Werihukka 16.08.2007 21:23:13 | |
---|
Lässytilää. Onko mittään väliä? Ei. Lyhyt jne... |
Sutela 16.08.2007 21:34:57 (muokattu 16.08.2007 21:54:44) | |
---|
Kyllä kuuntelen paljonkin hevibändejä mutta myös paljon muutakin. En luokittele itseäni hevariksi. |
Migo 16.08.2007 21:39:31 | |
---|
Mulon hevipaitoi mut kuuntelen kyl semmosta kevyttäki. Heviari rules 4-eva. HOHO! Että semmosta... |
Deino 16.08.2007 21:55:03 | |
---|
Mulon hevipaitoi mut kuuntelen kyl semmosta kevyttäki. Heviari rules 4-eva. HOHO! Joojoo Migo rauhotuhan ny. |
Super-Jari 16.08.2007 21:59:34 | |
---|
Hehe. Tämä ilmiö tuntuu kulkevan selkeissä sykleissä. Aina toiseksi nuorin sukupolvi dissaa nuorinta. Samoin kuin seiskoja kiusattiin koulussa siksi että ne oli uusia oppilaita. |
gorgonoidi 16.08.2007 22:01:13 | |
---|
Hehe. Tämä ilmiö tuntuu kulkevan selkeissä sykleissä. Aina toiseksi nuorin sukupolvi dissaa nuorinta. Samoin kuin seiskoja kiusattiin koulussa siksi että ne oli uusia oppilaita. Niinhän se menee, toisaalta ymmärrän miksi. |
gorgonoidi 16.08.2007 22:02:54 | |
---|
Kyllä kuuntelen paljonkin hevibändejä mutta myös paljon muutakin. En luokittele itseäni hevariksi. :) En kysy vinetäkseni, mutta miksi et ole maininnut mitä muuta kuuntelet jos levy listasi on täynnä hevibändejä. |
Super-Jari 16.08.2007 22:05:34 | |
---|
Niinhän se menee, toisaalta ymmärrän miksi. Valista meitä muitakin. |
möyssy 16.08.2007 22:05:57 (muokattu 16.08.2007 22:06:20) | |
---|
Se on minusta totta että yleensä jos on HURAHTANUT metalliin, ei yleensä enää HURAHTEDA Rihannaan tai mihin vaan Madonnaan. Ei hän sano etteikö näin saisi käydä. Jos joku vaan nyt on troometalfan666 niin harvemmin hän enää sitten näistä popeista nauttiin. (Metalli) ihmiset voivat joskus olla hyvin lyhyt näköistä porukkaa. No huhhuh... Noh, onneks en ite oo koskaan HURAHTANUT metalliin. Kuulostaa melko julmalta tieltä se. ''Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille
miten menetellä helteen tullen.'' |
Lord of the strings 16.08.2007 22:09:22 | |
---|
Nykyään uskottava metallisti pitää TikTak-keikkapaitaa. "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
Sutela 16.08.2007 22:10:49 (muokattu 16.08.2007 22:14:21) | |
---|
:) En kysy vinetäkseni, mutta miksi et ole maininnut mitä muuta kuuntelet jos levy listasi on täynnä hevibändejä. Onhan tuolla profiilissa osa niistä mitä kuuntelen. Ei vaan yksinkertasesti oo ollut rahaa ostaa levyjä pitkään aikaan kun en päässyt kesätöihinkään. Edellinen ostos on Stevie Ray Vaughanin kokoelma, jonka ostin kesäkuussa. Sitä edellistä en muista. Toi levylista vääristää kuitenkin aika paljon mun musiikkimakua, vuosi sitten oli kova Thrash/Death Metal kausi menossa ja sillon tuli osteltua paljon niitä levyjä mutta ei se vaan enää oo "se" juttu. Sitä kautta kesti n. vuosi vuoden 2005 lopulta 2006 vuoden loppuun. Sitten aloin taas entistä enemmän kääntymään melodisemman musiikiin puolelle, mikä on itelleni tavallaan paluuta juurille. Valitettavasti löytyy paljon poltettuja CDeitä, mutta ostan niitä pikkuhiljaa oikeiksi CDeiksi aina kun rahaa vain ilmaantuu. Nykyään oon huomannu että on jo kääntynyt niinpäin että harvoin tulee noita aitoja levyjä kuunneltua paljoo :D :( |
Heartwood 16.08.2007 22:48:11 | |
---|
