funkylord 20.01.2004 08:53:19 | |
---|
Levyllä soittavat mm. Anssi Nykänen Onkohan yhtään levyä missä se ei soittaisi =) Hemmetin hyvä soittaja kyllä. saa peruskompinkin kuullostamaan ihan perkeleen groovaavalta PORKKANA! |
Jabe 20.01.2004 13:13:55 (muokattu 20.01.2004 13:15:15) | |
---|
Onkohan yhtään levyä missä se ei soittaisi =) Niin - soittaminen on Anssin työtä. Ja kun hän on hyvä siinä, niin monet pyytää äijää soittamaan ... niinhän se menee. Tiesin ennestäänkin Anssi hyväksi soittajaksi, mutta hän kyllä yllätti minut studiossa vielä sillä, miten paljon energiaa ja asennetta äijästä löytyy. Anssi soitti hyvin ja _välitti_ todella siitä, että minä saan, mitä tilaan. Ja sainhan minä. Ja enemmänkin. Noista promoista ja radiosoitoista vielä: kannattaa kuunnella myös Pietarinkadun Oilers Go Go -ohjelmaa lauantaiaamuna klo 10 -> YleX:llä. Mulla on vähän semmoinen tutina, että siellä biisi voisi soida ... |
Jusstus 20.01.2004 15:01:31 | |
---|
Hyvä hyvä! Täytyypä laittaa korvan taakke toi Juttutuvan setti. Ettei sitten jopa raahautuisi paikalle. Tsemppiä uralle!!! :) "These go to eleven.." |
welho 21.01.2004 01:18:41 | |
---|
Pohjanmaalla Radio Seinäjoen ja Radio Vaasan haastateltavana Tuu käymään kaffeella=) Setit kuntoon, setit kunnossa!! |
Jabe 21.01.2004 09:30:10 (muokattu 21.01.2004 09:31:39) | |
---|
Tuu käymään kaffeella=) Pohjalaista vieraanvaraisuutta :-) Hienoa! Aikataulu vaan taitaa olla aika tiukka. Mutta ihan mielenkiinnosta: missäpäin vaikutat? Edit: Siis tiedän, että olet pohjanmaalta .. mutta meinasin vaan, että oletko noiden kanavien kuuluvuusalueella. |
Jabe 23.01.2004 19:07:28 (muokattu 23.01.2004 19:08:41) | |
---|
No, en kerinnyt käydä kaffella welhon luona, enkä Kivenkään, vaikka ihan vierestä taisin ajaa ... Rouheat 800 km tuli mittariin. Mutta sitä tulin nyt vielä hehkuttamaan, että biisiä voi kuulla Radio Vaasan, Radio Seinäjoen ja Radio 99 taajuuksilla. Ja minun syvääluotaavia ajatuksiani biisinteosta yms. :-) (Oikeesti taisin puhua vaan mitä sylki suuhun tuo.) Ja lauantaiaamuna 24.1. klo 10 jälkeen Enkeli soi YleX:n Pietarinkadun Oilers show'ssa. Nilviäiset hallitsee! Ok. Sori, että hehkutan ja nostatan tätä. Taidan vaan olla tohkeissani. Mutta olen tohkeissani myös Kätyreiden ja Volumen julkaisuista. Odotan molempia mielenkiinnolla. Alkuvuosi 2004 taitaa olla m.nettiläisille aktiivista levynjulkaisuaikaa :-) Hyvä niin. Loppuvuonna voidaankin tehdä m.net kokoelmalevy joulumyyntiin. Kätyreitä, Volumea, Jabea, Jaarli Padingtonia, Valtavaa, Kronikia, Ihmeellistä Äänilaitetta ym. ym. samalle levylle :-) Ja Ossia kans - millos levy tulee? Niin, sitten vielä kiven lukemaa verotekstiä bonusraidaksi (mikkitestistä). |
welho 24.01.2004 14:41:03 | |
---|
No, en kerinnyt käydä kaffella welhon luona, enkä Kivenkään, vaikka ihan vierestä taisin ajaa ... Rouheat 800 km tuli mittariin. No ehtiihän tuota kaffitella. Koitetaanpa pitää korvat höröllä josko biisi kantautuisi korviin=) Kuuliko muuten kukaan tuota Pietarinkadun Oilerssia? Itse vasta heräilin=) Setit kuntoon, setit kunnossa!! |
anttipoeka 24.01.2004 15:11:25 | |
---|
No ehtiihän tuota kaffitella. Koitetaanpa pitää korvat höröllä josko biisi kantautuisi korviin=) Kuuliko muuten kukaan tuota Pietarinkadun Oilerssia? Itse vasta heräilin=) Itsekkin nukuin pommiin, mutta nilviäiset tulevat uusintana keskiyöllä.. No, niin no. |
HS 24.01.2004 21:34:45 (muokattu 24.01.2004 21:41:16) | |
---|
Terve Itsekkin nukuin pommiin... -Sama täällä. Täytynee hakeutua puoliltaöin radion ääreen. Edit: Perskules! Ei enää Yleksiä netistä. Täytynee kaivaa vanha viritin kellarista. |
Perskules, olisinkohan kuullut ton radiossa männä viikolla kun autolla huristelin...sellainen aika up-tempo rallatus, muistaakseni g-duurissa ja skittasoolo oli...ehkä. voi olla toinen biisi. My name is Baron, Notefix Baron |
