ahvenonkala 15.08.2007 20:31:13 | |
---|
Play Fender or die trying! |
Toihan on itse asiassa aika huono mehiläissedän vetämäksi. Mä odotin alkutekstien aikana ainakin 100 biittiä nopeampaa ja edes jotenkin tasaista versiota. Tais olla vahinko se Kimalainen:( Joo ei toi siihen kimalaishärdelliin mitään ole, mutta vanha juttu kun se on niin eipä siitä sen enempää. Hupaisa ukkeli enivei. Jostain kommenteista päättelin että se tekee työkseen jotain muuta kuin soittaa. Oisko ollu joku lääkäri tms. Joo. Itse ostin kerran Marshallin eräältä padulta, joka soitti (myös sormilla!) äärimmäisen hyvin, mutta ihan harrastelija muuten. Joku laivan sisusrakentaja.. Mutta joo, jotkut osaa. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Anti 15.08.2007 23:28:04 | |
---|
kalamies#27 >-)))> |
Pehvanssi 16.08.2007 11:05:08 | |
---|
Noissa aasialaisissa ärsyttää se että ne treenaa kaiken helvetin hyvin, mutta ne ei tuo omaa fiilistä soittoon messiin. Levyllä tota ois ollu hyvä kuunnella (siis tuo Korealainen muija), mutta videolla tosi "tunteeton". Tai sit oon vaan kade ku toi oli nii hyvä :P |
Skebaristi 16.08.2007 13:52:33 | |
---|
Möö |
LamaAjanElvis 16.08.2007 14:46:06 | |
---|
Noissa aasialaisissa ärsyttää se että ne treenaa kaiken helvetin hyvin, mutta ne ei tuo omaa fiilistä soittoon messiin. Levyllä tota ois ollu hyvä kuunnella (siis tuo Korealainen muija), mutta videolla tosi "tunteeton". Tai sit oon vaan kade ku toi oli nii hyvä :P Tuo viimeinen. Hikinen_Teltta_Blues
Sormet lähtee soundista. Kesä on läskien pahinta aikaa, mutta onneks se on kohta jo ohi. |
Backlet 16.08.2007 15:54:01 | |
---|
Nuclear Waste. |