Räkkipeli 13.08.2007 13:23:16 (muokattu 13.08.2007 13:23:54) | |
---|
Näyttää tos videossa vähän ku toi laulaja olis nyt sillee et "jee pääsimpähän päntiin nyt olen POP!" eikä yhtään semmosta hevi-asennetta näy sitten ollenkaan. Turusella sitä oli. Pitää kyllä vielä livekuvaa nähdä. Voihan se olla että on erilainen siellä sitten. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
John Titor 13.08.2007 13:28:53 | |
---|
Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
gorgonoidi 13.08.2007 13:37:33 | |
---|
Tuo The Poet and the Pendulum on aika eeppistä mäiskettä. Kyllä iskee! |
Casse 13.08.2007 14:20:08 | |
---|
Ja kyllä, tämä kuulostaa edelleen Nightwishiltä eikä Within Temptationilta. Taidanpa ostaa levyn kun paukahtaa pihalle. Tuo oli kyllä mukava itelläki huomata. Toisaalta eipä sitä varmaan kukaan "pelänny" että musa kuulostas WT:ltä.. enemmänki laulu mutta eipä mulla ainakaan ko. bändi tämän biisin lauluista mieleen tullu. eikä yhtään semmosta hevi-asennetta näy sitten ollenkaan. Turusella sitä oli. Turusen hevi-asenteestaki voi kyllä olla montaa mieltä.. =D Ite en kyllä hirveästi tykäny esim. Tarjan liveolemuksesta, mitä niitä livepätkiä nyt on tullu katteltua.. |
rakula 13.08.2007 14:21:03 | |
---|
Näyttää tos videossa vähän ku toi laulaja olis nyt sillee et "jee pääsimpähän päntiin nyt olen POP!" eikä yhtään semmosta hevi-asennetta näy sitten ollenkaan. Turusella sitä oli. Pitää kyllä vielä livekuvaa nähdä. Voihan se olla että on erilainen siellä sitten. No eipä se tartsaninkaan esiintyminen hirveen heviä ollut :P Ei voi lähtee jos on tullu |
Räkkipeli 13.08.2007 14:30:29 (muokattu 13.08.2007 14:30:49) | |
---|
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Räkkipeli 13.08.2007 14:31:19 | |
---|
No eipä se tartsaninkaan esiintyminen hirveen heviä ollut :P No kyl se moshaili ainaki keikoilla sillon tällön. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Turusen hevi-asenteestaki voi kyllä olla montaa mieltä.. =D Ite en kyllä hirveästi tykäny esim. Tarjan liveolemuksesta, mitä niitä livepätkiä nyt on tullu katteltua.. Itse olen täysin samaa mieltä, se tuntu aina aivan täysin irralliselta siellä lavalla. Pahaa huomenta kaikki |
Casse 13.08.2007 14:46:31 | |
---|
No kyl se moshaili ainaki keikoilla sillon tällön. Ja sitte tulee spiikkejä tyyliin "Hei kaikki, olisi tosi mahtavaa jos nostaisitte kätenne ilmaan. Kaikkii!!" Nuo tätimäiset kommentit vie "vähä" fiilistä hyvän biisin keskellä.. |
gorgonoidi 13.08.2007 14:57:43 | |
---|
Ooksä kuullu kaikki muut kertsit? On se kyllä mustakin kovimpia mitä olen ainakin Suomimetallissa kuullut. En tietenkään itsekkään ole kuullut kaikkia. |
Todenpuhuja 13.08.2007 17:03:37 | |
---|
Kyllä tuo esiintyminen pisti silmään videossa aika radikaalisti, mutta tavallaan se myös korosti tuollaisen vakavan hevipelleilyn naurettavuutta siinä rinnalla. :D Tai silleen ne ainaiset hevivideokliseet esiintymispuolessa näyttivät vain entistä tyhmemmiltä... Toisaalta kukin fiilistelköön lavalla ihan miten haluaa, kunhan ei vaan tee sitä väkinäisesti. Hyvä video kyllä muuten, ja oli jo aikakin, että joku suomalainen yhtye käyttää tuota taulun teemaa videollaan. "Peace, love & Kingston Wall!" |
Räkkipeli 13.08.2007 17:13:06 | |
---|
