Sattuisikko kukaan tietämään kuka soitti kitaraa Koivuniemen orkesterissa 60-luvulla. Kuulemani mukaan soittimena oli Fender Jaguar. |
riff 15.08.2007 21:47:26 | |
---|
Sattuisikko kukaan tietämään kuka soitti kitaraa Koivuniemen orkesterissa 60-luvulla. Kuulemani mukaan soittimena oli Fender Jaguar. Jos ei täältä löydy tietoa, kantsis joskus mennä Paulan keikalle ja rohkeesti kysymään. Jos vaikka itse muistais. Tosin, eihän Reetukaan kuulemma muista edes, ketä sen bändissä soittaa juuri nyt..;-) Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |
Musiikkia korville 16.08.2007 08:05:09 | |
---|
Sattuisikko kukaan tietämään kuka soitti kitaraa Koivuniemen orkesterissa 60-luvulla. Kuulemani mukaan soittimena oli Fender Jaguar. Ei kylläkään mitään tietoa... Mut jäin vähän kummaksumaan, miks tuota kyselet, tuon Jaguarin takia, vai miks? By: MK |
Sertzo S 16.08.2007 08:25:05 | |
---|
70-luvulla Paulan pändissä soitti Leo Friman ainakin muistini mukaan kitaraa ja Paulan silloinen mies Harri Lehti oli rummuissa. Muistelisin näin, kun he olivat Hotelli Puijonsarvessa tuolloin keikalla, kun meillä oli vapaapäivä ko. ravintolan kuukauden pändinä. 60-luvun kitaristista en tiedä mitään. |
KoskPaavo 16.08.2007 08:42:18 | |
---|
70-luvulla Paulan pändissä soitti Leo Friman ainakin muistini mukaan kitaraa ja Paulan silloinen mies Harri Lehti oli rummuissa. Muistelisin näin, kun he olivat Hotelli Puijonsarvessa tuolloin keikalla, kun meillä oli vapaapäivä ko. ravintolan kuukauden pändinä. 60-luvun kitaristista en tiedä mitään. Saattoipa olla Sertzon ja mun tuttu Aihosen Penakin tuossa mukana, Irwinin ja Kari Purhosen bändeissä oli ainakin. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
Sertzo S 16.08.2007 08:47:27 | |
---|
Saattoipa olla Sertzon ja mun tuttu Aihosen Penakin tuossa mukana, Irwinin ja Kari Purhosen bändeissä oli ainakin. Jaa...en muista, mutta saattoi ollakin. |
hoomollinen 16.08.2007 13:47:49 | |
---|
Yksi vaihtoehto vois olla Luodon Lasse. Jo muutaman vuoden haudassa ollut loistava kitaristi/basisti. Kerran kuulin livenä miestä Puistokulman kellarissa. Itse olin keikalla yläkerrassa. Niin maukasta ja melodista basson soittoa en ole kuullut sitä ennen enkä sen jälkeen suomalaisessa perinnetanssimusiikissa (ei iskelma). |
KoskPaavo 16.08.2007 21:17:35 | |
---|
Yksi vaihtoehto vois olla Luodon Lasse. Jo muutaman vuoden haudassa ollut loistava kitaristi/basisti. Kerran kuulin livenä miestä Puistokulman kellarissa. Itse olin keikalla yläkerrassa. Niin maukasta ja melodista basson soittoa en ole kuullut sitä ennen enkä sen jälkeen suomalaisessa perinnetanssimusiikissa (ei iskelma). Puhut vähän mutta asiaa. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
Neljä Ruuvia 17.08.2007 07:13:25 | |
---|
Saattoipa olla Sertzon ja mun tuttu Aihosen Penakin tuossa mukana, Irwinin ja Kari Purhosen bändeissä oli ainakin. Aihosen Pena,mahtavuutta! |
Sertzo S 17.08.2007 07:46:47 (muokattu 17.08.2007 07:48:46) | |
---|
