Aihe: Crash lakkasi soimasta?
1 2 3
Deino
14.08.2007 23:22:04

Eipä sittenkään yhtään mitään...muistin juuri, miksi joku aika sitten lakkasin lukemasta tätä palstaa.

Et käyttänyt hymiötä :)
J. Cool
15.08.2007 00:18:26

Oliko se tuossa sun omassakuvassa tuo crashin päällä oleva...?

hehehe osu ja uppos. joo, mut ei sitä tuollee kuitenkaan tullu käytettyä ku ehkä tusinan verran keikkoja, silloin kun ei ollu ständejä riittämiin. ja keveellä tatsilla : )
Anonymous-jazz
20.08.2007 03:27:13

HOHO ja mä kun luulin threadin otsikosta että kyseinen bändi lakkasi soimasta.
Juristi-isä pojansa uravalinnasta: "Tanssiorkesterin rummunlyöjä, onpa siinäkin ammatti".
miän vain
20.08.2007 16:15:35

HOHO ja mä kun luulin threadin otsikosta että kyseinen bändi lakkasi soimasta.

Sama. Miksi tämä ei ole kamapuolella?
F.A.R.O - Rumpusivu -päivitetty
jussiohman
21.08.2007 13:37:02
Mun moka. Saa siirtää vaikka sinne tai poistaa.
subutex willer
Bobana
21.08.2007 22:55:45
Mulla on ollu jo 20 vuotta Paisteen pellit eikä vieläkään oo tarvinnu pettyä kunhan niitä OIKEIN HUOLLETAAN. Tana. Tämä säälittävä lausunto koskee myös niitä surkeita tsildjiaaneita.
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
J. Cool
21.08.2007 23:08:31

Mulla on ollu jo 20 vuotta Paisteen pellit eikä vieläkään oo tarvinnu pettyä kunhan niitä OIKEIN HUOLLETAAN. Tana. Tämä säälittävä lausunto koskee myös niitä surkeita tsildjiaaneita.

ihan mielenkiinnosta, miten "oikein huollat" peltejä?
markkuliini
22.08.2007 11:16:42

Varmaan samalla tavalla kun kapuloita. Tai kalvoja.

En ole kyllä, rehellisesti sanoen, kuulut kenenkään vähänkään ammatikseen soittavan "huoltavan symbaaleja". Mutta kai niitäkin voi huollella, jos ei oo muuta tekemistä... :P
1000x hymiö, TANA!
Lapaluu
22.08.2007 12:16:02

Kunhan niitä oikein SOITETAAN. Itse en ole koskaan onnistunut hajottamaan yhtäkään peltiä. Toki sekin päivä vielä joskus koittaa, toivotaan ettei ihan heti.

Niin käy joskus, mutta activia auttaa...
Kinkkua kaikille! (Hammerfall ~ Ham for all) ,,/
J. Cool
22.08.2007 18:07:36

Kunhan niitä oikein SOITETAAN.

no en kyllä sanois, että ns oikein soittamalla lautaset ei koskaan hajoais. kyllä luumu tummuu, jos siihen sata tuhatta iskua lyö. oli sitten tekniikka mikä tahansa. toki soittotekniikalla voi asiaan vaikuttaa, mutta paljon vaikuttaa myös musatyyli. jatsarin ja hevarin lautastenkesto on varmasti ihan eri luokkaa vaikka molemmilla olis "täydellinen" soittotekniikka. Kertokaa, jos tiedätte ammatikseen vaikkapa 10 vuotta beat-pohjaista musaa rummuttaneen, jolla ei olis ikinä hajonnu ykskään lautanen.

venaan vielä huolto-ohjeita. mäkään en oo ikinä kuullu moisesta. saahan niitä kiiltävämmiksi, jos hinkkaa, mut eipä se kestävyyttä lisää. tai jos sitten tässä kirjoittaja tarkoitti, että esim muovi-huopa-systeemit on aina kunnossa, roudataan asianmukaisesti tms. mut ei ne ehkä oikee huoltotoimenpiteiksi istu
markkuliini
22.08.2007 18:23:04

Kertokaa, jos tiedätte ammatikseen vaikkapa 10 vuotta beat-pohjaista musaa rummuttaneen, jolla ei olis ikinä hajonnu ykskään lautanen.

Mulla hajosi 2 crash symbaalia silloin kuin aloitin soittamisen noin 17 vuotta sitten.
Eli n.viimeiseen 16 vuoteen ei ole hajonnut yhtäkään.
Ehkä noin 8 vuotta olen ammatikseni soitanut. Beat-pohjaista pääasiassa.
Pieni rumpalipoika
22.08.2007 18:30:43

Mulla hajosi 2 crash symbaalia silloin kuin aloitin soittamisen noin 17 vuotta sitten.
Eli n.viimeiseen 16 vuoteen ei ole hajonnut yhtäkään.

Sulla taitaa olla niin hyvät liksat, ettei tarvi tehä ku muutama veto vuodessa ;D

Hoho.

No joo...Mulla ei todellakaan ole mikään erityisen hyvä tekniikka, lyönkin aika lujaa, mutta ei mullakaan noita peltejä ole montaa mennyt rikki vuosien saatossa.
Uutta palautetta PRP:lle. Tällä kertaa Mika Hollströmiltä - http://www.freebok.net/books/Fokker/view.html
markkuliini
22.08.2007 18:33:34

Sulla taitaa olla niin hyvät liksat, ettei tarvi tehä ku muutama veto vuodessa ;D

Nimenomaan kato.
J. Cool
22.08.2007 23:11:00

sano parin vuoden päästä hep! : )
markkuliini
24.08.2007 12:21:16 (muokattu 24.08.2007 12:21:42)

sano parin vuoden päästä hep! : )

No itte sanoit että "vaikkapa 10 vuotta". Mä pyöristin. Ootko muuten 8.9 keikalla? Voin laittaa nimen listalle jos haluut tulla tsekkaan keikkaa Time tunneliin.
J. Cool
24.08.2007 12:35:51 (muokattu 24.08.2007 13:00:39)

No itte sanoit että "vaikkapa 10 vuotta". Mä pyöristin. Ootko muuten 8.9 keikalla? Voin laittaa nimen listalle jos haluut tulla tsekkaan keikkaa Time tunneliin.

mul on yks veto 7.9. stadissa. missä toi olis? pivi...

e: tänään on kans veto tivolissa! ota äkkii kone stadista, laitan nimen! ;D
markkuliini
24.08.2007 12:39:25

mul on yks veto 7.9. stadissa. missä toi olis? pivi...

http://www.pltnm.org/phpbb/viewtopic.php?t=26831
J. Cool
24.08.2007 12:52:14

Bobana
04.09.2007 09:26:00

Peltejä huolletaan siten että käydään reunat läpi kynnellä ja jos tuntuu epätasaisuuksia niin ne hiotaan/kiillotetaan teräsvillalla pois. Et sinä autooskaan aja hullun kiilto silmissä jos jakohihna on menossa poikki vaan vaihdat sen.

Sama koskee keskiötä mutta omalla kohdalla ei moisesta tarvi huolehtia sillä mulla on aina huovat ja eristeholkit kunnossa.

Se ei kummosta vekkiä tarvitte kun halkeama saa alkunsa varsinkin kun kyse on reippaammasta soitosta.

Käyttäkää nyt hyvät ihmiset mielikuvitusta. Edes vähän...
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)