Aihe: Boss Mt-2
1 2
duc
16.08.2007 23:51:22
Ensimmäinen haulla löytyvä pelkästään Metal Zonea käsittelevä threadi ni kirjotetaan sitten tähän. Toimiiko Metal Zone hyvin boostina antamaan soundiin lisäpotkua yleisesti ja demppauksiin tiukkuutta? Vai kannattaako hankkia joku muu spedu? Säröä en lisää tarvitse..

Toimii boostinakin, mutta lisää aina jonkin verran säröä, ja värittää soundia vähän sellaiseen metallisempaan suuntaan. Bad Monkey olisi halvempi, ja ei väritä soundia samalla tavalla, mutta omaa sitten selvästi rajoittunemman keskialueen säädön.
4-T
17.08.2007 11:24:28
MT-2 käyttö/säätö vaatii kärsivällisyyttä, itse kyllästyin tuon takia siihen.
duc
17.08.2007 11:29:06
MT-2 käyttö/säätö vaatii kärsivällisyyttä, itse kyllästyin tuon takia siihen.

Totta, hankala säätää aluksi, mutta eipä siihen sitten tarvitse paljoa koskea kun saa hyvän kuuloisen soundin aikaan. Metal Zonen soundin yläpää on vähän sellainen sirisevä, joten se sopii paremmin tummasoundisen vahvistimen/kaiuttimen kanssa yhteen.
kipu69
17.08.2007 11:56:45
mä suosittelisinn harkitsemaan/kokeilemaan zoomin tri-metalia zonen sijaan. yllätti meikäläisen aika positiivisesti ku niitä rinnakkain kokeili..
"idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
Antti1
17.08.2007 12:02:33
mä suosittelisinn harkitsemaan/kokeilemaan zoomin tri-metalia zonen sijaan. yllätti meikäläisen aika positiivisesti ku niitä rinnakkain kokeili..

Tämä saattaa olla hyvinkin totta, jos haetaan säröä pääsääntöisesti polkimesta, siihen Tri-Metal on yksi markkinoiden parhaimpia mun mielestä.

Boostina taas Metal Zone on mun mielestä parhaimmillaan juurikin loistavan (ja vaikean) eq:nsa ansiosta. Metallisoundeja hakiessa siitä löytyy yleensä juuri oikean tyyppistä purentaa keskialueelta ja yläpäästä. Se tiukentaa kivasti ja tuo sellaista vähän vaikeasti selitettävissä olevaa selkeyttä siihen soundiin. Kohina tosin on tässäkin hieman ongelmana, jos ei ole muuten todella hiljainen kokoonpano. Tai no tiedä sitten, mä olen hirveä nirppanokka ton suhteen...

Summasummarum: distortioniksi ostaisin Zoomin, boosteriksi Metal Zonen. Jokaisella tosin on oikeus omaan mielipiteeseensä.
OSTAKAA 10U KELLUVA HUIPPURÄKKI EDULLISESTI!
op87
17.08.2007 12:02:47
MT-2:sta saa ihan mukavat säröt.. Riittänee mihin tahansa metalliin... alla olevasta linkistä klikkaamalla voit kuunella mt-2sen soundia.. olen laittannu säröt n klo10-11
Suosittelen lämpimästi
http://www.youtube.com/watch?v=aLnsmunOgkQ
Välle
17.08.2007 17:42:55
Bonecrusher tekee asian taas selväksi myös minun osaltani :). MT-2 on tosi hyvä pedaali. Itteä vieläki alkaa melekee itkettää miten hyvä soundi lähtee kun sillä boostaa peavey valve king112:sta. Osta ihmeessä.
Hyvvööö!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)