Henko 24.07.2007 17:07:50 | |
---|
Seurustelun alussa tuli sanottua, että joudut lähteen, jos en saa soittaa niin paljon ku huvittaa. Kovaahan se varmaan on, ku melkeen taas meni suhde poikki. Turha multa on kysyä, että "onko musiikki tärkeämpää, kuin minä". Tiedän ihan varmaan, että soittaminen tulee olemaan aina osa minua, mutta jostain tietystä ihmisestä ei ikinä tiedä. Enkä edes mielestäni ole kyyninen näin väittäessäni. Tie miehen sydämeen käy rintalastan läpi. |
Nöksö 24.07.2007 17:52:39 | |
---|
Seurustelun alussa tuli sanottua, että joudut lähteen, jos en saa soittaa niin paljon ku huvittaa. Kovaahan se varmaan on, ku melkeen taas meni suhde poikki. Turha multa on kysyä, että "onko musiikki tärkeämpää, kuin minä". Tiedän ihan varmaan, että soittaminen tulee olemaan aina osa minua, mutta jostain tietystä ihmisestä ei ikinä tiedä. Enkä edes mielestäni ole kyyninen näin väittäessäni. No minusta kyllä hieman olet, ja ootko kuullut sanontaa sitä saa mitä tilaa. Miltä itestäs tuntuis jos joku asettelis sulle tollasia ultimatumeja, jätkä ois rapakon toisella puolella vaikka uimalla veikkaan. Helvatin naivia ja mustavalkoista. |
M-Juhana 24.07.2007 20:44:26 | |
---|
Seurustelun alussa tuli sanottua, että joudut lähteen, jos en saa soittaa niin paljon ku huvittaa. Kovaahan se varmaan on, ku melkeen taas meni suhde poikki. Turha multa on kysyä, että "onko musiikki tärkeämpää, kuin minä". Tiedän ihan varmaan, että soittaminen tulee olemaan aina osa minua, mutta jostain tietystä ihmisestä ei ikinä tiedä. Enkä edes mielestäni ole kyyninen näin väittäessäni. Niin..kukin tyylillään. Mut kyllä mä heitän kitaran nurkkaan jos vaimo pyytää vällyn alle..:-) TÖISSÄ |
Henko 25.07.2007 07:14:39 (muokattu 25.07.2007 07:17:19) | |
---|
No minusta kyllä hieman olet, ja ootko kuullut sanontaa sitä saa mitä tilaa. Miltä itestäs tuntuis jos joku asettelis sulle tollasia ultimatumeja, jätkä ois rapakon toisella puolella vaikka uimalla veikkaan. Helvatin naivia ja mustavalkoista. No, sitten oon kyyninen. Saatoin toki myös hieman liioitella. Mutta en vaan osaa kuvitella, minkälaisen ihmisen takia pystyisin luopumaan jostain noinkin tärkeästä. Jos joku pakottaisi, olisi se totaalisen väärä ihminen. Jos on keikkoja/studiota sovittu, ei siihen voi sanoa, että peru reenit. Niin..kukin tyylillään. Mut kyllä mä heitän kitaran nurkkaan jos vaimo pyytää vällyn alle..:-) En nyt puhukaan omassa olohuoneessa rämpyttelystä. Ei kotosalla tuu soiteltua juuri ikinä. Tie miehen sydämeen käy rintalastan läpi. |
Miuq 12.08.2007 17:49:14 | |
---|
Hohoo, naulan kantaan! Kohta varmaan Epämuusikko joutuu muuttamaan Helsinkiin ja jää keikat 45:ssa väliin! Sori off-topic, oli pakko kommentoida kun olen joutunut palaamaan lomilta töihin. nääh, pointti oli vain siinä, että päätöikseen tuo touhuaa tyytyväisenä ihan muulla alalla. teinivuosina hankittu soittotaito on kuitenkin tallella hällä, vaikka aika vähän soitteleekin nykyään. Virheitä tekemällä oppii tekemään parempia virheitä. |
Tricky 13.08.2007 13:50:35 | |
---|
Moni puhuu siitä, että ei voisi kuvitella seurustelevansa henkilön kanssa, jota musiikki ei kiinnosta yhtään. Mitähän se tarkoittaa? Sitä, ettei henkilö edes kuuntele musiikkia missään muodossa vai sitä, että häntä ei kiinnosta keskustella siitä? Itse olen seurustellut yli vuoden mieheni kanssa ja musiikki ei ole kuulunut hänen elämäänsä koskaan millään muulla tavalla kuin niinä monesti jo mainittuina ääninä radiossa. Se ei ole häirinnyt suhdettamme pätkääkään. Olemme töissä toisiaan läheltä liippavilla aloilla ja meillä on muita samoja harrastuksia, joten yhteisiä puheenaiheita on muitakin kuin musiikki ja mielestäni pitääkin olla, on surullista, jos pariskunnilla ei ole kuin yksi yhteinen puheenaihe. Hän on kannustanut minua musiikkiasioissa ja minä puolestani häntä muissa asioissa. Hänen kanssaan en voi jauhaa musiikkiasioista montaa tuntia kerrallaan, mutta en ole kokenut tarvettakaan siihen. Sitä varten minulla on muusikkoystäviä. |
