hullu_ukko 11.08.2007 15:52:47 (muokattu 11.08.2007 15:55:43) | |
---|
Kiitos kaunis, mutta miks kaikissa tabeissa lukee että se on c-virees? Arvaus: Luet niistä vain paksuimman kielen vireen. Katsos nyt lukeeko niissä tabeissa, että vire on CGCFAD. Jos siellä lukee noin, tabi on merkattu drop-C-vireeseen. Kyllä ainakin tuossa mun löytämässä tabissa on ihan tuo drop-C merkitty vireeksi. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf |
Heikki290394 11.08.2007 17:08:37 | |
---|
Arvaus: Luet niistä vain paksuimman kielen vireen. Katsos nyt lukeeko niissä tabeissa, että vire on CGCFAD. Jos siellä lukee noin, tabi on merkattu drop-C-vireeseen. Kyllä ainakin tuossa mun löytämässä tabissa on ihan tuo drop-C merkitty vireeksi. ööh... vire on C F A# D# G C. Kaikissa Gp tabeissa on tuo C F A# D# G C vire. Löytäsköhän joku Dropped-c vireisen gp4 tabin tuosta biisistä? tai voisko joku tehä http://www.911tabs.com/link/?4018278 tästä tabista dropped-c vireisen? |
Jaqqi1991 11.08.2007 18:23:06 (muokattu 11.08.2007 18:23:13) | |
---|
ööh... vire on C F A# D# G C. Kaikissa Gp tabeissa on tuo C F A# D# G C vire. Löytäsköhän joku Dropped-c vireisen gp4 tabin tuosta biisistä? tai voisko joku tehä http://www.911tabs.com/link/?4018278 tästä tabista dropped-c vireisen? Siirrät kaikkia muita paitsi matalaa c kieltä 2pykälää alaspäin niin sulla on dropped vire We may be humans, but were still animals |
papitsu 11.08.2007 18:26:00 | |
---|
Siirrät kaikkia muita paitsi matalaa c kieltä 2pykälää alaspäin niin sulla on dropped vire Itse asiassa ylöspäin. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
Jaqqi1991 11.08.2007 18:30:59 (muokattu 11.08.2007 18:32:32) | |
---|
Itse asiassa ylöspäin. Alaspäin. Koska ne kielet on 2sävelaskelta korkeammalla kuin normaalissa C vireessä joten ne pitää soittaa kaksi pykälää matalemmalta että tulee samasävelkorkeus We may be humans, but were still animals |
papitsu 11.08.2007 18:45:21 (muokattu 11.08.2007 18:54:00) | |
---|
Eikummitävvittuamminä sekoilen. Siis tietenkin, tabeissa vähennetään viiden ohuimman kielen numeroista se kaksi. Ja jos viritetään Drop-C:hen, niin viittä ylintä kieltä nostetaan kaksi ylöspäin... Olen sekaisin. Mutta mitä väliä sillä loppujen lopuksi on, että soittaako sen drop-C:stä vai normaalista C-vireestä? Samasta sävellajista se silti menee. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
Brother Tohveli 11.08.2007 23:29:56 | |
---|
Alaspäin. Koska ne kielet on 2sävelaskelta korkeammalla kuin normaalissa C vireessä joten ne pitää soittaa kaksi pykälää matalemmalta että tulee samasävelkorkeus Mitä helv? Jotta tosta C-vireestä saisi Dropped-C:n täytyy kaikki muut kielet paitsi alin C vääntää yhden sävelaskeleen ylöspäin. |
papitsu 12.08.2007 00:12:44 | |
---|
Mitä helv? Jotta tosta C-vireestä saisi Dropped-C:n täytyy kaikki muut kielet paitsi alin C vääntää yhden sävelaskeleen ylöspäin. Siis kun puhuttiin tabeista, että kuinka muuttaa tabeista C-vireiset tabit drop-C:lle, niin viiden ohuimman kielen kaikista numeroista vähennetään kaksi. Eli sitä tabia niinkuin lasketaan kaksi askelta alaspäin. Joutuu tosin avoimien kielien ja ensimmäisen nauhan sormituksia muuttamaan... PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
Varmasti kerrottu vaikka missä mutta kun ei jaksa niin kusympähän vaan: Mikä tämä Children of Bodom Hate Crew on? Hannu Karpo on äijä! |
hullu_ukko 13.08.2007 21:19:16 (muokattu 13.08.2007 21:19:38) | |
---|
Varmasti kerrottu vaikka missä mutta kun ei jaksa niin kusympähän vaan: Mikä tämä Children of Bodom Hate Crew on? Ihan perstuntumalta heittäisin, että sillä tarkoitetaan faneja yms. porukkaa. Ainakin Unholy Alliancessa tuli Laihon suusta ''Mitäs meiän tampereen matofakin heitcryy?!''-huuto :) M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Ushimir kekittyi vain nopeuteen... no nykyään hän saa itselleen epä miellyttävät (ei tyytyväinen) 18 nuottia sekunnissa (sweep). -Ushimir |
