Aihe: Tunnusta..oletko ns. kamarunkkari
1 2 3 4
Leviathan73
16.08.2007 18:04:35

Nyt voit ripittäytyä omasta pikku addiktiostasi.

Valittaako vaimo kun rahat uppoaa soittokamoihin?

Kun olet saanut haluamasi soittopelin, alkaako jo joku toinen laite polttelemaan?

Tiedätkö kaikkien kamojesi tekniset speksit?

Nyt on aika tunnustaa.
Sitä saa mitä tilaa.
Samu S.
16.08.2007 18:07:20
Tiivistäen ja vastauksena kaikkiin kysymyksiin: kyllä.
Ei se siitä! last.fm
hollstro
16.08.2007 18:10:07

En missään nimessä. Mie vaan tykkään ostella kamoja.
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
blessed
16.08.2007 18:23:09

Tykkään ostaa, mutta en myydä, käykö se?
ötzi
16.08.2007 18:27:03
Ostaisin jos olisi rahaa.
Nmittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin
freeekki
16.08.2007 18:43:19

En. Eikä olis rahaakaan. Laitteet on tylsä välttämättömyys että saa aivoitukset poimuilta ilmoille.

Tätä foorumia lukiessa tajuaa kyllä että 90% kirjoittajista on tylsämielisiä kamaruwkkareita - soitosta löytyy kahdelta ekalta sivulta 2 aihetta, loput on turhanpäiväsistä vahvareista ja muista leluista joilla paikataan lahjattomuutta tai matkitaan idolin soittoa *ja väkevää sinappia päälle*
ötzi
16.08.2007 18:45:53
En. Eikä olis rahaakaan. Laitteet on tylsä välttämättömyys että saa aivoitukset poimuilta ilmoille.

Tätä foorumia lukiessa tajuaa kyllä että 90% kirjoittajista on tylsämielisiä kamaruwkkareita - soitosta löytyy kahdelta ekalta sivulta 2 aihetta, loput on turhanpäiväsistä vahvareista ja muista leluista joilla paikataan lahjattomuutta tai matkitaan idolin soittoa *ja väkevää sinappia päälle*

Vahva väite, mutta onkohan asia näin?
Nmittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin
Seba
16.08.2007 18:49:24

Turhanpäiväisistä? :)

No onhan se hyvä että harley benttonille ja behringerillekin on ikikäyttäjiä näköjään olemassa.

Ehkä hyvin pientä kamarunkkausgasia havaittavissa, tosin vaan hankintamuodossa, en halua luopua mistään :)

Kamaa on vaan kiva ostaa, varsinkin kun sitä ei ole tällä hetkellä paljoa.
beissi man
16.08.2007 18:53:12 (muokattu 16.08.2007 18:56:25)
Kyllähän aikamoista oireilua on ilmassa. Ensi kuussa todennäköisesti ostan toisen nupin vaikka en sillä mitään tee mutta henkimaailman puolelle menee tämä ostos. Tuota 15" kaappiakaan en olisi tarvinnut vaan ostin kun rahaa oli ja mieli teki. Budjetin puitteessa tulee kamaa osteltua yleensä kaikki rahat menee kamoihin mutta ei se niin haittaa voisihan ne käyttää huumeisiinkin mutta harrastus on paljon parempi sijoituskohde.

Edit: Luulisin että kamojen ostoon koukahtaa samalla tavalla kun vaikka alkoholiin tai huumeisiin. Mie en ainakaa tiiä kovin montaa yhtä hienoa tunnetta kun vetää vasta ostetuilla kamoilla oli ne sitten uusia taikka käytettyjä. Ja etenkin olen mieltynyt ostamaan käytettyjä sopuhinnalla.
"Pie basisti turpas kii jos ei oo asiaan mitenkää liittyvää sanottavaa... mee vaikka sinne basistien puolelle selittää tosta Richard Ashcroftin uudesta levystä tai vaikka sinne amiskaas veistaa niitä bassoja jostain vanerin palast jos et muuta keksi."
hemmo
16.08.2007 18:55:01

Vaimon mielestä olen hullu haalija, ja oikeassahan se on. Olen jo aikaa sitten mennyt sen "tuon tarvitsen"-linjan tuolla puolen ja motto on: "Noin halavalla! Ostan!."
Turha provosointi
J.Hollström
16.08.2007 19:04:12
Olen yrittänyt päästä ritsakamarunkkailusta eroon ja hankkia niiden tilalle muutama laadukkaampi kotkotin. Oon vaan huomannu, että ei niillä ritsoilla kyllä jaksa soitella, oli niitä vaikka seinät täys. Tosin sillon tällön tulee hairahdettua jo ostettua 5 sekunnin miettimisellä joku paska kun halavalla kerran sai. Sikäli ne on helpompia, että niistä pääsee joutuisaan eroon, kun muitakin kohtalotovereita tuntuisi olevan, ja sit tietysti niitä, joilla budjetti ja tarpeet on vaan vaatimattomampia. Toisaalta onhan se kiva välillä tsekkaila, että millaisia noi edulliset vermeet on, osaa sitten arvostaa niitä laadukkaampiakin (ei välttämättä aina niitä kalliimpia) eri tavalla.
That's it, but not shit.
freeekki
16.08.2007 19:04:39 (muokattu 16.08.2007 19:13:10)

Ötzi
Vahva väite, mutta onkohan asia näin?

Ei se mikään väite ole. Katso vaikka itse. ekalla kahdella sivulla on Tasan kaksi aihetta itse soitosta, toisen väänsin itse. Loput on näiden kamarunkkareiden kirjoituksia siitä millä vaahteralankulla tai puolijohdekasalla saisi soittonsa kuulostamaan paremmalta.

