Aihe: Tiluttamaan idolien kanssa
1 2 3 4 513 14 15 16 17
ushimir
14.08.2007 15:14:22 (muokattu 14.08.2007 15:15:42)

Eikö sulla joskus ollut jo youtubessa joku videopätkä? Mä ainakin muistan nähneeni jonkun... Saatan tietty muistaa väärinkin.

Tänään pitäisi videot saada koneelle. Sori tuli viestejä liikaa.
R2
14.08.2007 15:51:58
Tästähän kannattaisi tehdä Tanssii tähtien kanssa tyylinen tv-formaatti "Tiluttaa idolien kanssa." Harri Kirvesniemi tiluttaa Alexi Laihon kanssa ja silleen...
"Ruumishuone bluus, joka ruumis huus"
Traditional
14.08.2007 16:38:08
Et muista väärin oli mulla... Siinä oli se m7 sweeppikin 16nps mutta nykyään (yli) 18 nps.

Vieläks se on siellä?
Jumaleishön. Hyvä huomio. -saastara Hei. Olen allekirjoitusvirus. Sinulle tulee vastustamaton halu kopioida tämä rivi allekirjoituksesi jatkeeksi.
Sutela
14.08.2007 17:10:09
Ei oo vielä näköjään kukaan osallistunu tohon. Tuleeko kaikkien osallistujien videot tonne sivulle?
ushimir
14.08.2007 19:26:30 (muokattu 14.08.2007 19:27:53)

Vieläks se on siellä?

Ei oo kun oli high ja low siinä saundissa täysillä ja midi nollilla niin otin pois kun tajusin että rakastan soittamista midi täysillä tai 9llä...=)

E: helvetti sutela ... EIHÄ SIELLÄ OO KETÄÄN=D=D=D=D=D. no ehkä ne ei kuitenkaan ees laita niit toho...
Sutela
14.08.2007 21:39:30 (muokattu 14.08.2007 21:40:01)
helvetti sutela ... EIHÄ SIELLÄ OO KETÄÄN=D=D=D=D=D. no ehkä ne ei kuitenkaan ees laita niit toho...

Onkohan toi kilpailu ollut jo kauankin käynnissä?
John Titor
15.08.2007 00:46:20

Ei oo kun oli high ja low siinä saundissa täysillä ja midi nollilla niin otin pois kun tajusin että rakastan soittamista midi täysillä tai 9llä...=)

E: helvetti sutela ... EIHÄ SIELLÄ OO KETÄÄN=D=D=D=D=D. no ehkä ne ei kuitenkaan ees laita niit toho...

Äänitä meidän kaikkien iloksi joku biisi.
Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro.
Zaphod
15.08.2007 12:22:13
Äänitä meidän kaikkien iloksi joku biisi.

Jep sitä samaa toivon makin :)
Sutela
15.08.2007 17:21:47
Kyl ne kaikki videot tonne näkyville tulee, koska toi on yleisöäänestys. Aikookos muita täältä m.netistä osallistua tohon kilpailuun Ambituksen ja Ushimirin lisäksi?
Traditional
15.08.2007 17:57:09
Kyl ne kaikki videot tonne näkyville tulee, koska toi on yleisöäänestys. Aikookos muita täältä m.netistä osallistua tohon kilpailuun Ambituksen ja Ushimirin lisäksi?

Kun Ei riitä taidot eikä pokka... :)
Jumaleishön. Hyvä huomio. -saastara Hei. Olen allekirjoitusvirus. Sinulle tulee vastustamaton halu kopioida tämä rivi allekirjoituksesi jatkeeksi.
ushimir
15.08.2007 20:19:17 (muokattu 15.08.2007 20:23:53)

En oo (faija ei oo saanu) videoita koneelle... Kun laitan kameran kiinni tulee taulukko jostain vanhoista tiedoista...

Niin tuolla sanotaan että voi laitta nettisivulle linkin... Kukatahansa voisi laittaa youtubesta linkin... Mitäs?

