Ronsto 14.08.2007 12:05:11 | |
---|
Amaranthin kertsi oli hyvä, mutta muuten biisi jätti aika kylmäksi. IMO Tarja takaisin. Mystisesti hintahtavat romantikot #2 |
kupteri 14.08.2007 12:14:37 | |
---|
Jopas jäi kertsi soimaan päähän :-) Kyllähän tuo tyyli laulajan myötä muuttui, mutten sanoisi sitä huonoksikaan asiaksi (ainakaan tän kokemuksen perusteella). Ne jotka Tarjaa kaipaa voi toki aina kuunnella vanhoja CD:tä, kattella DVD:tä ja antaa muistojen kullata livekeikat. Niitä ei kukaan ota keltään pois :-) Bändi menee kuitenkin eteenpäin, sille ei voi mitään. Ja hyvä niin etteivät jääny umpikujaan. Nyt mennään näillä vaikka osa tän hetken fanikunnasta vaihtuukin. Odotan mielenkiinnolla uutta levyä. Enkä aio kuunnella sitä etukäteen vaikka mistä pompsahtaisi esiin, vasta kun CD kolahtaa postilaatikkoon aloitetaan pyöritys :-) |
-Spade- 14.08.2007 12:20:00 | |
---|
Hyviä biisejä nuo Eva ja Amaranth. Uudella laulajalla on helvetin hieno laulusoundi, miellyttää huomattavasti enemmän omaa korvaani kuin Turunen. Enpä olisi aikaisemmin uskonut, että joskus harkitsen tosissani Nightwishin levyn hankkimista. Ohan se varma. |
hirvma-6 14.08.2007 13:08:52 | |
---|
Enpä olisi aikaisemmin uskonut, että joskus harkitsen tosissani Nightwishin levyn hankkimista. Mulla on aivan samat fiilikset. En koskaan pitänyt Nightwishista Turusen aikana, inhosin sitä kaameaa kiekumista. Nyt uuden laulajan myötä laulu miellyttää ja bändin ilme on muutenkin jotenkin paljon parempi. Ensimmäistä kertaa harkitsen myös vakavasti Nightwish albumin ostoa. |
Tohtori Tonus 14.08.2007 13:18:59 | |
---|
Enpä olisi aikaisemmin uskonut, että joskus harkitsen tosissani Nightwishin levyn hankkimista. Samaa havahduin minäkin ajattelemaan. Amaranth on vaan niin järjettömän mukava biisi, ja mitä nyt olen jonkin verran kaverin varastamaa promoa olosuhteiden pakosta joutunut kuuntelemaan, niin hienoa settiä on. "Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi" - 1. Kor. 11:14 |
AtukkA 14.08.2007 14:44:59 | |
---|
Kylla miekin ostan tuon uuden levyn sitku ilmestyy. Tsiigailin Youtubesta toun koko End of an Eran ja se oli kylla aika vaikuttavaa. |
Frequency 14.08.2007 16:22:21 | |
---|
Aika vahva tunne on siitä että taitaa noi Aneten Kikka-movet jäädä vähiin tosta kun se sopeutuu esiintyyn Nightwishin kanssa. Anette ei kuitenkaan oo ikinä ollu vielä näin isossa projektissa mukana ja varmasti vähemmästäkin olis jännäkakka housuissa kun kuvataan n. 140 000 euron musiikkivideota ja väkisinkin tulee semmosta "esittämistä" videolle. "Sä haiset ihan ydinjätteelle..." |
Wailey 14.08.2007 21:11:34 | |
---|
Aika vahva tunne on siitä että taitaa noi Aneten Kikka-movet jäädä vähiin tosta kun se sopeutuu esiintyyn Nightwishin kanssa. Anette ei kuitenkaan oo ikinä ollu vielä näin isossa projektissa mukana ja varmasti vähemmästäkin olis jännäkakka housuissa kun kuvataan n. 140 000 euron musiikkivideota ja väkisinkin tulee semmosta "esittämistä" videolle. Heh, itse huomasin saman ja tämän takia ei voi musavideota kattoa. || devilhorn.org || zombideathmetal.com || |
Milkop 14.08.2007 21:41:28 | |
---|
Heh, itse huomasin saman ja tämän takia ei voi musavideota kattoa. Tuli noista muuveista mieleen Raimo Vormisto, joka voisi tässä tapauksessa sanoa: " Pyörrrritä sitä tukkaa kun sulla sitä on " Vähän hömelön oloista ketkuilua kieltämättä mutta biisi on onneksi helkatin kova. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
"Te epäuskoiset! Te etsitte saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist."