funkylord 25.01.2004 00:44:46 | |
---|
Wau.. täähän on hyvä biisi... toimii todellakin =) Onnea Jabe! Juuri soi radiosta. (YleX) PORKKANA! |
kalkkuna 25.01.2004 00:56:45 (muokattu 25.01.2004 01:00:52) | |
---|
Onnea vaan, oot ilmeisesti pisimmälle musiikkialalla mennyt henkilö täältä muusikoiden.netistä, hyvä. Enhän mä tosin tota biisiä voi kuunnella, kun äänikortti on paskana, mutta ehkä radiosta sitten.. |
U.Honey 25.01.2004 01:17:21 | |
---|
Perskules, olisinkohan kuullut ton radiossa männä viikolla kun autolla huristelin...sellainen aika up-tempo rallatus, muistaakseni g-duurissa Onko notefixillä absoluuttinen sävelkorva? Ai niin, sullahan on aina mini-kiipparit aina mukana autossa! Children of Baron, the ultimate musical experience! |
Jabe 26.01.2004 08:55:52 (muokattu 26.01.2004 08:56:27) | |
---|
... oot ilmeisesti pisimmälle musiikkialalla mennyt henkilö täältä muusikoiden.netistä No, tuskinpa sentään. Minä vaan olen suuna päänä aina kertomassa tekemisistäni :-) Kyllä täällä monia muitakin levyjä tehneitä kirjoittelee. sellainen aika up-tempo rallatus, muistaakseni g-duurissa ja skittasoolo oli...ehkä. voi olla toinen biisi. Tuntomerkit kyllä natsaa. Hitsi kun en oo kerinny päivittää tuota musiikkia - sivua (siis mun nettisivuilla). Mutta ilmeisesti siellä music -kansiossa olis nyt joku tuottajani tekemä 30 s näytepätkä mp3 Enkelibiisistä. Kaivakaa esiin jos osaatte. Sori - palvelu paranee pian ... |
aikavaikea 26.01.2004 09:13:43 | |
---|
Kuulinpa minäkin tuon rallin Oilers-ohjelmassa, sopivasti olin autoilemassa juuri silloin. Vallan mainion kuuloinen esitys, hyvinkin radiosoittokelpoista poppia. Onnea kovin. Tahattomasti aiheen vierestä keskustelija sekä vahingossa tosikko. |
Ossi 26.01.2004 20:36:46 | |
---|
Tulihan sitten kokeiltua tuokin; valvottua Oilersin parissa :) Rivakkatempoinen, tarttuva biisi ja soundimaailma oli yleisestä linjasta poiketen luontevan maanläheinen, ei turhan siisti. Täytyykin ottaa opiksi toi soundipolitiikka, tuommoisia biisejähän ei multa synny. Rispektiä Jabelle. Komppiryhmä haistakoon huilun ku tuntu kiilaavan yhessä kohtaa ;> "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Notefix 26.01.2004 20:54:07 (muokattu 26.01.2004 20:55:09) | |
---|
tuommoisia biisejähän ei multa synny. Millons sun levy ilmestyy? Onks se kans rouheeta? My name is Baron, Notefix Baron |
Ossi 26.01.2004 21:22:04 | |
---|
Millons sun levy ilmestyy? Onks se kans rouheeta? ..ttu joo, pientä säätöä vielä kansien värimäärityksen kanssa ;> Rouheeta tulee, halus' tai ei. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Tapani L 26.01.2004 21:22:09 | |
---|
Hitsi kun en oo kerinny päivittää tuota musiikkia - sivua (siis mun nettisivuilla). Mutta ilmeisesti siellä music -kansiossa olis nyt joku tuottajani tekemä 30 s näytepätkä mp3 Enkelibiisistä. Kaivakaa esiin jos osaatte. Sori - palvelu paranee pian ... Kävin sitten kaivamassa tuon biisinäytteen sun sivuiltasi ja täytyy sanoa, että ihan "oikeelta musiikilta" se kuulosti (paitsi että näytteessä oli jokin ihme suhina mitä tuskin oikeassa versiossa on) :) Ei kyllä ollut mun musiikkia, eli ei iskenyt niin hirmuisen kovin, mutta kuten sanoin jo (toisin sanoin), ihan radiokelpoiselta kuulosti. Anteeksi häiriö...
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
larinparaske 28.01.2004 09:24:32 | |
---|
Mäkin kuulin tän, tulikos se nyt lauantaina...tosin havahduin mietteistäni vasta kun kuuluttaja kertoi esittäjän nimen, joten en muista biisistä juuri mitään (radio oli vähän niinkuin taustametelinä muuta puuhaillessa). Pirteää pop-rokkiahan se biisi taisi olla (?), sen verran taisin rekisteröidä, että aika lailla keskivertoa radiopoppia enemmän oli kitarasooloa biisissä, yllättäen :) Onneksi olkoon, hyvällä mallilla teikällä kuviot. Eteenpäin. I want to be the king and queen of cheese |