Räbbänä 10.08.2007 22:55:45 | |
---|
Oulun anttilasta ei kyllä enää mitään mielenkiintoista löytynyt tuolla tarjouksella, mutta Metallica-lättyjen läheisyydestä löytyi Opethin Ghost Reveriesiä jokunen kappale 9€ hintaan. Piti se yksi korjata talteen, vaikka alun perin olen ollut aikeissa sen erikoisversion hyllyyn korjata kunhan jaksan. "Te epäuskoiset! Te etsitte saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist." |
Sistis 11.08.2007 18:12:20 | |
---|
Tulipahan hommattua pari puuttunutta CMX-levyä tuonne hyllyjen täytteeksi. Eli Aion ja Discopolis. Muuten ei mitään ihmeellisiä tarjouksia osunut vastaan. "Jokaisen ekstentristä suomirokkia diggaavan ihmisen lempiyhtye Piru Kange" (Tommi Wehmas @ Stalkermusic) |
Veksi 11.08.2007 21:18:52 | |
---|
Katsokaapa löytyykö Martti Innasta,levyllä Hitit |
nahkalipsi 12.08.2007 10:02:44 | |
---|
Myyrmannista lähti Rage against the machinen evil empire ja VIikatteen marraskuun lauluja. Harmitti kun ei unholan urkuja ollut. Täytyy käydä Jumbosta ratsaamassa, siellä muistaakseni oli. Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you |
-J.- 12.08.2007 17:50:26 | |
---|
Joensuun anttilasta läks kotihyllyyn Ozzy Osbourne tribute sekä Guns'N'Roses - UYI 2 If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
-Aleksi- 14.08.2007 15:59:19 | |
---|
Lähti mukaan AC/DC - Powerage AC/DC - Ballbreaker |
e r s k i 14.08.2007 21:48:17 | |
---|
Cashia ja DT:tä. Halpaa ja hyvää. |
Loijaa 15.08.2007 17:07:28 | |
---|
AC/DC - Powerage & Judas Priest - Sin After Sin Nyt on bändien melkeimpä kovimmat albumit hommattu. Heavy Metal Thunder |
Räbbänä 15.08.2007 18:52:01 | |
---|
Tuli taas käväistyä Anttilassa kattelemassa, eihän sieltä löytynyt oikein mitään. Kassan ohi kulkiessani katsahdin "törkylaariin" jossa oli levyjä noin eurosta viiteen hintaluokassa. Sieltäpä nappasin tutustumismielessä Machine Headin Through The Ashes Of Empires kahden CD:n erikoisversion 5€ hintaan. "Te epäuskoiset! Te etsitte saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist."
"Ekke Ekke Ekke Ptang Zoo Boing!" |
KillingMachine 17.08.2007 15:34:41 | |
---|
The Cure:Bloodflowers Muse:Absolution En tiedä muista Anttiloista, mutta Jyväskylän Anttilassa on ihan älyttömän huono valikoima nykyään noiden 2 CD 15 € -levyjen suhteen. The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay |
Tuli taas käväistyä Anttilassa kattelemassa, eihän sieltä löytynyt oikein mitään. Kassan ohi kulkiessani katsahdin "törkylaariin" jossa oli levyjä noin eurosta viiteen hintaluokassa. Sieltäpä nappasin tutustumismielessä Machine Headin Through The Ashes Of Empires kahden CD:n erikoisversion 5€ hintaan. Teitpä aika pirun hyvän löydön. Hieno levy. I rather be a jerk than being hip like you. |
Skige 17.08.2007 17:34:06 | |
---|
Eilen tuli käytyä, mutta tietysti kaikki tarjolla olevat levyt jo melkein hyllystä löytyivät. No, mukaan tarttui kuitenkin kaksi levyä, Von Herzen Brothersin Approach ja Johnny Cashin The Man Comes Around. |
Chieftain 18.08.2007 11:12:13 | |
---|
