hyllevi 13.08.2007 14:34:28 | |
---|
En huomannut asiasta juttua millään alueella, joten tässäpä uutinen jokaiselle m.netin kitaramasturbaation ystävälle: SINUSTAKO GUITAR HERO SUOMEN HUIPPUJEN KANSSA SAMALLE LEVYLLE? Marraskuun 7. päivä julkaistava Guitar Heroes-albumi kokoaa Suomen tiukimmat ja arvostetuimmat hevikepittäjät samalle levylle. Guitar Heroes on tyylipuhdas instrumentaalilevy, jolla kuullaan maamme kansainvälisestikin tunnettujen heavy-kitaristien veret seisauttavia taidonnäytteitä. Levyllä soittavat: Timo Tolkki (Stratovarius), Alexi Laiho ja Roope Latvala (Children of Bodom), Emppu Vuorinen (Nightwish), Esa Holopainen (Amorphis), Sakari Hietala (Tarot), Tuomio (ex-Impaled Nazarene), Euge Valovirta (Godsplague, Suburban Tribe), Mikko Salovaara (Kiuas), Nino Laurenne (Thunderstone) ja Mr. Crab (Bleak). Rytmiryhmä koostuu myös ankarista tykittäjistä kuten Kai Hahto (Wintersun, Rotten Sound) ja Lauri Porra (Stratovarius, Warmen). Jokainen kitaristi on toteuttanut itseään säveltämällä oman teoksensa levylle ilman kahlitsevia elementtejä. Guitar Heroes-levy huipentuu yhteisbiisiin ja taisteluun, jossa albumilla mukana olevat kitaristit ottavat mittaa toisistaan tulittamalla uskomattomia sooloja. Luvassa onkin soitinmaailman äänekkäin, räväkin ja värikkäin ilotulitus aikoihin. - Oli hienoa saada kaikki haluamani kitaristit mukaan soittamaan tälle levylle. Valtaosa kitaristeista on äänittänyt vielä omilla vahvistimilla eli olen pyrkinyt, että jokaisen tunnistettavissa oleva soundi tarttuu narulle. Uskon, että levy tarjoilee hienoja hetkiä niille jotka varttuivat 80-luvun kitarasankareiden kanssa ja myös uusille hevikepittäjille, joita Suomenmaa sikiää valtavalla vauhdilla, toteaa levyn tuottaja Nino Laurenne. Lisäksi levylle tulee kaikkien kitaristien yhdessä soittama kappale, johon voi osallistua juuri SINÄ! Lähetä itsestäsi soittamassa 45 sekunnin - 1 minuutin mittainen videonäyte! Kilpailuun pääset osallistumaan osoitteessa http://www.imperivmi.net/sonybmg |
Räkkipeli 13.08.2007 14:46:14 | |
---|
Jahas. Olisko vähä siistiä tai jotai?? =D Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
eewo 13.08.2007 14:53:56 (muokattu 13.08.2007 14:55:42) | |
---|
Vois pokkana lähettää minuutin pätkän oikein hidasta molli-bluesia... E: Okei, tää oli huono läppä, mutta oli pakko :D. Kaikki kunnia tiluttajille, kyllä täytyy nostaa heillekin hattua, vaikka enemmän blues- ja rock-linjan miehiä olekin. "The blues ain't about feeling better. It's about making other people feel worse." |
Noniin, Ambitus? |
Veco 13.08.2007 16:10:29 | |
---|
Jos Ambitus ei pääse tuonne niin olen pettynyt. Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
SomethingWild 13.08.2007 17:57:23 | |
---|
Ehottomasti ambitus mukaan. Vähän olen pettynyt, kun ei Mäenpäätä ole listalla. Ei oleee! |
Jannipaali 13.08.2007 18:18:21 | |
---|
Miksi aina pitää tiluttaa? "We're either gonna die, or we're gonna fly" - Jamie Hyneman |
BigPapa 13.08.2007 18:23:12 | |
---|
Ambitus on ihan loisto ukko. Mä en vaan muita noista tiiä kun ton Tolkin. Ketäs noin muut on?...80.....vissiin joskus käytiin niitten stuutiolla kun oltii Kuopion Vanhassa Satamassa keikalla. No kaikkee kitaravetoista kai kannattaa tehä... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
IhmeHeebo 13.08.2007 18:37:17 | |
---|
Ton saman idean vois toteuttaa vähän isommassa kaavassa. Eli maailman parhaat kitaristit vääntäisi samanlaisen levyn. Kusisin hunajaa Paskasta ei saa konvehtia vaikka sitä kuinka kääris hienoihin papereihin.
