J.Hollström 12.08.2007 16:10:41 | |
---|
That's it, but not shit. |
Kodou 15.08.2007 16:23:58 | |
---|
SVT-CL ja SVT810E tulossa saksasta. Tulenko katumaan? |
seak 15.08.2007 16:50:59 | |
---|
SVT-CL ja SVT810E tulossa saksasta. Tulenko katumaan? Ainoastaan sitä ettet ostanu jo vuosia sitten! A veteran of a thousand psychic wars. |
Kodou 15.08.2007 17:29:15 | |
---|
Ainoastaan sitä ettet ostanu jo vuosia sitten! Tätä mäkin pelkään :/ Nuorille basisteille pitäis kertoa heti kättelyssä mikä on hyvää rautaa ja mikä ei. Googlesta löytää aina vain niitä hehkutuksia kaikista mahdollisista laitteista jotka saa sitten itse todeta millon miksikin. |
Antti K. 15.08.2007 21:25:43 | |
---|
Tätä mäkin pelkään :/ Nuorille basisteille pitäis kertoa heti kättelyssä mikä on hyvää rautaa ja mikä ei. Googlesta löytää aina vain niitä hehkutuksia kaikista mahdollisista laitteista jotka saa sitten itse todeta millon miksikin. Niin, mutta aattelepa omalle kohalles: sulla on myyjän kuplille kehuma rompe käsissä, ja sitten huomaat että eipä tämä ollutkaan niin hyvä. Saat aimo ajatuksen: nytpä pistän loistavat arviot tästä kamppeesta kehiin, niin joku ressukka innostuu ja eikun vahinko kiertämään! Tämä saattaa olla totuus tai sitten ei! :-) Kauneus on katsojan silmissä ja soundi on soittajan korvissa! |
Kodou 15.08.2007 21:53:22 | |
---|
Niin, mutta aattelepa omalle kohalles: sulla on myyjän kuplille kehuma rompe käsissä, ja sitten huomaat että eipä tämä ollutkaan niin hyvä. Saat aimo ajatuksen: nytpä pistän loistavat arviot tästä kamppeesta kehiin, niin joku ressukka innostuu ja eikun vahinko kiertämään! Tämä saattaa olla totuus tai sitten ei! :-) Rupee pahasti kääntymään conspiracy puolelle... |
Kodou 15.08.2007 22:12:20 | |
---|
Rupee pahasti kääntymään conspiracy puolelle... /edit: Onko suurempi vietti pistää vahinko kiertämään vai pyrkiä mustamaalaamaan ko. valmistajan tuotteita lähipiirille tai julkisilla foorumeilla? Itse olen ainakin harjoittanut jälkimmäistä, ettei vahingossakaan tule vihainen muusikko oven taakse joku kaunis aamu. |
Antti K. 15.08.2007 22:19:57 | |
---|
Niin, mutta aattelepa omalle kohalles: sulla on myyjän kuplille kehuma rompe käsissä, ja sitten huomaat että eipä tämä ollutkaan niin hyvä. Saat aimo ajatuksen: nytpä pistän loistavat arviot tästä kamppeesta kehiin, niin joku ressukka innostuu ja eikun vahinko kiertämään! Tämä saattaa olla totuus tai sitten ei! :-) Vähän niinkun hymiö meiningillä meinasin tätä. Kiitos ja anteeksi! Kauneus on katsojan silmissä ja soundi on soittajan korvissa! |
Kodou 15.08.2007 22:20:56 | |
---|
Vähän niinkun hymiö meiningillä meinasin tätä. Kiitos ja anteeksi! Ei se basisti tajuu :> |
penahoo 17.08.2007 12:05:08 | |
---|
Ampeg V4BH + SVT15E (SVT210HE vielä haussa)! |
Ainoastaan sitä ettet ostanu jo vuosia sitten! MOI Juuri näin. Ceterum censeo moderator esse delendam |
seak 17.08.2007 17:35:35 | |
---|
MOI Juuri näin. Suututtaa itseäni hitosti, kun olisi pari vuotta sitten ollut rahaa ja saumat ostaa SVT-läjä, mutta silloin olin ehdottomasti sitä mieltä, että ei sitä rantasaunaa roudaa mihinkään hullukaan. Nyt sitten pari vuotta myöhemmin ja pari vahvistinläjäkokemusta rikkaampana rantis kulkee mukana keikoille hymy suupielessä ja kivasti olisi rahaa säästänyt näiden vuosien aikana, kun olisi tehnyt hankinnan jo silloin pari vuotta sitten. A veteran of a thousand psychic wars. |
okabass 17.08.2007 18:15:05 | |
---|