Bassot-foorumissa ekalla kahdella sivulla on "Slap FAQ" ja "Harjoittelusta" -aiheet jotka liittyy varsinaiseen soitteluun. Sitten on 200 "Uusi basso" tai "ABC Vahvari" aiheita 2 ekaa sivua.

Kolmannella sivulla puhutaan sitten jo basisteista ja niiden soitoista kokonaisessa 2 aiheessa, ja sit on toi "Grooven Salaisuus" aihe, ja näistä vois jo ehkä väittää että kyse on soittelusta eikä kamanysväilystä.

edit: eli siis 3 ekalla sivulla kokonaiset 5 aihetta itse soittelusta, loput jotain ihme kuluttajakyselyä kaikki tyynni! Suhde on siis 5 aihetta soittajille, 90 aihetta kamarunkuille... 8)
möyssy
16.08.2007 19:11:37
Ei sitä rahaa näin nyt juurikaan ole ja eipä sitä ihan kauhesti tule himoittua mtn.
''Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen.''
J.Hollström
16.08.2007 19:12:09
Ötzi

Ei se mikään väite ole. Katso vaikka itse. Tasan kaksi aihetta itse soitosta, toisen väänsin itse. Loput on näiden kamarunkkareiden kirjoituksia siitä millä vaahteralankulla tai puolijohdekasalla saisi soittonsa kuulostamaan paremmalta.

Bassot-foorumissa on "Slap FAQ" ja "Harjoittelusta" -aiheet jotka liittyy varsinaiseen soitteluun. Sitten on 200 "Uusi basso" tai "ABC Vahvari" aiheita 2 ekaa sivua.

Kolmannella sivulla puhutaan sitten jo basisteista ja niiden soitoista kokonaisessa 2 aiheessa, ja sit on toi "Grooven Salaisuus" aihe, ja näistä vois jo ehkä väittää että kyse on soittelusta eikä kamanysväilystä.

Kukaan ei estä sinua tekemästä näitä soittoon liittyviä ketjuja.
That's it, but not shit.
Seba
16.08.2007 19:13:50

Eikö se ole vähän ideana bassopalstalla puhua bassoista ja niihin liittyvistä kamoista?

Olisi aika tylsää jos kaikki aiheet liittyisi pelkkään soittamiseen. Sillointuskin sitä ekaakaan sivua koskaan saisi täyteen, koska ei pelkästä soittamisesta pysty kovinkaan mielenkiintoista keskustelua käymään loputtomiin.

Kuinka montaa sormea käyttää soitossa ja ym itse soittoon liittyvät aiheet on yleensä aika vitun tylsiä, joten mistä muusta kun bassoista, niiden yksityiskohdista, vahvistimista, kaapeista ja pedaaleista sitä sitten pitäisi täällä keskustella?
freeekki
16.08.2007 19:14:33 (muokattu 16.08.2007 19:20:15)

Eikö se ole vähän ideana bassopalstalla puhua bassoista ja niihin liittyvistä kamoista?

Olisi aika tylsää jos kaikki aiheet liittyisi pelkkään soittamiseen. Sillointuskin sitä ekaakaan sivua koskaan saisi täyteen, koska ei pelkästä soittamisesta pysty kovinkaan mielenkiintoista keskustelua käymään loputtomiin.

Edit: PS: On vielä tylsempää kun kaikki aiheet liittyvät pelkästään kamarunkkaukseen. Olisi nyt edes YKSI kunnon visetiketju basson skulauksesta, treenauksesta, tms. Eipä moista ekoilla kolmella sivulla tota släppäilyä lukuunottamatta.

Kuinka montaa sormea käyttää soitossa ja ym itse soittoon liittyvät aiheet on yleensä aika vitun tylsiä, joten mistä muusta kun bassoista, niiden yksityiskohdista, vahvistimista, kaapeista ja pedaaleista sitä sitten pitäisi täällä keskustella?

Ts. olet ns. kamarunkkari?
absqua
16.08.2007 19:21:16
Ts. olet ns. kamarunkkari?

Tolla sun mittarilla mitattuna minäkin olen kamarunkkarin perikuva. Ja mikäs siinä ollessa.

Soittaminen ja siitä puhuminen on luonteeltaan paljon omakohtaisempaa. Aika harvakseltaan tulee basistikollegoiden kanssa livenä jutellessakaan soittamisesta puhuttua. Mun mielestä on täysin epäoleellista kritisoida tätä palstaa siitä että puhutaan enemmän kamoista kuin soittamisesta. Menepä katsomaan jotain automiehet.com -palstaa, ei ne sielläkään ajamisesta puhu vaikka autot sitä varten on keksitty.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Antti K.
16.08.2007 19:23:16
Musiikkikeskusteluihin on tälläkin foorumilla omat alueensa, joten sinne vaan kommentoimaan. Toki soittajia kamat kiinnostaa: "se härjistä puhuu ken härjillä kyntää"

Suurin osa täällä kirjoittajista on soittajia, osa todella taitavia ja hyviä muusikoita.

Myönnetään, olen kama*unkkari. Olen myös soittaja, mutta en ehkä kuitenkaan todella taitava ja hyvä muusikko kuitenkaan. Mottoni olikin pitkään: Muusikon paras ystävä!
Kauneus on katsojan silmissä ja soundi on soittajan korvissa!
kondensaattori
16.08.2007 19:24:29
No itse musasta on aika mahoton keskustella. Jokaisen on kuunneltaava ja soitettava ja tehtävä omat päätelmät. Kamoista on paljon helpompi keskustella.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)