varpu 15.08.2007 15:28:51 | |
---|
Mulla olis elektroakustinen tensonin teräskielinen kitara ja kovasti haluaisin päästä siitä eroon.. Ostin sen 2-3vuotta sitten ja soittanut sillä olen tosi vähän. ei kolhuja ja alkuperäinen hinta oli 140 euroo. te viisaammat, jos nyt sen myyn niin paljonkos siitä voisin pyytää? :> it was one touch and all became beautiful... |
Mulla olis elektroakustinen tensonin teräskielinen kitara ja kovasti haluaisin päästä siitä eroon.. Ostin sen 2-3vuotta sitten ja soittanut sillä olen tosi vähän. ei kolhuja ja alkuperäinen hinta oli 140 euroo. te viisaammat, jos nyt sen myyn niin paljonkos siitä voisin pyytää? :> Esim. alkuperäinen hinta x 0.7 = käytetyn hinta. Monet ovat myös sitä mieltä että Thomannin hinta(ilman 20 euron toimituskuluja) x 0,5 = käytetyn hinta ;) |
Jarsan 15.08.2007 15:35:24 | |
---|
|
McNulty 15.08.2007 15:35:25 | |
---|
Eipä kauheasti kyllä kannata pyydellä. Tenson on taas yksi halpismerkki miljoonasta jolle jokin valmistaja tekee vanerikoppaisia, mielestäni huonosoundisia akustisia. Jos nyt just olet laittanut siihen Elixirin uudet kielet kiinni, niin kenties siitä sellaisen 50-75e uskaltaisi pyytää... jos siis haluaa ko. härvelin kaupaksi. Melkeinpä kirpparilla tuollaisen saisi nopeammin kaupaksi parilla kympillä, jos se on pakko realisoida rahaksi. Muuten kyllä jemmaisin vaatekaappiin tms. jollei käyttöä ole. Tottakai olen järjissäni - pienet äänet sanovat niin! |
varpu 15.08.2007 15:35:31 | |
---|
mikä on thomannin hinta? :o it was one touch and all became beautiful... |
McNulty 15.08.2007 15:37:43 | |
---|
mikä on thomannin hinta? :o No tuo on verrattavissa Harley Bentonin akustisiin. Eipä taida Tenson-merkkiä olla Thomannilla. Paljonko itse maksaisit pari vuotta vanhasta Tenson-merkkisestä halpisakkarista, jos torilta ostaisit? Tottakai olen järjissäni - pienet äänet sanovat niin! |
varpu 15.08.2007 15:45:59 | |
---|
No tuo on verrattavissa Harley Bentonin akustisiin. Eipä taida Tenson-merkkiä olla Thomannilla. Paljonko itse maksaisit pari vuotta vanhasta Tenson-merkkisestä halpisakkarista, jos torilta ostaisit? en maksaisi kun en tarvisi. it was one touch and all became beautiful... |
McNulty 15.08.2007 15:49:27 | |
---|
en maksaisi kun en tarvisi. Tämä tilanne voi olla aika monella. Siksipä kannattaa hinnoitella tuote niin että joku ostaa vaikka ei tarvitsisikaan. Veikkaan kyllä ettei kovinkaan moni innostu ko. merkistä... ei vaikka hinta olisi 20e, jollei sitten ole samalta paikkakunnalta. Onpi tuo postitus/matkahuolto sen verran tyyristä lystiä ja hakemaanhan nyt ei kovin kaukaa kukaan viitsi. Myy jollekin tutulle kaverille? Vie mökkikitaraksi? Melaksi kanoottiin? Pesäpallomailaksi pihapeleihin? Seinälle koristeeksi? Takkaan sytykkeeksi? Festarikitaraksi? Nuotiokitaraksi? Tottakai olen järjissäni - pienet äänet sanovat niin! |
J.Hollström 15.08.2007 15:50:32 | |
---|
85 eur on varmaan aika ok. Se on tietty eri miten tommosille on kysyntää. That's it, but not shit. |