"Ekke Ekke Ekke Ptang Zoo Boing!" |
Werihukka 14.08.2007 22:49:13 | |
---|
Kuuliko kukaan muu sanotuksia väärin ekalla kertaa, kun kuunteli? Mää ainakin kuulin sen "the tears of snow-white sorrow", että "Jesus knows my sorrow" ja ajattelin jo, että mitäs prklettä. |
Casse 14.08.2007 22:55:30 | |
---|
Kuuliko kukaan muu sanotuksia väärin ekalla kertaa, kun kuunteli? Mää ainakin kuulin sen "the tears of snow-white sorrow", että "Jesus knows my sorrow" ja ajattelin jo, että mitäs prklettä. Joo! Kuulin! Oonki koko ajan miettiny että mitä hittoa se rivi siellä välissä tekee.. mutta ihan hyvä tietää että se meneeki noin =D Kylläpä tuo nyt alkaa potkimaan tuo biisi ku vähä kuunnellu. Ei saakeli siitä levystä tulee varmasti tiukka. Tuo Anetten ääni erityisesti on kyllä positiivinen yllätys. Varsinki tuossa Amaranthin C-osassa tykkään siitä soundista ja tyylistä, jolla se vetää. Ja sitte vielä tulee se pikku "karjasu" siihen ihan loppuun niin jo vain =) Ei auta ku odottaa.. |
gorgonoidi 14.08.2007 23:03:23 | |
---|
Kuuliko kukaan muu sanotuksia väärin ekalla kertaa, kun kuunteli? Mää ainakin kuulin sen "the tears of snow-white sorrow", että "Jesus knows my sorrow" ja ajattelin jo, että mitäs prklettä. Kyllä kuulin näin minäkin juu. Ja olenpa minäkin tullut tosiaan niihin aatoksiin että voisi olla aika ostaa Nightwishin levykin joskus. |
Sperm Donor 14.08.2007 23:36:46 | |
---|
Miks ei voi tykätä molemmista laulajista? Tarja oli iso osa jutta miksi Nightwish nousi niinkin isoksi jutuksi( mitenkään aliarvioimatta Tuomaksen biisejä). Vaikka muutos on iso niin minä ainakin luotan myös Anetteen ja tottakai Tuomaksen kykyyn tehdä lisää hyviä biisejä. |
Flow 15.08.2007 08:32:28 | |
---|
Juu, levy lähti tilaukseen. Pitkästä aikaa Nightwish kuulostaa tuoreelta, eikä väkinäiseltä... When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.
-Thomas Jefferson |
Simo78 15.08.2007 08:38:40 | |
---|
Kuulin tänään ekaa kertaa Amaranth-biisin ja näin videon, hyvä etten pudonnut tuolilta=) Vaikka kuinka sinisinkorvin tota kuunteli/katseli, niin ei perk¤le... Ihan vitsiltä toi kuullosti ja näytti. Uusi laulaja näytti(videossa) enemmän iskelmätähdeltä, kuin hevibändin keulakuvalta |
Informaatiokameli 15.08.2007 09:29:21 (muokattu 15.08.2007 09:32:14) | |
---|
Tuli kyllä itsellekin pieni myötähäpeän tuntu tuosta iskelmävideosta. Biisin väliosa on helvetin hienon kuuloinen mutta ei oikein muuten vakuuta. Kävin myös tuolla YouTubessa kuuntelemassa uusia veisuja. Uusi laulaja kuulostaa paljon paremmalta kuin Tarja ja odotukset oli aika kovat mutta näyttää siltä, että itse biisit ovat sävellyksinä melko huonoja. |
Late-89 15.08.2007 12:42:46 | |
---|
Uusi levy kuulosti ihan hyvältä, kun sain sen käsiini. Täytyy odottaa myyntiversiota, jotta saa kuunnella useamman kerran. Single menee varmasti ostoon, kunhan sen löydän, tai tilaan sen Äxästä. :) |
Volante 15.08.2007 13:37:05 | |
---|
Uusi laulaja kuulostaa paljon paremmalta kuin Tarja ja odotukset oli aika kovat mutta näyttää siltä, että itse biisit ovat sävellyksinä melko huonoja. Mulla taas on suurin luotto juurikin Tuomaksen vuosien varrella teräväksi havaittuun sävellyskynään, vaikka Amaranth nyt ei mikään mestariteos sillä saralla ollutkaan. |
Casse 15.08.2007 13:55:16 | |
---|
Mulla taas on suurin luotto juurikin Tuomaksen vuosien varrella teräväksi havaittuun sävellyskynään, vaikka Amaranth nyt ei mikään mestariteos sillä saralla ollutkaan. Sama täällä. Holopaisen säveltäminen on kyllä kehittyny niiin paljon jostain Angels Fall Firstin ajoista että huhhuh.. ja loppua ei näy. Ei voi ku hattua nostaa, jos sellasen omistas. |