Kyllä tuo esiintyminen pisti silmään videossa aika radikaalisti, mutta tavallaan se myös korosti tuollaisen vakavan hevipelleilyn naurettavuutta siinä rinnalla. :D Tai silleen ne ainaiset hevivideokliseet esiintymispuolessa näyttivät vain entistä tyhmemmiltä... Toisaalta kukin fiilistelköön lavalla ihan miten haluaa, kunhan ei vaan tee sitä väkinäisesti. Niin tai sitten se sai näyttämään tommosen poppailun pelleltä heviasenteen rinnalla. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Räkkipeli 13.08.2007 17:14:37 | |
---|
Turusen hevi-asenteestaki voi kyllä olla montaa mieltä.. =D Ite en kyllä hirveästi tykäny esim. Tarjan liveolemuksesta, mitä niitä livepätkiä nyt on tullu katteltua.. Mä vertasinkin sitä nykyiseen laulajaan. Siis eihän se tarjakaan mikään semmonen kunnon "hevi- nainen/esiintyjä" ollut. mutta oli se uskottavampi ku tuo nykyinen. Tai tyylikkäämpi.. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Jormaz 13.08.2007 19:21:57 | |
---|
Mukavan kuulonen biisi tämä Amaranth, ketkutuksen olis voinut kyllä videolla jättää vähemmälle. Summer is coming, fat boys are happy |
aivokuolio 13.08.2007 20:08:27 | |
---|
Enpä kyllä sanoisi parhaalla tahdollakaan Turusen esiintymistä miksikään erityisen uskottavaksi tai näyttäväksi. Aikamoisia myötätunnon puuskia aiheuttivat ainakin meikäläisessä nämä ilmakitaroinnit ja moshaukset, tuli vähän sellanen fiilis että siellä on pojat pukuhuoneessa sanoneet että "tee ny perkele jotain" ja siitä tuo väkinäisyys. Tai siis siltä se ainakin mun silmiin näytti. Toivottavasti Anettella homma menee vähän luonnollisemmin. I've got soul but I'm not a soldier |
Robert 13.08.2007 22:05:26 | |
---|
Toihan olikin melkoinen kissa tämä Anette! Aika velmuja eleitä. Biisikään ei ollut hullumpi. Videolla ne kaverukset oli kyllä ihan wtf, kun huomasivat sen enkelimuijan. Kertsi oli tarttuva... Signature |
Estranged 13.08.2007 22:22:41 | |
---|
Ilmeisesti myös muuten The Islander biisistä video tekeillä, koulussa opettaja, joka kuulemma editoi ko. videon, kertoili tällästä. Ehkä vähän turha postaus, mutta kuitenkin. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris |
gorgonoidi 13.08.2007 22:32:38 (muokattu 13.08.2007 22:33:21) | |
---|
Tuomas in an interview: "The chorus of (new single)'Amaranth', I almost feel ashamed about that," laughs Holopainen. "It's so corny and poppy and annoyingly catchy. I was laughing when I was writing it, thinking 'Oh man, this is going to be something. The funny thing about the song is that it was going to be the bonus track until the very end. I didn't like the song that much so it was going to be the B-side for the second single, but everybody kept telling me that it was awesome, that it was single material and the catchiest song on the album. I was laughing at myself when I wrote it because I knew it was going to work, I knew it was going to be good and that everyone would like it, but the chorus is just so pop-music." :P |
Ukkosenjumala 13.08.2007 22:58:10 | |
---|
Enpä kyllä sanoisi parhaalla tahdollakaan Turusen esiintymistä miksikään erityisen uskottavaksi tai näyttäväksi. Aikamoisia myötätunnon puuskia aiheuttivat ainakin meikäläisessä nämä ilmakitaroinnit ja moshaukset, tuli vähän sellanen fiilis että siellä on pojat pukuhuoneessa sanoneet että "tee ny perkele jotain" ja siitä tuo väkinäisyys. Tai siis siltä se ainakin mun silmiin näytti. Täytyy kyllä kompata.. Toivottavasti Anettella homma menee vähän luonnollisemmin. Ja toivottavasti Anette tanssii noin vaan tällä videolla ja keikoilla ois sitten vähän eri ääni kellossa ton tanssimisen suhteen. JepJep |
mailbag 13.08.2007 23:11:45 | |
---|
hyvinhän nuo liikkeet sopii uuteen nightwishiin, musiikin kanssa ainakin aika yks yhteen |