-Bonecrusher
...And justice for All |
Jannipaali 13.08.2007 19:04:35 | |
---|
Sallitaankohan tuossa taustoja? "We're either gonna die, or we're gonna fly" - Jamie Hyneman |
Ambitus 13.08.2007 19:29:52 (muokattu 13.08.2007 21:22:55) | |
---|
hephep pojkarna och tyttörnä....Kyl mä ajattelin lähettää tonne jonku skitson 1min pätkän. En kyl tiä viel mitä. katellaan;D Mod.huom. Keskustelu siivottu lapsellisesta vääntämisestä. Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
KJT 13.08.2007 21:00:32 (muokattu 13.08.2007 21:36:29) | |
---|
Vähän olen pettynyt, kun ei Mäenpäätä ole listalla. Näinpä juuri!!!! Ehdottomasti olisi mies pitänyt ottaa tuohon remmiin messiin, koska onhan jari todella hyvä säveltäjä/soittaja. Tosin taitaa Wintersunilla olla pieni kiire tulevan albumin kanssa, koska sen julkaisuakin piti siirtää. Mitä eroa on jääkaapilla ja omenalla? - Kumpikaan ei ole jakoavain! :D |
ushimir 13.08.2007 21:32:23 (muokattu 13.08.2007 21:34:40) | |
---|
Pari videoo kuvattu koneelle en oo saanu mutta kyllä se siitä. Jos tonne lähetän niin sen on pakko olla täydellinen ja semmosta ei ole lähellekkään vielä saatu. Kyllä se siitä... E: Niin sooloskabaam varmaan pitää osallistuu näytteellä video ei käy... Vai? |
Hammermul 13.08.2007 21:37:46 | |
---|
Pari videoo kuvattu koneelle en oo saanu mutta kyllä se siitä. Jos tonne lähetän niin sen on pakko olla täydellinen ja semmosta ei ole lähellekkään vielä saatu. Kyllä se siitä... E: Niin sooloskabaam varmaan pitää osallistuu näytteellä video ei käy... Vai? Eikö sulla joskus ollut jo youtubessa joku videopätkä? Mä ainakin muistan nähneeni jonkun... Saatan tietty muistaa väärinkin. Bombing for peace is like fucking for virginity. |
electrick 13.08.2007 21:52:49 | |
---|
Voi olla raadilla hommaa valita kun jokainen pikkulaiho ympäri suomen lähettää sinne soittonäytteitään. |
Jannipaali 13.08.2007 22:08:15 | |
---|
Voi olla raadilla hommaa valita kun jokainen pikkulaiho ympäri suomen lähettää sinne soittonäytteitään. Siksi kannattaakin soittaa aivan jotain muuta, että poikkeaa joukosta.
Fuusiojatsia. "We're either gonna die, or we're gonna fly" - Jamie Hyneman |
Y3J 13.08.2007 22:48:53 | |
---|
Fuusiojatsia. Pyrin itse tällä legendaarisella biisillä: http://youtube.com/watch?v=l1L6C1noV48 Eimut. Olisihan tuo kiva päästä mukaan mutta tuskinpa rahkeet riittävät. Voisi kyllä tehdä muutaman muunkin vastaavanlaisen kokoelman jossa mukana sitten olisivat erilaisten musiikkityylien edustajia. Tiedä sitten riittävätkö kitaristit maassamme kovinkaan moneen lättyyn. It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of gum! |
-Cale 13.08.2007 23:05:10 (muokattu 13.08.2007 23:13:18) | |
---|
Vähän olen pettynyt, kun ei Mäenpäätä ole listalla. Näinpä juuri!!!! Ehdottomasti olisi mies pitänyt ottaa tuohon remmiin messiin, koska onhan jari todella hyvä säveltäjä/soittaja. Tosin taitaa Wintersunilla olla pieni kiire tulevan albumin kanssa, koska sen julkaisuakin piti siirtää. Sama täällä. No, onhan tuo sinälläänkin jo ihan mielenkiintoinen paketti. Edit: Voisi rokkihemmot tehdä oman lätyn, jossa soittaisi mm. Petander, Costello, Pantse ja Torvinen, Nikku, Björninen, mitäs näitä kaikkia onkaan... Olisi varmasti vielä mielenkiintoisempi, tosin taitaa olla aika vaikea saada tuollaisia starboja samalle levylle. |
Zaphod 14.08.2007 10:11:11 (muokattu 14.08.2007 10:13:47) | |
---|
hephep pojkarna och tyttörnä....Kyl mä ajattelin lähettää tonne jonku skitson 1min pätkän. En kyl tiä viel mitä. katellaan;D ehdottomasti skitsoa ja semmoista, että setien päät räjähtää!!! edit; pitäisköhän itekin yrittää, ainakis mä oon yhtä tukeva setä kuin tolkki ja romeo yhteensä, vaikken ehkä niin kova kepittäjä. |
ushimir 14.08.2007 15:14:17 | |
---|
Eikö sulla joskus ollut jo youtubessa joku videopätkä? Mä ainakin muistan nähneeni jonkun... Saatan tietty muistaa väärinkin. Et muista väärin oli mulla... Siinä oli se m7 sweeppikin 16nps mutta nykyään (yli) 18 nps. |