-J.- 14.08.2007 16:07:13 (muokattu 14.08.2007 16:10:55) | |
---|
Ihan perstuntumalta heittäisin, että sillä tarkoitetaan faneja yms. porukkaa. Ainakin Unholy Alliancessa tuli Laihon suusta ''Mitäs meiän tampereen matofakin heitcryy?!''-huuto :) COBHC on myös niitten jätkien inside juttu johon kuuluu vain harvat ja valitut. Laiho kertoili muistaakseni infernossa millanen on tämä ''hyväksymis testi''. Litsareita ja pää alaspäin kaljan juontia. E:Ja ''hyväksytyillä'' on tämä COBHC -tattoo kuten esim Lamb Of Godin solistilla. E:Joku vahvistas tuon lamb of god homman? If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
-J.- 14.08.2007 16:07:20 (muokattu 14.08.2007 16:08:59) | |
---|
E:Perkele... If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
hullu_ukko 14.08.2007 16:17:33 | |
---|
E:Ja ''hyväksytyillä'' on tämä COBHC -tattoo kuten esim Lamb Of Godin solistilla. E:Joku vahvistas tuon lamb of god homman? Jos wikipedia riittää vahvistamaan niin tässä: Randy has a small tattoo on his hip that resembles a penis and two testicles. According to Randy in Killadelphia, it was the result of him trying to tattoo the Misfits logo on himself while drunk and passing out before he could finish it. He also has a tattoo on his left forearm reading COBHC standing for "Children Of Bodom Hate Crew" which is the name used by the band Children of Bodom for themselves, their crew, and all of their fans http://en.wikipedia.org/wiki/Randy_Blythe M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Ushimir kekittyi vain nopeuteen... no nykyään hän saa itselleen epä miellyttävät (ei tyytyväinen) 18 nuottia sekunnissa (sweep). -Ushimir |
Räkkipeli 14.08.2007 17:43:27 | |
---|
Jos wikipedia riittää vahvistamaan Kyl mie mielummin Laihoa uskon ku jotai nettisivua. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Sutela 14.08.2007 18:09:40 | |
---|
COBHC on myös niitten jätkien inside juttu johon kuuluu vain harvat ja valitut. Laiho kertoili muistaakseni infernossa millanen on tämä ''hyväksymis testi''. Litsareita ja pää alaspäin kaljan juontia. Joo se kerto saman myös tässä taannoin radiohaastattelussa. |
Räkkipeli 14.08.2007 18:32:47 | |
---|
COBHC on myös niitten jätkien inside juttu johon kuuluu vain harvat ja valitut. Laiho kertoili muistaakseni infernossa millanen on tämä ''hyväksymis testi''. Litsareita ja pää alaspäin kaljan juontia. Sori pilkun viilaus mutta jonkun sen kai tässä ketjussa on tehtävä......jpgjskljmnfdg Siis sehän oli viskiä mitä siinä kaadetaan suuhun. => Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
-J.- 14.08.2007 19:17:24 | |
---|
Siis sehän oli viskiä mitä siinä kaadetaan suuhun. => Niinpäs olikin.. Kiitos viilauksesta! If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
Casse 14.08.2007 22:58:16 (muokattu 14.08.2007 22:58:46) | |
---|
Oli muuten ihan mukavaa matskua siinä COB TV:ssä. Meikä ainaki repeili. E: Löytyy siis Bodomin sivuilta |
-J.- 15.08.2007 18:59:30 (muokattu 15.08.2007 19:03:41) | |
---|
Oli muuten ihan mukavaa matskua siinä COB TV:ssä. Meikä ainaki repeili. E: Löytyy siis Bodomin sivuilta Laiho ainakin hyvin perillä musiikki termeistä... äXDee Laiho:''sen vois ikään niiku triplata ton tuplakertsi ttosta lopusta.'' Wirman:''Anteeks kuinka?'' Laiho:''siinä on niiku yks kerinä ja korina nii joku semmonen keski, äh en mä vittu tiedä.'' Tos repeilin...=) If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
Super-Jari 15.08.2007 22:17:54 | |
---|
Laiho ainakin hyvin perillä musiikki termeistä... äXDee Laiho:''sen vois ikään niiku triplata ton tuplakertsi ttosta lopusta.'' Wirman:''Anteeks kuinka?'' Laiho:''siinä on niiku yks kerinä ja korina nii joku semmonen keski, äh en mä vittu tiedä.'' Tos repeilin...=) Eikö se ollu kärinä ja korina :D |