Suututtaa itseäni hitosti, kun olisi pari vuotta sitten ollut rahaa ja saumat ostaa SVT-läjä, mutta silloin olin ehdottomasti sitä mieltä, että ei sitä rantasaunaa roudaa mihinkään hullukaan. Nyt sitten pari vuotta myöhemmin ja pari vahvistinläjäkokemusta rikkaampana rantis kulkee mukana keikoille hymy suupielessä ja kivasti olisi rahaa säästänyt näiden vuosien aikana, kun olisi tehnyt hankinnan jo silloin pari vuotta sitten. MOI Joo. Mua harmittaa etten hommannut sitä n.25 vuotta sitten. :) Ampegeissa oli muistaakseni pitkään (80-luvun loppuun?) se hel**tin suojaerotusmuuntajan-mokkula. Ja ainakin SVT:ssä se taisi olla aikamoinen. Siinä olisi riemu ollut rajaton, kun se olisi unohtunut jonnekkin. Kuka muuten muistaa, milloin ja kellä oli Suomen ensimmäinen ranttis (Ampeg SVT-pino)? Muistelen, että Paavo Maijanen olisi jossain haastattelussa (Royals aikoja) puhunut "rantasaunasta". Mutta se saattoi silloin tarkoittaa yleensä isoa kaappia esim. Basso Mattia. Nimitys voisi olla vaikka Matti Sarapaltiolta käsin? Traceja ja Mesoja oli kyllä bassossa käytössä 80-luvulla jokun verran, mutta en muista yhtään SVT:tä. V-4B ja B-25 oli kyllä joitain. Ceterum censeo moderator esse delendam |
poppamies 17.08.2007 19:44:09 | |
---|
...Ampegeissa oli muistaakseni pitkään (80-luvun loppuun?) se hel**tin suojaerotusmuuntajan-mokkula. Ja ainakin SVT:ssä se taisi olla aikamoinen. Siinä olisi riemu ollut rajaton, kun se olisi unohtunut jonnekkin... Ettei vain ollut kyse 120V - 220V verkkomuuntajasta. Niitähän oli monelaisissa ameriikan vehkeissä 70 ja 80-luvulla. G strings are for strippers! |
okabass 17.08.2007 20:16:08 (muokattu 17.08.2007 23:07:37) | |
---|
Ettei vain ollut kyse 120V - 220V verkkomuuntajasta. Niitähän oli monelaisissa ameriikan vehkeissä 70 ja 80-luvulla. MOI No, sehän sen pääasiallinen virka oli varmaan oli, mutta sitä muistaakseni kutsuttiin SEM:ksi. En kyllä muista oliko niissä Suomeen maahantuoduissa peleissä USA vaiko export muuntaja.Muistelen, että Sähköteurastuslaitos vaati sen mokkulan. Niissä vahvistimissa oli heidän mielestään jotain huonoa sähköturvallisuus-mielessä. Pilkun viilausta, mutta käsittääkseni -muuntajista puheen ollen- ensiö mainitaan ensin eli: 220V/120V. Ceterum censeo moderator esse delendam |
penahoo 18.08.2007 17:09:57 | |
---|
SVT-pinosta en muista, mutta itse ostin Oulussa Ampeg V-4B:n 1973, jolloin PSO toi niitä eka kerran Ouluun. Ja onhan Bassman 100:n 4x12 -kaappiakin kutsuttu rantasaunaksi! |
okabass 18.08.2007 17:26:52 | |
---|
SVT-pinosta en muista, mutta itse ostin Oulussa Ampeg V-4B:n 1973, jolloin PSO toi niitä eka kerran Ouluun. Ja onhan Bassman 100:n 4x12 -kaappiakin kutsuttu rantasaunaksi! MOI Joo. Onko vielä tallella toi V4-B? Mullakin oli joskus tuo kyseinen 4x 12 komero. Ceterum censeo moderator esse delendam |
penahoo 21.08.2007 11:36:00 | |
---|
Eipä oo tallessa enää :-( Luovuin jo 70-80-lukujen vaihteessa siitä. Oli muka liian painava. Sittemmin olen huomannut, että soundi painaa! |
Antti K. 24.08.2007 12:41:27 | |
---|
Eipä oo tallessa enää :-( Luovuin jo 70-80-lukujen vaihteessa siitä. Oli muka liian painava. Sittemmin olen huomannut, että soundi painaa! Soundi painaa joo. Nyt sitten on V4BH tulossa mullekin. Kaek rahat mänj, vuan mitteepä siitä. Kauneus on katsojan silmissä ja soundi on soittajan korvissa! |
Kodou 24.08.2007 20:26:40 | |
---|
Missävälissä tuo made in maa vaihtui jenkeistä vietnamiksi? |