I.K. 13.08.2007 22:51:33 | |
---|
Miksi kutsutaan muusikkoa jolla ei ole tyttöystävää? -kodittomaksi |
oo-p 14.08.2007 22:02:18 | |
---|
Miksi kutsutaan muusikkoa jolla ei ole tyttöystävää? -kodittomaksi ..aijjaa. Minä luulin että basistiksi. ...Takkini, mihinkäs minä jätinkään takkini? Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
Moni puhuu siitä, että ei voisi kuvitella seurustelevansa henkilön kanssa, jota musiikki ei kiinnosta yhtään. Mitähän se tarkoittaa? Sitä, ettei henkilö edes kuuntele musiikkia missään muodossa vai sitä, että häntä ei kiinnosta keskustella siitä? Itse olen seurustellut yli vuoden mieheni kanssa ja musiikki ei ole kuulunut hänen elämäänsä koskaan millään muulla tavalla kuin niinä monesti jo mainittuina ääninä radiossa. Se ei ole häirinnyt suhdettamme pätkääkään. Olemme töissä toisiaan läheltä liippavilla aloilla ja meillä on muita samoja harrastuksia, joten yhteisiä puheenaiheita on muitakin kuin musiikki ja mielestäni pitääkin olla, on surullista, jos pariskunnilla ei ole kuin yksi yhteinen puheenaihe. Hän on kannustanut minua musiikkiasioissa ja minä puolestani häntä muissa asioissa. Hänen kanssaan en voi jauhaa musiikkiasioista montaa tuntia kerrallaan, mutta en ole kokenut tarvettakaan siihen. Sitä varten minulla on muusikkoystäviä. Hieno kirjoitus. Näinhän asia juuri on. |
Tricky 16.08.2007 13:55:03 | |
---|
Hieno kirjoitus. Näinhän asia juuri on. Kiitos. :-) |
Kolmonen 16.08.2007 19:03:27 | |
---|
Onhan se tietysti tärkeää, että toinen ihminen ymmärtää niitä asioita, jotka ovat minulle tärkeitä. Se ei edellytä sitä, että seurustelukumppani ymmärtää musiikkia, kirjallisuutta tai mitä tahansa muuta minua kiinnostavaa asiaa. Riittää, että minun kiinnostuksen kohteitani arvostetaan ja ylipäätään ollaan kiinnostuneita siitä, että minä olen kiinnostunut jostakin. Näin on. Voi käydä niin, että erehtyy seurustelemaan ihmisen kanssa, joka ei lähtökohtaisesti siedä asiaa, joka on toiselle todella tärkeä. Ihan sama mikä se on, mutta kumppani kokee, että asian harrastaminen on häneltä pois, tavallaan on mustasukkainen. Näitä narsisteja maailmasta löytyy, jotka haluavat että kumppanin huomio keskittyy tarpeeksi toiseen ja koettavat sitten muovata toisesta tietynlaista. Omassa tapauksessani tapeltiin tietty musiikista, joka kuuluu ammattiin ja päivittäiseen elämään ja tietty siihen meni/menee aikaa. Se olisi voinut olla mikä muukin tahansa tärkeä asia, luulen. Mutta musiikkiin oli helppo tarrata kiinni, koska avokki tajusi, että se on minulle kaikkein tärkein "harrastus". Siinä sitten yrität puolustautua bänditreeneihin lähtiessä että "mulla ei todellakaan ole suhdetta bändin jätkien kanssa että ihan treenaamaan menen" tai väität lähteväsi viikonlopuksi auttamaan äitiä ikkunanpesussa mutta salaa soitat kuin viimeistä päivää sillä virittämättömällä pianolla lapsuuskodossa. En tiedä, jos tämä henkilö olisi ollut itse muusikko, olisiko asia ollut toisin? En usko. Hän oli aktiiviurheilija ja nipotti siitäkin jos minä kävin eri aikaan urheilemassa kuin hän. Tuhoon tuomittu se suhde. Joten vahingosta viisastuneena ajattelen että voisin kuvitella seurustelevani ei-musiikki-ihmisen kanssa, jos ko. henkilöllä on terveellä pohjalla käsitykset siitä, miten toista arvostetaan ja tuetaan ja miten toinen pitää hyväksyä. Joustamista molempiin suuntiin. Ei musiikkikaan saa olla tappiin asti niin ehdoton asia, jota toinen ei saa millään tavalla kyseenalaistaa. Paitsi että nyt olen neljättä vuotta naimisissa muusikon kanssa ja joka päivä on juhlaa :) Ei meitä musiikki ainoastaan yhdistä, vaan samanlaiset katsantokannat tähän elämään - ja koira. Ja luulen että nämä kaksi jälkimmäistä syytäkin olisivat riittäneet. :D |
