoja, ja siinä luki että käy sekä digitechin että dodin pedaaleihin, paitsi ei malmsteen signatureen ja johonkin muuhun. Mulla oli joskus YJM308 ja siihen piti valita + -napa, joten tämän perusteella apinaan tulisi miinus -napa. Jos jollakin olisi varmuus tästä olisin todella kiitollinen! Niin kauan tätä tietoa on jo haettu eikä meinaa selvitä... |
stuugi 19.08.2007 16:31:47 | |
---|
Osaisiko muut Bad Monkey omistajat sanoa kumpi napaisuus virtalähteestä tulisi valita apinalle? Muut pedaalini tähän asti ovat toimineen +:lla, mutta bad monkeystä en ole varma enkä uskalla koittaakkaan etten hajota pedaalia. Ihmetytti hieman kun luin erään virtalähteen tietoja, ja siinä luki että käy sekä digitechin että dodin pedaaleihin, paitsi ei malmsteen signatureen ja johonkin muuhun. Mulla oli joskus YJM308 ja siihen piti valita + -napa, joten tämän perusteella apinaan tulisi miinus -napa. Jos jollakin olisi varmuus tästä olisin todella kiitollinen! Niin kauan tätä tietoa on jo haettu eikä meinaa selvitä... Mulla menee - sisällä ja + ulkona. ei ainakaan ole palanut |
-Cale 19.08.2007 16:34:04 | |
---|
Mulla menee - sisällä ja + ulkona. ei ainakaan ole palanut Hmm... Suurena elektroniikkanerona täytyy kysyä että mitä tuo tarkoittaa? :) Eli siis valitsenko siitä virtalähteen piuhan päästä miinus napaisuuden? |
Numb 19.08.2007 16:35:01 (muokattu 19.08.2007 16:35:55) | |
---|
Osaisiko muut Bad Monkey omistajat sanoa kumpi napaisuus virtalähteestä tulisi valita apinalle? Miinus keskellä. Eli sama kuin suurimalla osalla pedaaleista. Jos olet Bosseja käyttänyt, niin sama kuin niillä. Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
Miinus keskellä. Eli sama kuin suurimalla osalla pedaaleista. Jos olet Bosseja käyttänyt, niin sama kuin niillä. Niin, kun vielä ymmärtäisi mitä tarkoittaa kun miinus on keskellä :D Bosseja ei ole kyllä tullut käytettyä. Edit: Eli siis valitsenko sen miinuksen nyt siitä virtalähteen piuhan päästä? |
Numb 19.08.2007 16:39:55 (muokattu 19.08.2007 16:40:34) | |
---|
No se keskellä oleva on se napa. Niinku :D Niin minä ainakin olen aina ajatellut, että napa on keskellä eikä reunalla :) Se on tosiaan se yleisin, tuo miinusnapaisuus. Plussanavat ovat poikkeuksia. Pedaaleille tarkoitetut yleismuuntajat, OneSpot ja sellaiset, antavat kaikki(?) miinusnapaa. Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
-Cale 19.08.2007 16:44:02 | |
---|
No se keskellä oleva on se napa. Niinku :D Niin minä ainakin olen aina ajatellut, että napa on keskellä eikä reunalla :) Se on tosiaan se yleisin, tuo miinusnapaisuus. Plussanavat ovat poikkeuksia. Pedaaleille tarkoitetut yleismuuntajat, OneSpot ja sellaiset, antavat kaikki(?) miinusnapaa. No, jos mä nyt sitten koitan tuolla miinuksella edetä tässä hommassa, täytyy samalla laittaa silmät kiinni ja rukoilla parasta ettei spedusta nouse savu... :) |
Numb 19.08.2007 16:46:06 | |
---|
Way to go! Onneksi ei ole kallis korvata. Lupaan heittää kolehtiin, jos Apina menettää henkensä tässä eläinkokeessa :) Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
kondensaattori 19.08.2007 16:51:47 | |
---|
Onks toi digitaalinen? |
-Cale 19.08.2007 16:56:31 | |
---|
Way to go! Onneksi ei ole kallis korvata. Lupaan heittää kolehtiin, jos Apina menettää henkensä tässä eläinkokeessa :) Noniin, ei ainakaan vielä kärähtänyt. Kuinka muuten tuon patterin saa pois kun yritin kyllä painaa noista sivuista niitä vapautus -juttuja mutta ei tunnu lähtevän poljinosa millään irti? |
Thule 19.08.2007 16:59:51 | |
---|
Kuinka muuten tuon patterin saa pois kun yritin kyllä painaa noista sivuista niitä vapautus -juttuja mutta ei tunnu lähtevän poljinosa millään irti? Kyl se sillain. Painat vaikka lyijärillä toisen tapin pohjaan, niin kyllä irtoaa. "Astronomy makes Stairway To Heaven sound like the theme to Gilligan's Island." | Dumdidum. |
-Cale 19.08.2007 17:03:42 | |
---|
Kyl se sillain. Painat vaikka lyijärillä toisen tapin pohjaan, niin kyllä irtoaa. Hehee, lähtipäs helposti. Kiitos kaikille jeesanneille! |
Ziggy Bubba 19.08.2007 17:46:14 | |
---|
Onks toi digitaalinen? Ei ole digitaalinen, trankkupeli on. You said a' what now? |
kojones 19.08.2007 17:51:09 | |
---|
Onks toi digitaalinen? Ei ole ei, ensimmäisenä kun eteen sain piti avata ja tarkistaa. Harmi kun pintaliitosmokkuloilla on pitänyt tehdä. Vielä pitäis päästä testaamaan... |
kondensaattori 19.08.2007 18:47:35 | |
---|
Kiitos vastauksista. Olen siinä uskossa ollut että Digitechit olis kaikki digivehkeitä, mutta eipä näemmä ole. |
Painajaismainen 28.08.2007 13:56:46 | |
---|
nosto Ostin tänään heräteostoksena tuollaisen purkin. Transistori-Yamahan kanssa ei oikein vakuuta, mutta kunhan pääsee kotiin Randallia kurittamaan niin näkee kunnolla miten apina huutaa. Päällisinpuolin jämäkän oloinen laite, mutta polkimen kiinnitysmekanismi epäilyttää. Poljinosassa ei ole minkäänlaisia kiinnitysruuveja joten kovassa käytössä se saattaa ruveta elämään sivuttaissuunnassa ja sitten ehkä tarvitaan jotain MacGyver patenttia. Kassellaan... "Paska kitara mutta tulipahan soiteltua" |
Dirty Hero 28.08.2007 15:01:40 (muokattu 28.08.2007 15:02:23) | |
---|
Ostin tänään heräteostoksena tuollaisen purkin. Transistori-Yamahan kanssa ei oikein vakuuta, mutta kunhan pääsee kotiin Randallia kurittamaan niin näkee kunnolla miten apina huutaa. Mulla apina huutaa Hughes&Kettnerin 60 halpistrankkuvahvistimella mainiosti :) |
Painajaismainen 28.08.2007 15:26:29 | |
---|
Mulla apina huutaa Hughes&Kettnerin 60 halpistrankkuvahvistimella mainiosti :) Hughes & Kettner 60 vs. Yamaha GA-10? Älä viitsi. ;) Bad Monkeyn mukana tulleessa esitteessä oli ihan käyttökelpoisiakin asetuksia. Pääsis jo luukuttamaan Randallin kanssa... "Paska kitara mutta tulipahan soiteltua" |