Horatius-87 11.08.2007 12:20:00 (muokattu 11.08.2007 12:20:51) | |
---|
Kummallakin on eri äiti ja eri isä. Eli ei, ei edes sisarpuolia ;) jaaah. mua ollaan sitten kusetettu! jaaha! Että kuinka? Tuskin kukaan seurustelisi sellaisen kanssa, ketä pitää "täyssisaren tapaisena", voisin veikata ;) Ja miksei oman sisarensakin kanssa voisi seurustella, jollei tätä ajattele sisarena, mm. Mulla ei muuten ole sisaruksia. joo eli siis pointtini oli se, että jos on koko elämänsä asunut jonkun kanssa ja pitää sitä veljellisenä etc, niin seurustelusuhde tuntuisi.. liian omituiselta mielestäni. mutta toisaalta, tuo etttä ne eivät ole sisaruksia lainkaan(ja molemmat tietävät sen) sekä en myöskään tiedä kauanko ne on naamojansa katsellut. mutta siis mielestäni periaatteessa sairasta olisi, jos seurustelisivat jos ovat eläneet aina pikku vaavi-iästä asti yhdessä. aihe taas eksyy, ja mitä minäolen sarjasta puhumaan muutaman hassun jakson nähnyt.. mutta ihmetytt vain tuo edit. jeesus on sekavaa. pointsit jos saa selvää! |
Milkop 11.08.2007 12:38:54 | |
---|
Kyllähän pieni sukurutsaus on aina paikallaan... MITÄ?!? |
Kirk_Hammett 11.08.2007 12:54:17 | |
---|
Muistankos ihan väärin vain olenko lukenut jostain että serranot alkaisivat pyöriä myös tuolla yle areenalla? Eli onkos kellään mitään tietoa että millon? You know it's sad but true... |
ewq 11.08.2007 18:15:03 | |
---|
jee.. |
Milkop 11.08.2007 19:50:56 | |
---|
Tämän enempää en tiedä. Kerrassaan hieno juttu. Koulut ym. vähän pääsevät haittaamaan mutta mikäs sen muikeampaa kuin lauantaisena krapula-aamuna vahdata Serranoja :D |
Planetist 11.08.2007 21:49:53 | |
---|
Jumaliste, työkkäri keksi kahden viikon kurssille pistää. Väliin jää serranon perhe. "He was in the audience and I didnt know he was in the audience and this gorilla shows up on stage and normally we dont tolerate that." - James Williamson |
slipkorn 13.08.2007 10:34:04 | |
---|
Tänään oli ehkä paras näkemäni jakso. Hienoa tykitystä. Chuky, Raul ja turkkilainen vankila. |
Informaatiokameli 13.08.2007 10:42:51 | |
---|
Helevetti kun loppui sairasloma ja työt jatkuu, niin ei kerkeä katsomaan Serranoja. Jatkuuko tämä sarja muuten vielä syksylläkin? Kun silloin ehtisi onnellisesti työttömänä katsomaan :D |
slipkorn 13.08.2007 10:59:14 | |
---|
Helevetti kun loppui sairasloma ja työt jatkuu, niin ei kerkeä katsomaan Serranoja. Jatkuuko tämä sarja muuten vielä syksylläkin? Kun silloin ehtisi onnellisesti työttömänä katsomaan :D 8.9. alkaa alusta asti uusinnat lauantaisin ja sunnuntaisin muistaakseni klo 14.45. Ensi kesänä vissiin jatkuu nää uudet jaksot siitä mihin jäädään. Tai jotain. |
ewq 13.08.2007 13:00:21 | |
---|
Tänään oli ehkä paras näkemäni jakso. Hienoa tykitystä. Chuky, Raul ja turkkilainen vankila. Yhdyn. Huomenna kouluun niin jää Serranot näkemättä. Tietääkö kukaan milloinka noita voi katella netistä? Sekään ei järin auta kun kohta muutto eikä kämpillä vielä toistaiseksi ole nettiä :D. mutta niin. jee.. |
konnamatti 13.08.2007 14:30:05 | |
---|
Yhdyn. Huomenna kouluun niin jää Serranot näkemättä. Tietääkö kukaan milloinka noita voi katella netistä? Sekään ei järin auta kun kohta muutto eikä kämpillä vielä toistaiseksi ole nettiä :D. mutta niin. Syyskuussa viikon ajan jos oikein käsitin. Toivottavasti sais jotenkin ripattua talteen.. Ei ehdi viikkoon kaikkea katsomaan. "[19:36] ei vittu blues on yliarvostettuu" |
Jag 13.08.2007 20:13:11 | |
---|
Syyskuussa viikon ajan jos oikein käsitin. Toivottavasti sais jotenkin ripattua talteen.. Ei ehdi viikkoon kaikkea katsomaan. Eikös nuo tule silleen, että lauantaina ja sunnuntaina tulee uusintana noita nyt nähtyjä jaksoja. Ja tuolloin joka viikonlopun jälkeen tulee tonne yleareenalle nuo 2 jaksoa ja ovat siellä viikon ajan katsottavissa. Kunnes taas tulee seuraavana viikkona 2 uutta uusintaa poistuneiden tilalle. Noin minä tuon ainakin ymmärsin. " toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin..
