Juippi! 17.08.2007 19:55:59 | |
---|
OFFTOPIC: Siinä asiassa olen samaa mieltä freeekkin kanssa samaa mieltä että täällä on "liikaa" kamojen ostosta yms. asiasta juttua, mutta olen ajatellut että tänne Bassot - alueelle vois tehdä vielä toisen alueen, liittyen soittokamoihin. Elikkä kaikki jotka on ajatellut ostaa vaikka basson, voisivat avata "soittokamat" alueen, ja etsiä vanhan keskustelun tai tehdä uuden. Elikkä, kamat omaan, ja soittaminen omaan "lokeroon" tai "kirjastoon". Ja sitten otsikkoon liittyen: Olen täysin kamarunkkari. Heti kun saan rahaa, pistän ne bassoon/pedaaliin/kaappiin/nuppiin. |
J.Hollström 17.08.2007 20:15:54 | |
---|
Elikkä, kamat omaan, ja soittaminen omaan "lokeroon" tai "kirjastoon". Ei varmaan tarvetta, tilastoihin vedoten. Bassopalstalla aiheita on yhteensä 4890 tähän mennessä. Kitarapuolella kamaosastossa 22292, soittopuolella 3980. Tämän suhteen valossa, tuolla "Bassot: soittaminen" -puolella voisi olla aika hiljasta. Jos on tunne, että soittamisesta on liian vähän juttuu, niin keksi itse lisää topicceja. That's it, but not shit. |
On todella vapauttavaa kuulla etten ole yksin addiktioni kanssa. Nyt voin taas harrastaa kamarunkkausta hyvin mielin. Kiitos veljet. Sitä saa mitä tilaa. |
Teijo K. 18.08.2007 10:59:07 | |
---|
Ei varmaan tarvetta, tilastoihin vedoten. Bassopalstalla aiheita on yhteensä 4890 tähän mennessä. Kitarapuolella kamaosastossa 22292, soittopuolella 3980. Tämän suhteen valossa, tuolla "Bassot: soittaminen" -puolella voisi olla aika hiljasta. Jos on tunne, että soittamisesta on liian vähän juttuu, niin keksi itse lisää topicceja. Olen ollut samaa mieltä, mutta sellainen pointti tuossa eri alueissa olisi, että ehkä se turha nillitys vähenisi sitten? No toiveajattelua. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
How many string bass players does it take to change a light bulb?
None; the piano player can do that with his left hand. |
pehko 18.08.2007 11:41:12 (muokattu 18.08.2007 11:49:51) | |
---|
Ei yhtään aihetta ovelista harmonioista, sormeilujärjestyksistä tms. Ei se ole "kritiikkiä" jos huomauttaa että "taivas on sininen"... no, eikö se kerro sitä että kenelläkään ei ole tarvetta aloittaa keskustelua esim. juuri "ovelista harmonioista". Tai jos näet sille tarvetta niin voit varmaan alottaa sen itse? Ja mitä soittokama threadeihin tulee, niin aika paljon ne soittokamat sillälailla on oleellinen juttu, jos meinaa ylipäätänsä soittaa. Itseäni ainakin hyvin paljon kiinostaa esim. muiden laite ratkaisut sun muut, ja miten porukka soundiaan hakee. Jos ei kiinosta, niin ei tarvii lukea! EDIT: Ettei offtopikkia, niin vaimoa ei ole vielä, eikä rahaakaan, mutta kuola valuu usein. =D HEAVY...FUCKING...METAL! |