Jos minua jokin hieman nyppii tällaisissa hewi on parasta -ilmiöissä, niin se, että hevi-ihmiset (yleensä nuoret) tekevät arvolatautuneita vertailujaan hevin paremmuudesta joidenkin ftun MTV-bändien perusteella. Tässäkin ketjussa tuossa aiemmassa Rihanna ja Pussycat Dolls -heitossa oli samanlainen lataus havaittavissa. Siis hyvänen aika, ei ole mikään ihme, jos hevi yleensä vaikuttaa näihin verrattuna ylivertaiselta. Ei ole hirvittävän reilua verrata vaikka Slayeria johonkin MTV-kuonaan. Harvoin olen nähnyt asetelmaa käännettävän päinvastoin. En tietysti varmaksi tiedä, mutta yhtään kertaa en ole kuullut kenenkään perustelevan vaikkapa popin paremmuutta "kun näin jonku SIMbel Blänin ja Gud Chrarloten videot ja ne oli iha täys paskaa ja hevi on paskaa". En halua syytellä ketään, mutta tällainen vain korostaa sitä havaintoa, ettei kyseinen henkilö nyt loppujen lopuksi ole perehtynyt musiikkiin kovin laajasti. Tietysti tämä kaikki kuuluu tiettyyn nuoruusvaiheeseen, mutta harvoin kannattaa sanoa 'ei koskaan'. Mitäpä siinä menettää, jos kuuntelee mahdollisimman laajalla spektrillä musiikkia? Aikaa? Elämän aikana istutaan paskalla varmaan vuosia. Ja parhaassa tapauksessa voi oppia kallistamaan päätään eri suuntaan, ja huomata syväksi luulemansa veden olevan pelkkä takana aukeavan valtameren rantaviiva. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
Milkop 16.08.2007 22:50:39 | |
---|
Yllä olevalle plussaa vaikka se lukon johdosta varmaan katoaakin. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
gorgonoidi 16.08.2007 22:51:44 | |
---|
Valista meitä muitakin. Oletetaan että nuoremmat ovat jotenkin tyhmempiä. Niin kai täälläkin. |
Super-Jari 16.08.2007 22:54:18 | |
---|
Oletetaan että nuoremmat ovat jotenkin tyhmempiä. Niin kai täälläkin. Höh. Odotin jotain yllättävää tai uutta selitystä :----------------( Mun mielestä se on vaan jotenkin sympaattista että kaksi vuotta heviä kuunnelleet 15-vuotiaat sanoo että tosi tyhmiä nuo 14-vuotiaat kun ovat kuunnelleet heviä vasta vuoden. |
gorgonoidi 16.08.2007 22:55:09 (muokattu 16.08.2007 22:57:57) | |
---|
Tässäkin ketjussa tuossa aiemmassa Rihanna ja Pussycat Dolls -heitossa oli samanlainen lataus havaittavissa Mä en tiada ihan ymmärtää tätä, hänhän sanoi että jos henkilö X on hurahtanut metalliin ja on hevi diggari sitten henkeen ja vereen, niin se on sitten todella pienellä toden näköisyydellä että hän alkaisi diggailemaan lista popista. Olen kyllä muuten täysin samaa mieltä kanssasi. Mun mielestä se on vaan jotenkin sympaattista että kaksi vuotta heviä kuunnelleet 15-vuotiaat sanoo että tosi tyhmiä nuo 14-vuotiaat kun ovat kuunnelleet heviä vasta vuoden. Niinhän se on. Täällä kai kukaan ei ole näin sanonut, mutta kyllä kai tuollaistakin tapahtuu. |
Mä en tiada ihan ymmärtää tätä, hänhän sanoi että jos henkilö X on hurahtanut metalliin ja on hevi diggari sitten henkeen ja vereen, niin se on sitten todella pienellä toden näköisyydellä että hän alkaisi diggailemaan lista popista. Olen kyllä muuten täysin samaa mieltä kanssasi. Ei varmasti kovin herkästi alakaan, ihan totta. Meinasin vain sitä, että tuollaisten heittojen perusteella on helppo vetää yhtäläisyysviivat siihen, että kyseisen henkilön päässään muodostama kuva muusta musiikista kuin hevistä on juurikin tuo Rihanna ja Pussycat Dolls. Mikä ei sitten kovin totuudenmukainen kuva ole ymmärrettävästi. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
Super-Jari 16.08.2007 23:02:07 | |
---|
Niinhän se on. Täällä kai kukaan ei ole näin sanonut, mutta kyllä kai tuollaistakin tapahtuu. Kyllä tuossa aloituksessa on oikeastaan juuri tuosta kyse. |
Jokunen 16.08.2007 23:02:46 | |
---|
Eipä ole tullut kummoista bändipaitamuoti-ilmiötä havaittua. On kai niitä ollut ennenkin ja varmaan on vieläkin. Tuli niitä itsekin pidettyä joskus teiniaikoina ja välillä vieläkin. En jaksa ymmärtää, kun monet valittavat näitä Lordi-ilmiöitä sun muita. Ei se syö uskottavuutta miltään. Ja mitä ihmeen uskottavuutta? Hoho! "Räppärit on niin syvältä............. ne ei ajele millään muulla kun jollain bling bling kaaroilla ja näyttäis ihan että niillä olis paskat housussa kun roikottaa niitä housujaan hyi helwetti=#
Rokkareissa on taas asennetta niin vitusti." |
gorgonoidi 16.08.2007 23:02:50 | |
---|
Kyllä tuossa aloituksessa on oikeastaan juuri tuosta kyse. Heh... Niinpäs onkin. :) |