okoranta 13.08.2007 12:15:11 | |
---|
JESJESJES. Vihdoinkin. Meitsi on niin messissä!! :) Nou vitun shit, hei Sherlock? -pardy- |
Rattata 13.08.2007 12:43:54 | |
---|
Eissssss!!! Sinne! |
Kulkunen 13.08.2007 12:58:41 | |
---|
Ääh! Siinä ja siinä onko mulla rahaa käydä katsomassa keikkoja täällä Oulussa, saati sitten reissata Hellsinkiin asti. Pikku pakko vaan jos tuo nyt varmistuu. "Jaajaa, hain just citystä seuraa ja ilmoitti ettei ketään mun kriteereillä. Ainoa ilmoittamani kriteeri oli paikkakunta ja sukupuoli. Se ohjelma taitaa tietää kuka mää oon :/" -ngli |
Verdoux 13.08.2007 13:11:26 | |
---|
Ääh! Siinä ja siinä onko mulla rahaa käydä katsomassa keikkoja täällä Oulussa, saati sitten reissata Hellsinkiin asti. Pikku pakko vaan jos tuo nyt varmistuu. Yksi Ison-Britannian suosituimmista rock-bändeistä, Muse, saapuu Suomeen lokakuussa. Yhtye esiintyy Helsingin Jäähallissa 17. päivä lokakuuta. Liput tulevat myyntiin Lippupalveluun perjantaina 17.08. klo 9.00 alkaen. Tänä vuonna Muse palkittiin jälleen live-esiintymisten ansiosta Brit Awardseissa ja NME Awardseissa puolestaan Britannian parhaana yhtyeenä. Kesäkuussa yhtye soitti kahtena peräkkäisenä iltana loppuunmyydyllä Wembley Stadiumilla. Viimeksi Muse vieraili Suomessa vuonna 2003, esiintyen kahtena peräkkäisenä iltana loppuunmyydyllä Nosturilla. Konsertti keskiviikkona 17.10. Jäähalli, Helsinki Muse (Uk) Liput 42 euroa Ennakko alkaen perjantaina 17.08.2007 Lippupalvelussa Ei ikärajaa. Voi siis pitää varmistuneena. |
Fortune 13.08.2007 13:22:25 | |
---|
Onneksi lipun hinta on maltillinen. Siltikin tulee kallis lokakuu, kaksi reissua Helsinkiin tekee yli sata euroa :( Look behind you, a three-necked guitar!
Barry White, I won't let you Barry White |
flash_B 13.08.2007 13:49:20 | |
---|
parasta kyllä mitä on tullut aikoihin kuultua. jerryjee |
jigsore 13.08.2007 13:51:51 | |
---|
Oho perkele. Pitää vissiin lähtee. Tuota Nosturin livetaltiointia on tullut luukuteltua innokkaasti viime ajat. |
Informaatiokameli 13.08.2007 13:54:32 | |
---|
Oho, samana vuonna Placebo ja Muse. Kylläpäs meitä tummanpuhuvan rock 'n' roll musiikin ystäviä nyt hemmotellaan! Tätä päivittelin itsekin. Aivan mahtavaa nähdä kaksi ehkä maailman parasta bändiä suuren odotuksen jälkeen tänä vuonna :) |
Roger 13.08.2007 14:32:43 | |
---|
Tälle keikalle ei kenttälippu riitä... täytyy päästä seuraamaan lavalta käsin :D :D "Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon |
Pantse 13.08.2007 16:38:37 | |
---|
No niin, tätä ei kyllä saisi missata. Vaikka onhan tuo jo kertaalleen tänä vuonna nähty, mutta kuitenkin. Liput menevät takuulla hetkessä. Täytynee turvautua huutokauppojen kiskurihintoihin jälleen kerran, kun en jonottamaan pääse. Mielestäni pullaan tukehtuminen ei olisi lainkaan hassumpi tapa kuolla. |
Fortune 13.08.2007 16:58:23 | |
---|
Pitänee värvätä joku Joensuun Lippupalveluun jonottamaan, itse olen perjantaina klo 6-14 töissä :/ Taitaa kyllä käydä niin, että Rush vie voiton, kun molempiin ei ole varaa, Musen voisi olettaa suuremmalla todennäköisyydellä kiertävän vielä jatkossakin, kanadalaisherroista ei voi mennä takuuseen. Look behind you, a three-necked guitar!
Juuho 13.08.2007 21:30:25 | |
---|
Mitäs järkeä Musen on ensin olla Moskovassa, sitten Helsingissä, tämän jälkeen Pietarissa, jonka jälkeen ollaan Tukholmassa? |
Fortune 13.08.2007 21:46:51 | |
---|
Mitäs järkeä Musen on ensin olla Moskovassa, sitten Helsingissä, tämän jälkeen Pietarissa, jonka jälkeen ollaan Tukholmassa? Olisikohan tuossa buukattu ensin Moskova ja Pietari ja ainoa Helsingin keikalle sopiva slotti oli niiden välissä? Halvempihan se on sahata tässä mannerta pitkin Venäjä-Suomi-Venäjä -väliä kuin lätäkön yli eestaas siinä tapauksessa, että Helsinki olisi ollutkin Tukholman jälkeen. Look behind you, a three-necked guitar!
reino 14.08.2007 10:06:43 | |
---|
Kai se on sitten lähdettävä. Pitää vissiin sisko nakittaa lippuja ostamaan, kun itsellä on töitä heti aamusta. Innolla odottaen. ding-dong |
jussimus 14.08.2007 11:53:33 | |
---|
Tätä päivittelin itsekin. Aivan mahtavaa nähdä kaksi ehkä maailman parasta bändiä suuren odotuksen jälkeen tänä vuonna :)¨ Joo, ei voi käsittää että samana vuonna täällä vetää keikan mun ehkä suurimmat esikuvani ja vaikuttajani. *sekoaa* |
Perhana pakko mennä! Täytyy laittaa äiskä varaa liput kun ei koululta ehi aamulla ;) Ei elämästä ole kukaan hengissä selvinnyt |
sterbo 14.08.2007 17:06:47 | |
---|
Huh, tuolloin olisi suunniteltu matka Äiti-Venäjälle.. Taitaa siirtyä seuraavaan viikkoon, ellei sitten vetäisi hc:na ja tsiigaisi Musen Moskovassa :o "Syö burritoja"- [Royal Banzai]. |
sammakko54 14.08.2007 18:47:10 (muokattu 14.08.2007 18:47:40) | |
---|
Onko laittiatasanteelle vapaa pääsy, vai onko niin että jos ostaa istumapaikan niin pitää siellä myös pysyä? Vai miten tuolla on käytäntönä? |
Artist 14.08.2007 19:27:44 | |
---|
Onko laittiatasanteelle vapaa pääsy Ei. vai onko niin että jos ostaa istumapaikan niin pitää siellä myös pysyä? Kyllä. Vai miten tuolla on käytäntönä? Lippuja myydään sekä kentälle (seisoma) että katsomoon (istuma). "I wish life could be Swedish magazines." |
sammakko54 15.08.2007 18:12:43 | |
---|
Ok. Tietäänkö kukaan kuinka pitkä keikka tuo on? Lämppäri ei ole vielä ilmoitettu, jos edes on. |