E:niin siihen tulee joku "siirrettävä tallennusväline"...
John Titor
15.08.2007 23:34:22

En oo (faija ei oo saanu) videoita koneelle... Kun laitan kameran kiinni tulee taulukko jostain vanhoista tiedoista...

Niin tuolla sanotaan että voi laitta nettisivulle linkin... Kukatahansa voisi laittaa youtubesta linkin... Mitäs?

E:niin siihen tulee joku "siirrettävä tallennusväline"...

Onneksi se kitaratekniikka on niin paljon helpompaa kuin tietotekniikka.
Ambitus
16.08.2007 03:42:04

Onneksi se kitaratekniikka on niin paljon helpompaa kuin tietotekniikka.

Ei saa vttuilla! Jookos! Ei voi olettaa et kaikki handlaa kaiken...eiks ni?
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
John Titor
16.08.2007 12:30:47 (muokattu 16.08.2007 12:34:24)

Ei saa vttuilla! Jookos! Ei voi olettaa et kaikki handlaa kaiken...eiks ni?

No sepäs on aivan totta. Enhän mä edes vittuillut, kunhan totesin että näin se saattaa joillekin olla:D
biibob
16.08.2007 16:18:11
Ettei vaan tuo äänestysjuttu olisi sellainen, että sinne toki saa kuka tahansa lähettää videonsa, mutta henkilöt siellä karsivat omasta mielestään vaikka 10 parasta, jotka vasta laitetaan tuonne nettisivuilla, ja niistä saa jokainen maan tallaaja äänestää suosikkiaan. Kuitenkin kyseessä on myytäväksi tehtävä levy, joten tuskin sinne halutaan voittajaksi aivan ketä tahansa soittelijaa...
"You think I'm strange because I'm different, I think you're strange because you're all the same."
Räkkipeli
16.08.2007 17:30:38
Ettei vaan tuo äänestysjuttu olisi sellainen, että sinne toki saa kuka tahansa lähettää videonsa, mutta henkilöt siellä karsivat omasta mielestään vaikka 10 parasta, jotka vasta laitetaan tuonne nettisivuilla, ja niistä saa jokainen maan tallaaja äänestää suosikkiaan. Kuitenkin kyseessä on myytäväksi tehtävä levy, joten tuskin sinne halutaan voittajaksi aivan ketä tahansa soittelijaa...

Yleensä niil on ne kriteerit minkä perusteella siihen pääasialliseen äänestykseen, eli yleisäänestykseen valitaan. Äänen ja kuvan laatu on ainakin varmaan se mikä on tärkeää ja sitten se osaaminen.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Sutela
16.08.2007 20:46:39

Niin no joo. Tulee sitten varmaan tollon 7.9. jälkeen ne ehdokkaat sinne että niitä voi äänestää.
Sutela
18.08.2007 16:15:41 (muokattu 18.08.2007 16:22:51)
http://imperivmi.net/sonybmg/index.php?act=showEntries

No niin, nyt on ensimmäiset ehdokkaat tuolla. Mitä ootte mieltä noista? Mä luulen, että vahvimmillaan tossa kisassa on semmoset, jotka soittaa ite tekemänsä soolon jonkin kompin päälle, kuin että ainoastaan esittelee taitojaan ilman mitään järkeä.
LamaAjanElvis
18.08.2007 16:25:24
http://imperivmi.net/sonybmg/index.php?act=showEntries

No niin, nyt on ensimmäiset ehdokkaat tuolla. Mitä ootte mieltä noista?

Eka veti coveria. Eiköhän noi etsi enemmän omia improja soittelevia. Kenties mnet jäsen Skebaristi osallisena? Kylän mies osaa soittaa jumalauta!
Hikinen_Teltta_Blues Sormet lähtee soundista. Kesä on läskien pahinta aikaa, mutta onneks se on kohta jo ohi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)