suurjoke 17.08.2007 16:00:41 | |
---|
Onko kellään kokemuksia Ken Smith nimen alla Koreassa tehdyistä bassoista, tyyppi jazz ja aktiivisähköt. Kokeilin yhtä ja soundasi yllättävän töpäkältä.Hintaa on noin 700, oisko sen väärtti. Päihitti kyllä reilusti vieressä roikkuneen saman hintaisen mehicojazzin. |
TommiW. 17.08.2007 16:37:22 | |
---|
Itselläni oli jonkin aikaa KSD705, siis vaahterakaulainen 70's-basso. Ainakin oma yksilöni oli hävyttömän kova peli. Kaikki rakennettu erittäin hyvin, hyvät mikit ja Ken Smithin tervesoundinen etuaste. Nauhat pistivät hieman ulos otelaudan sivusta, mutta muuten koko paketti oli hinta-laatusuhteeltaan erinomainen. "onko vesinokkaeläin
esimerkki ID-hypoteesin
improvisaatiosta?" |
chief 17.08.2007 22:15:24 | |
---|
Mulla on toi Wasaran vanha KSD. Nyt joku kymmenisen keikkaa sillä soittaneena olen ihan tyytyväinen bassoon. Aivan täysin en ole vielä päässyt sisään soittimen soundiin mutta kyllä sillä vetää. "It's the ear, not the gear. " |
Mulla on toi Wasaran vanha KSD. Nyt joku kymmenisen keikkaa sillä soittaneena olen ihan tyytyväinen bassoon. Aivan täysin en ole vielä päässyt sisään soittimen soundiin mutta kyllä sillä vetää. Miten vertaisit sitä siihen Fenderin jatsiin, joka sinulla ilmeisesti myös on? That's it, but not shit. |
chief 17.08.2007 22:25:54 | |
---|
Miten vertaisit sitä siihen Fenderin jatsiin, joka sinulla ilmeisesti myös on? Meinaatko tota mikä on mun omakuvassa? KSD:ssä on jonkun verran napakampi soundi. Soi ehkä tasaisemmin ku Fenkku. En oo tosin niitä hirveesti vertaillut keskenään enkä Fenkulla oo nyt paljoa soittanut ku oon koittanu ajaa sisään tota viiskielistä. "It's the ear, not the gear. " |
Waris 17.08.2007 23:16:17 | |
---|
Eikös Maj Karman nykyisellä basistilla ole KSD:n 5-kielinen? Ainakin kuulostaa hyvältä, voisi olla vankkana vaihtoehtona seuraavaksi bassoksi. Passaako raskaaseen musiikkiin? Sgoyafton! |
Blackstone 18.08.2007 11:45:07 | |
---|
Vuoden verran on tullut vedeltyä KSD-705:llä. Tatsista tykkään ihan älyttömästi. Ylivoimaisesti paras basso kaulaltaan mitä minulla on tähän asti ollut. Tässä yksilössä oli rutisevat elektroniikat, joten Amfisoundilla teetätin pienen modauksen.. Eihän tämä soundiltaan enää jatsari ole mutta loistava soitettava kuitenkin. Omakuvassa löytyy kuva. |
Karlsson 18.08.2007 18:56:20 | |
---|
Noista uudemmista idässä edukkaammin testataamistani jazz-aiheisista bassoista, nuo KSD:t ovat tuntuneet parhaimmilta. Niin hinta-laatusuhteeltaan, kuin soittimena. Muita testattuja ovat olleet Sadowsky, Lakland ja ESP:n vähän kalliimpi sarja. Nämä ovat olleet suht lyhyitä räpläilyjä, eivätkä mitään kattavia kenttätestejä, sitten. "Friendly shake hands!" -V.I.Lenin |
pehko 18.08.2007 22:33:39 | |
---|
mihinkäs hintaan näitä halvempia kensmittejä aitten irtoaa? ja mistä. en juuri löytänyt muuta kun asound datan sivuille, ja en tiä onko ne halpoja vai ei. tonni ei tosin itsellemi ole kovin halpa. HEAVY...FUCKING...METAL! |
suurjoke 20.08.2007 10:29:43 | |
---|
Schecterin Diamond on samantyylinen basso kuin KSD, mutta edukkaampi. Taitaa olla sekin korealainen. Kokeilemani KSD jazzin ja Fenderin passiivin ero saundissa oli että KSD työnsi sellaista tasaista täyttävää äänimassaa, fender ohuempaa kilinää samoilla säädöillä. Varmaan sähkösysteemit vaikuttaa eroihin ja nää on makuasioita mistä tykkää. |