Hain vielä eilen: Finntroll - Nattfödd Moonsorrow - V:Hävitetty Maj Karma - Ukkonen Children of Bodom - Are You Dead Yet? Mites, oisko jollain vinkkiä miten saisin lähikaupan hälyttimen pois päältä. Tarvis saada vähän olutta haettua sulkemisajan jälkeen. -Void |
Mox 21.08.2007 22:59:35 (muokattu 21.08.2007 23:05:21) | |
---|
Neljäs kerta... Ja eilen tuli sitten hankittua: Eric Clapton - The Cream Of Clapton ja Bon Jovi - Crossroads The Best of Bon Jovi Kaikki tarjouksesta hankitut: Eric Clapton - The Cream of Clapton Eric Clapton - Unplugged Pantera - Reinventing the Steel (kaverille) Bon Jovi - Crossroads Slayer - Christ Illusion Foo Fighters - Skind and Bones Dream Theater - Octavarium Dream Theater - Train of Through eikä nämäkään riitä? Tämän päivän Anttila käynnillä sain vastustettua kiusausta ja jätin levyt hyllyyn... They couldn´t mess with my gang, my gang´s a rock´n´roll band |
Kiviniemi 22.08.2007 09:55:43 | |
---|
Kuopion Anttilasta muutama viikko sitte ostettua: In Flames - Come Clarity CD+DVD Moonsorrow - V:Hävitetty Marilyn Manson - The Golden Age of Grotesque (avokkaalle..) Killswitch Engage - Alive or Just Breathing Ja Kokkolan Anttilasta viime lauantaina mukaan tarttui Slayer - Christ Illusion PMMP - Kovemmat kädet, kumipainos Charon - Downhearted (vanhan "katoamistempun" takia uusi tilalle) Velvet Revolver - Contraband Näistä tuo Velvet Revolver iski reilulla kädellä maanantaina kun satuin ottamaan sen autoon mukaan ku pitemmälle reissulle lähettiin, hienoja biisejä ja mukavan rokkenroll. Elämä on kurjaa ja juuri kun nostat päätäsi paskasta, vetää piru viikatteella |
Sir Henri 22.08.2007 21:19:23 | |
---|
Turun Anttilassa on yllättävän hyviäkin levyjä tarjolla. Itse hankin: -Hiski Salomaan kootut -Tom Waits: Rain dogs -Wigwam: Hard nhorny -Piirpauke 2 Vielä jäi ainakin Pekka Strengiä ja M.A. Nummista hankittavaksi. Kaikesta voi tehdä bluesia. |
Mipe-iha-ite 22.08.2007 22:00:02 | |
---|
Moonsorrow - V:Hävitetty
tähän mennessä mun mielestä iliman muuta vuoden levy. Hanging Gardenin debyytti mennee lähelle.
Ois kannattanu pysyä vissysä nii ois pysyny pändisä. |
Defrayer 22.08.2007 22:03:44 | |
---|
Moonsorrow - V:Hävitetty Ei jumatsuka, tuokin oli siellä? Missasin, himskatti. "Love is a seductive mistress who will rape your heart. But a rape is better than nothing." Pastilli?
IMIK #15, IHKK #16, THV #17 |
Joees 22.08.2007 22:12:49 | |
---|
Mulla on kohtuullisen, tuota Stones painoitteinen lista noista levyistä :-D Stonesilta tullut hommattua: Beggars Banquet Get Yer Ya-Ya's Out Flowers Some Girls Exile on Main St. Lisäksi sitten lähti Von Hertzen Brothersien tuo Approach. Lisääkin olis kaupassa vaikka mitä mutta rahnaa ei piisaa... Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Räbbänä 23.08.2007 17:55:02 | |
---|
Tänään lähti mukaan: Opeth - Deliverance Opeth - Damnation Moonsorrow - V: Hävitetty ja koska yksi puuttui, niin ostin veljelle hänen kauan metsästämänsä Rainbown Risingin. Lisäksi piti veljelle tuoda Motörheadin Ace Of Spades (3,99) ja Ozzyn Black Rain (11,95). "Te epäuskoiset! Te etsitte saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist."
"Ekke Ekke Ekke Ptang Zoo Boing!" |