Aihosen Pena,mahtavuutta! Jännä tyyppi oli Pena, ei pahaa sanottavaa. Jostain syystä annoin omassa mielessäni hänelle lempinimen Jeppe Niilonpoika. |
KoskPaavo 17.08.2007 08:53:03 | |
---|
Jännä tyyppi oli Pena, ei pahaa sanottavaa. Jostain syystä annoin omassa mielessäni hänelle lempinimen Jeppe Niilonpoika. Joo,soitin hänen kanssaan 80-luvulla 3,5 vuotta samassa combossa, 4R:kin vieraili nuorna miehenä muutaman viikon mukana.Monta tarinaa kuulin . Pena oli aloittanut ammattimaisen soiton joskus 1959. . Mulla on muistikuva että olis soittanut 6o-luvulla myös Tamperelaisessa Matthews -yhtyeessä. Tuli mieleen että olis ulkomuodoltaan sopinut Luodon Lassen veljeksi , niin yhteneväiset olivat ulkomuodot. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
Sertzo S 17.08.2007 08:57:49 | |
---|
Joo,soitin hänen kanssaan 80-luvulla 3,5 vuotta samassa combossa, 4R:kin vieraili nuorna miehenä muutaman viikon mukana.Monta tarinaa kuulin . Pena oli aloittanut ammattimaisen soiton joskus 1959. . Mulla on muistikuva että olis soittanut 6o-luvulla myös Tamperelaisessa Matthews -yhtyeessä. Tuli mieleen että olis ulkomuodoltaan sopinut Luodon Lassen veljeksi , niin yhteneväiset olivat ulkomuodot. Pena oli sellainen leppoisanoloinen pyknikkotyyppi. |
Neljä Ruuvia 18.08.2007 10:30:26 | |
---|
Pena oli sellainen leppoisanoloinen pyknikkotyyppi. Onks Pena "poistunut" ? |
Sertzo S 18.08.2007 10:31:30 | |
---|
Onks Pena "poistunut" ? Näin olen ymmärtänyt. |
KoskPaavo 19.08.2007 21:41:30 | |
---|
Näin olen ymmärtänyt. Kyllä, puolitoista vuotta sitten , olin kantamassa kaveria Lemin kirkkomultiin. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
tope2 03.09.2007 14:58:35 | |
---|
Yks vaihtoehto on Olli Koiviola. Soitteli 60-70 -luvuilla ammattikehissä, muun muassa P Koivuniemen yhtyeessä vuosikausia. Siirtyi myöhemmin ravintola-alalle ja vielä myöhemmin huoltoaseman pitäjäksi. On soitellu harrasteikeikkoja näihin päiviin saakka esim. Kuppilaorkesteri Palmu -nimisessä pumpussa.. |
oivasorsa 03.09.2007 17:09:49 | |
---|
Yks vaihtoehto on Olli Koiviola. Soitteli 60-70 -luvuilla ammattikehissä, muun muassa P Koivuniemen yhtyeessä vuosikausia. Siirtyi myöhemmin ravintola-alalle ja vielä myöhemmin huoltoaseman pitäjäksi. On soitellu harrasteikeikkoja näihin päiviin saakka esim. Kuppilaorkesteri Palmu -nimisessä pumpussa.. Oho. Tuttu nimi. Tausta ei ollut täysin tiedossa. Soittaja soittaa - haitaristi haittaa. |
hoomollinen 05.09.2007 22:09:19 | |
---|
Yks vaihtoehto on Olli Koiviola. Soitteli 60-70 -luvuilla ammattikehissä, muun muassa P Koivuniemen yhtyeessä vuosikausia. Siirtyi myöhemmin ravintola-alalle ja vielä myöhemmin huoltoaseman pitäjäksi. On soitellu harrasteikeikkoja näihin päiviin saakka esim. Kuppilaorkesteri Palmu -nimisessä pumpussa.. Oliko sama kaveri, kun toimi Ikaalisten pesulassakin jonkinlaisena pomomiehenä. Olisko ollut rav.päällikkö |
tope2 06.09.2007 10:06:45 | |
---|
Joo, on ollu Ikaalisten Kylpylässä jonkin sortin ravintolapuolen pomona aikanaan.. |