" - Trey |
samwyse 13.08.2007 21:05:29 | |
---|
Eikö ihmisillä ole videonauhureita enää? |
hitchhiker 13.08.2007 23:19:22 | |
---|
Tää on ihan loistosarja. Oon katsonut melkein jokaisen jakson ja ne pari jaksoa, joita en oo vielä katsonut, odottavat katsomistaan digiboksilla. On kyllä älyttömän koukuttava sarja, ja kaikki jaksot on vaan ihan pelkkää säätöä. wow, imagine that? they won't fight back,
I got a theory on that,
a whale's heart is as big as a car,
a whaler's thought must be smudged by the dark |
Coatl 14.08.2007 07:49:11 | |
---|
Eikö ihmisillä ole videonauhureita enää? Tämä. Eilisessä jaksossa veti kyllä hymyn leveeks kun ajattelin että niin paljon vihaamani Candela joutuis kunnolla kuseen. Aattelin jo että kun se kurnuutti niitä mukuloita sielä koulun käytävällä niin se poliisi ois hommannu sille potkut opettajan hommista. Lopussa jouduin kuitenkin pettymään. Hyvä jakso oli kuitenkin, kuten aina. "Mommy, what is bukkake?" "It's when a daddy and a daddy and a daddy and a daddy and a daddy..." |
Julmettu 14.08.2007 15:53:00 | |
---|
Olen muuten ihan varma, että suomentaja kääntää nuo jutut ihan pelti kiinni :D Niin kummallisia sanoja siellä on että :D:D Tänään oli taas joku ihan pimeä sana... Ja onhan näitä "hönkyttämisiä" ollu aiemminkin. |
AnnaH 14.08.2007 20:47:43 (muokattu 14.08.2007 22:51:30) | |
---|
Serranot on kyl paras sarja. Miettikääs mistä kaikista jutuista ne oppilaat ovat päässeet kuin koirat veräjästä, esim. ne kamppas ohuella langalla sen liikkaopen nurin (jalka pakettiin...). Siis tuo ei ollu hyvä juttu mun mielestä... Nimimerk.kaikki jaksot katsonut |
slipkorn 14.08.2007 21:17:10 | |
---|
Olen muuten ihan varma, että suomentaja kääntää nuo jutut ihan pelti kiinni :D Niin kummallisia sanoja siellä on että :D:D Tänään oli taas joku ihan pimeä sana... Ja onhan näitä "hönkyttämisiä" ollu aiemminkin. Joku "kutmuttaminen" taisi olla? Mitä hemmettiä? Raúl alkaa olla sarjassa melko ylivoimainen hahmo. |
Paras hampurilainen? Mitä vit.. Olenko minä vain liian kaksimielinen? |
konnamatti 15.08.2007 10:41:45 | |
---|
Eikös nuo tule silleen, että lauantaina ja sunnuntaina tulee uusintana noita nyt nähtyjä jaksoja. Ja tuolloin joka viikonlopun jälkeen tulee tonne yleareenalle nuo 2 jaksoa ja ovat siellä viikon ajan katsottavissa. Kunnes taas tulee seuraavana viikkona 2 uutta uusintaa poistuneiden tilalle. Noin minä tuon ainakin ymmärsin. Joo noin se vissiin menee. Kuulostaa vähän järkevämmältä. Pikkusen röhötin kun Fiti veti Michael Jackson feat. Diegon pojat! :D "[19:36] ei vittu blues on yliarvostettuu" |