Gnu 11.08.2007 22:46:05 | |
---|
Rumpali järkeilee liikaa tahtilajiensa kanssa. Basisti ei ole kovin innokkaan oloinen kokeilemaan toista vaihtoehtoa ensimmäisen idean jälkee. Minä tiedän aina miten muut voisivat soittaa paremmin. Tietysti:D "Hakkaa sitä ku se ois sulle velkaa" |
hullu_ukko 12.08.2007 01:43:09 | |
---|
Kitaristi, eli minä: paska tatsi, ruma, ärsyttävä ''Rumpukoneen''(guitar pro) säätäjä, eli minä: Samat ominaisuudet kuin kitaristilla ''rumpukone'' itse: Soittaa aina oikein :( M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf |
IJarro 13.08.2007 23:22:07 | |
---|
Meijän bändillä hommat skulaa. turha siis tänne mitään negatiivisuuksia ladella. Let's do some living after we die... |
Gnu 14.08.2007 18:32:52 | |
---|
noh tuskinpa täällä mitää riitaa onkaan tarkoitus alkaa haastaa, tahi varsinaisesti ketää haukkua selän takana. "Hakkaa sitä ku se ois sulle velkaa" |
shovi 14.08.2007 22:33:57 | |
---|
Nyt se sitten tärähti. Kannuttaja saapui paikalle kenraaliharjoituksiin ennen keikkaa 800:lle ihmiselle niin xanori+pilvi+kaljapäissään, että treenit peruuntui. Kiva kun jengi ajelee paikalle 10-50km päästä aika myöhään raskaan duunipäivän jälkeen vaan huomatakseen, että rumpali konttaa lattialla iso musta afroperuukki päässä. Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir |
Super-Jari 15.08.2007 06:25:41 | |
---|
Nyt se sitten tärähti. Kannuttaja saapui paikalle kenraaliharjoituksiin ennen keikkaa 800:lle ihmiselle niin xanori+pilvi+kaljapäissään, että treenit peruuntui. Kiva kun jengi ajelee paikalle 10-50km päästä aika myöhään raskaan duunipäivän jälkeen vaan huomatakseen, että rumpali konttaa lattialla iso musta afroperuukki päässä. :---------------------------------------D Tuliko monoa? |
shovi 15.08.2007 07:11:40 (muokattu 15.08.2007 08:43:27) | |
---|
:---------------------------------------D Tuliko monoa? Milläs annat mulkulle monoa, kun ei saada ketään tuuraamaan keikalle, ja vaikka saataiskin, milläs saadaan treenattua setillinen omia biisejä kahessa päivässä jonkun kanssa, joka ei niitä osaa. ...keikan jälkeen voi olla, että bändimme on miehistönvaihdosten edessä, vai? Rumpalit, pitäkää silmällä wantedia ensi viikon alusta lähtien! VOI VITTU! Nyt se kyrpä ilmoitti ettei soita keikkaa. Armollisesti lupasi vielä, että SAADAAN hakea kamat pois hänen treenikseltä. Voi kristuksen perse. Ei oo totta. Minähän en tuota keikkaa peru, vedetään vaikka stripteaseshow jossei muuta. Perkeleen perkele. Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir |
cruel_destiny 15.08.2007 14:01:42 | |
---|
Milläs annat mulkulle monoa, kun ei saada ketään tuuraamaan keikalle, ja vaikka saataiskin, milläs saadaan treenattua setillinen omia biisejä kahessa päivässä jonkun kanssa, joka ei niitä osaa. ...keikan jälkeen voi olla, että bändimme on miehistönvaihdosten edessä, vai? Rumpalit, pitäkää silmällä wantedia ensi viikon alusta lähtien! VOI VITTU! Nyt se kyrpä ilmoitti ettei soita keikkaa. Armollisesti lupasi vielä, että SAADAAN hakea kamat pois hänen treenikseltä. Voi kristuksen perse. Ei oo totta. Minähän en tuota keikkaa peru, vedetään vaikka stripteaseshow jossei muuta. Perkeleen perkele. jumalauta, toi on aivan sairaan perseestä. Ite