Guitar Hero 16.08.2007 21:22:22 | |
---|
Näin on. Voi käydä niin, että erehtyy seurustelemaan ihmisen kanssa, joka ei lähtökohtaisesti siedä asiaa, joka on toiselle todella tärkeä... Ootko seurustellut mun ex-tyttöystävän kanssa? :S Kuulostaa pelottavan tutulta.. |
pths 17.08.2007 01:27:08 | |
---|
Moni puhuu siitä, että ei voisi kuvitella seurustelevansa henkilön kanssa, jota musiikki ei kiinnosta yhtään. Mitähän se tarkoittaa? Sitä, ettei henkilö edes kuuntele musiikkia missään muodossa vai sitä, että häntä ei kiinnosta keskustella siitä? Itse olen seurustellut yli vuoden mieheni kanssa ja musiikki ei ole kuulunut hänen elämäänsä koskaan millään muulla tavalla kuin niinä monesti jo mainittuina ääninä radiossa. Se ei ole häirinnyt suhdettamme pätkääkään. Olemme töissä toisiaan läheltä liippavilla aloilla ja meillä on muita samoja harrastuksia, joten yhteisiä puheenaiheita on muitakin kuin musiikki ja mielestäni pitääkin olla, on surullista, jos pariskunnilla ei ole kuin yksi yhteinen puheenaihe. Hän on kannustanut minua musiikkiasioissa ja minä puolestani häntä muissa asioissa. Hänen kanssaan en voi jauhaa musiikkiasioista montaa tuntia kerrallaan, mutta en ole kokenut tarvettakaan siihen. Sitä varten minulla on muusikkoystäviä. tuon suuntaista tuumailin tossa itekin toisella sivulla. asiaa siis puhut;) "Kaikki todellisesti suuri tapahtuu hiljaa." -Seneca |
JCM 17.08.2007 10:32:08 | |
---|
Muusikon seurustelu on monimutkainen juttu. Kuka nyt muusikon kanssa haluaisi oikeasti olla:) Onnellinen on se muusikko, joka saa sellaisen ihmisen vierelleen joka jaksaa muusikkoa katsoa;) |
Herra Rapu 17.08.2007 11:24:42 | |
---|
Onnellinen on se muusikko, joka saa sellaisen ihmisen vierelleen joka jaksaa muusikkoa katsoa;) Aeva, juuriki näin. |
shovi 17.08.2007 11:38:18 | |
---|
Onnellinen on se muusikko, joka saa sellaisen ihmisen vierelleen joka jaksaa muusikkoa katsoa;) Noo, tietysti jos käsitys romanttisesta laatuajasta on kännissä lurautettu rakkauslaulu ja siivoaminen tarkoittaa levyhyllyn aakkostamista, mutta eiköhän niitä kumppaniksikin sopivia muusikkoja löydy. Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir |
Teijo K. 17.08.2007 11:45:39 | |
---|
Noo, tietysti jos käsitys romanttisesta laatuajasta on kännissä lurautettu rakkauslaulu ja siivoaminen tarkoittaa levyhyllyn aakkostamista, mutta eiköhän niitä kumppaniksikin sopivia muusikkoja löydy. Jep. Kaikesta hassunhauskasta yleistämisestä huolimatta muusikoita on ihan yhtä monenlaista vipeltäjää kuin muutenkin ihmisiä. Ja ainakin tässä tuttavapiirissä ne tuppaa olemaan aika kaukana siitä stereotypiasta. Muutamin poikkeuksin toki. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
How many string bass players does it take to change a light bulb?
None; the piano player can do that with his left hand. |
zapateados 20.08.2007 00:01:35 | |
---|
Exä oli entinen klasarikitaristi, joten opin virittämään kitaran kunnolla ;-) Ennen ei saanut soitto alkaa ennenkuin kitara oli kunnolla vireessä. "Now don't tell us to double that shit!" Macy Gray |
Anonymous-jazz 20.08.2007 03:32:25 | |
---|
Aika tuttu juttu saattaa kanssa monille olla se että ei musiikkia harrastava kumppani rupeaa valittamaan että "sä oot naimisissä ton musiikin kanssa ja sulla ei oo mulle yhtään aikaa". Ainakin tällaisia kokemuksia minulla on ollut. Juristi-isä pojansa uravalinnasta: "Tanssiorkesterin rummunlyöjä, onpa siinäkin ammatti". |
Krice 20.08.2007 09:45:30 (muokattu 20.08.2007 19:16:25) | |
---|
Palvelin ei hyväksynyt viestiäni. Olisin kai saanutkin siitä jäähyn.. "I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica. |