olin samassa tilanteessa aikoinaan, kun erään jamiprojektin basisti ilmotti mulle 2 päivää ennen keikkaa ettei tuukkaan soittaan, ei tykkää kuulemma soittaa meidän kanssa. Kyllä se aiemmin kelpas tosi kivasti, tiedä sitten hermostumisista yms. Noh, vedettiin keikka kyseisen jamiprojektin rumpalin ja pää bändini basistin kanssa idealla, että päätetään 5 minsaa ennen lavalla menoa että mistä sävellajsita lähetään vetään, F#m se oli ja yy kaa koo nee..! kyllä se siitä. I eat rice and curry everyday surreal |
Nieby 15.08.2007 19:29:58 | |
---|
Milläs annat mulkulle monoa, kun ei saada ketään tuuraamaan keikalle, ja vaikka saataiskin, milläs saadaan treenattua setillinen omia biisejä kahessa päivässä jonkun kanssa, joka ei niitä osaa. ...keikan jälkeen voi olla, että bändimme on miehistönvaihdosten edessä, vai? Rumpalit, pitäkää silmällä wantedia ensi viikon alusta lähtien! VOI VITTU! Nyt se kyrpä ilmoitti ettei soita keikkaa. Armollisesti lupasi vielä, että SAADAAN hakea kamat pois hänen treenikseltä. Voi kristuksen perse. Ei oo totta. Minähän en tuota keikkaa peru, vedetään vaikka stripteaseshow jossei muuta. Perkeleen perkele. Nyt on pakko.. :D Kukas nyt valittaa foorumilla? :D Eikö bändin sisäisesti voi näitä hommia hoitaa? Eikö ole siihen munaa? :D Sori, mutta tuollasita palautetta tuli aikoinaan sulta mulle.. Paska tilanne, mutta etteköhän siitä jotenkin selviä.. :D Saatana saapuu nurkan takaa.
"Life sucks and then you fucking die." -Ozzy Osbourne
www.hardoxrock.com |
Kukas nyt valittaa foorumilla? :D Eikö bändin sisäisesti voi näitä hommia hoitaa? Eikö ole siihen munaa? :D Hoidettais, mut reilua paria päivää ennen keikkaa ei oikeen huvittais järjestää ongelmia. Pitää niellä kiukku ja vetää turpaan keikan jälkeen. Jos se nyt vaikka armollisesti suostuis. Vittu mikä teini. Pataan tulee. Sori, mutta tuollasita palautetta tuli aikoinaan sulta mulle.. Paska tilanne, mutta etteköhän siitä jotenkin selviä.. :D Muistan, muistan :D mutta, nyt on mulla tilanne hiukan eri. Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir |
Smappa 16.08.2007 18:27:00 | |
---|
Soolokitaristi (minä): Tuntuu, että edistys on hidasta.. 2. Kitaristi: Välillä ihmeen hankala äijä, useimmiten kuitenkin melkoisen jees, yrittää pölliä biiseista turhan paljon osuuksia itselleen. Rumpali: Harjoittelee ehkä turhan vähän, jaksaa valittaa usein melkeinpä kaikesta, mistä ei itse tykkää.. Basisti: Puuttuu kokonaan. |
pointfiveo 19.08.2007 20:44:09 | |
---|
yrittää pölliä biiseista turhan paljon osuuksia itselleen. Ootko ajatellu, että ehkä sä soolokitaristina haluut soittaa kaiken? Meillä asia on enemmän niin päin. |
kingdom 20.08.2007 13:54:19 | |
---|
Viimeinkin olen siinä onnellisessa asemassa että soitan itselleni "täydellisessä" bändissä, ettei ole kyllä varaa valittaa. Paitsi että rumpali asuu Helsingissä ja kitaristi pyörii armeijassa, saatanan hipit. Voishan sitä tietysti itsekin opetella laulamaan. |
Heikki290394 25.08.2007 20:55:49 | |
---|
Minä: Tyhmä, laiska, ei osaa soittaa, lihava, pervo, lihave, ruma, saattaa nauraa niin kauan putkeen että pyörtyy, paskat vitsit, melkein kaikki kaverit vihaavat, soittaa väärin, fanittaa Matias Kupiaista, nörtti, on silmäsit, lyhyt tukka, paska kitara, paska vahvistin, lihava, Guitar pro: Se vi**n gp soittaa aina oikein ja pysyy viel tahdissa. |
Honnakekka 26.08.2007 14:57:34 (muokattu 26.08.2007 14:59:38) | |
---|
Minä: ärsyttävä paska. Liian hyvännäkönen of course. Soolokitaristi: välillä huonot hermot, vie kaikki naiset:D Komppikitaristi: liika määräämisen halu, aina pitäis kuulemma tehä semmosta ja semmosta musaa ja vetää coveri siitä ja siitä biisistä mutta äijä ei tee mitään asioiden eteen. Luulee olevansa bändin pomo. Basisti: tekee liian hyvää musaa. Laulaja: harvoin treeneissä asuinpaikkansa takia. AD/HD:tä ollaan kans poikain kanssa epäilty. :D "Lauri, onko sulla ad/hd ku et pysy hetkeekään paikallas?" "emmä tiä, ehkä. Varmaan on, ihan sama." Murjaanimetallia Viitasaaren perukoilta: www.mikseri.net/blightwound |
Hippoman 26.08.2007 21:18:42 | |
---|
No kolme bändi-bändiä. Otetaan jokainen tarkasteluun. Bändi 1 Basisti/laulaja: Hieman liian epämyönteinen ja perfektionisti, mikä on välillä hieman turhauttavaa. Rumpali: Ei ymmärrä pätkääkään aikataulujen päälle. Joko liian myöhässä tai liian ajoissa. Kitaristi (minä): Hermostuu välillä äänitettäessä lähes kyynelten partaalle. Bändi 2 Kitaristi/laulaja: Hieman saamaton hoitamaan promoa yms. Vois treenata kitaransoittoa enemmän. Basisti: Ei oikein omaa mielipidettä asioihin, paitsi patistettaessa. Rumpali (minä): Kangistunut parhaista päivistään, kun keskittyy lähinnä kitaransoittoon. Bändi 3 Laulaja: Vois laajentaa huutorepertuaariaan ja tehdä parempia lyriikoita, ettei itse tarvitsisi tehdä kaikkea. Myös vois pysyä timessa välillä. Kitaristi/basisti/rumpali/laulaja (minä): Vois välillä miettiä sitäkin vaihtoehtoa, että hommaisi muitakin soittajia muutenkin kuin sessiomuusikoiksi. Kiitos, I'm through. Elämä auki...ja ranteet. |
Retard1 28.08.2007 12:32:50 | |
---|
Rumpali paahtaa liian nopeeta jos vaan kykenee (ei-tarkotuksella tosin). Se on menoks sano Annie Lennox |
Tohtori Tonus 28.08.2007 15:55:44 (muokattu 28.08.2007 16:06:58) | |
---|
Minä: Tyhmä, laiska, ei osaa soittaa, lihava, pervo, lihave, ruma, saattaa nauraa niin kauan putkeen että pyörtyy, paskat vitsit, soittaa väärin, fanittaa Matias Kupiaista, nörtti, on silmäsit, pitkä tukka, paska kitara, paska vahvistin, lihava, Guitar pro: Se vi**n gp soittaa aina oikein ja pysyy viel tahdissa. Hitto kun ois olemassa ihan lihaa ja vertakin olevia potentiaalisia soittokavereita, mut kämppää ei oo kellään... (piti keksiä täytettä). |
jussiohman 03.09.2007 11:11:52 | |
---|
Ei muuten pahaa sanottavaa, mutta se on aina ärsyttänyt jos pitää vähän väliä kaikkien olla soittamatta että toinen saa puhuttua puhelimessa asiansa loppuun. Ikäänkuin sitä ei voi laittaa pienelleen ja soittaa sitten taukojen aikana takasi. Mutta toisaalta itekkin teen tuota välillä, joten ei pitäis olla varaa valittaa. subutex willer |
Rhoads... 06.09.2007 10:58:37 | |
---|
Rumpali: Syö kaikki ruuat jääkaapista (Osaa jääkaapille itse). Lopettaa soiton kesken biisin (kun kitarat kuuluisi jäädä pois. Sanoo vain kitaristille että "mie lopetin ku sieki lopetit") Basisti: Aivan perseestä. Syö kaikki karkit, juo limukat ja voittaa aina pöytäjalkkiksessa. Minä(Kitaristi): Neiti. Kitaristi: Aivan keijo! |