Aihe: Kehtaatteko ostaa marketeilta vaatteita?
1 2 3 4 5 6
ronttone
12.08.2007 13:09:23
Itse ostan aina ja olen siitä erittäin ylpeä. Marketeilta saa huomattavasti halvemmalla ihan yhtä siistejä vaatteita mitä merkkiliikkeistä. Eilen sanoin kavereille tästä ja nämä repeilivät "hahhah ei vittu mikä jätkä ostaa marketeilta vaatteet :D" Tyhmät, huonot kaverit. Siinä kun ostavat vitun kalliita merkkivaatteita, joiden hinnoissa on ilmaa niin maan perkeleesti. Kaikki marketeille.
ballfish
12.08.2007 13:27:44 (muokattu 12.08.2007 13:28:21)
Kyllähän sieltä paitoja jne. ostelen. Farkut tosin ovat yleisesti ottaen aivan hirveitä marketeissa, ne ostan niistä "merkkiliikkeistä".

E: Merkkiliikkeistä yleensä, mutta marketeista nappaan kakan keskeltä ne helmet. ;)
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
RocknRoll
12.08.2007 13:39:25
Ballfish sanoi sen mitä munki piti.
Hohhoijaa
12.08.2007 13:43:31
Riippuu vähän mitä tarkoitat Marketilla. Itse olen löytänyt juurikin esim. Citymarketeista tyylikkäitä ja mukavia vaatteita. Etenkin rennot kauluspaidat ovat hintaansa nähden laadukkaita ja mukavia. Ei niistä näe mistä ne on ostettu, eikä se muutenkaan vaatteessa ratkaise. Kunhan näyttää hyvältä.

Farkkujen suhteen asia onkin eri, kuten ballfish tuossa mainitsikin... istuvuus ja malli ovat usein aika hirveät.
Nidhöggr
12.08.2007 16:39:25
Mikäs vika siinä on jos marketista ostaa? Enemmän minua nolottaisi asioida jossain teinipissis- Jim & Jillissä, Seppälässä tai jossakin. Prismasta olen löytänyt pari mustaa mukavaa T-paitaa, parit farkut ja farkkutakin oikein edullisesti, enkä valehtele kavereilleni että ostin ne suoraan Varg Vikernesiltä tai vastaavaa.
Krää-ähh.
hullu_ukko
12.08.2007 16:48:42
Mikäs vika siinä on jos marketista ostaa?

Ei mitään tietenkään. Paitoja tulee joskus hommattua marketeista, maastohousuja usein eräliikkeistä. Ovat sentään laadukkaita maastohousuja kanssa.

Enemmän minua nolottaisi asioida jossain teinipissis- Jim & Jillissä, Seppälässä tai jossakin.

Mulle tuokin nyt on aivan se ja sama. Mulla on myös vaatteita, jotka on ostettu noista trendiliikkeistä. Yleensä ovat tosin ostan niistä sellaisia vaatteita, jotka ovat alennuksessa, koska kukaan muu liikkeen asiakas ei niitä halua. Viimeksi ostin helvetin epäkäytännölliset, mutta siistit reistaskuhousut suht. halvalla jostain hoppareiden ja pissisten suosimasta liikkeestä.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Ushimir kekittyi vain nopeuteen... no nykyään hän saa itselleen epä miellyttävät (ei tyytyväinen) 18 nuottia sekunnissa (sweep). -Ushimir
Quru
12.08.2007 17:17:23
Ostan marketista jotain jos satun löytämään. Itseäni se ei hävetä, jos jotain kauppaa pitäisi hävetä, niin ehkä sitä, että minulla on H&M:stä ostettu takki.

Farkut ostan aina paremmista (eikä aina edes hirveästi kalliimmista) liikkeistä.
Jokunen
12.08.2007 19:00:01
On tullut ostettua myös marketeista vaatteita. Kenkiä ja paitoja enimmäkseen. Miulle on ihan sama, mistä ne hyvät vaatteet löytyy. Kunhan on miellyttävät päällä ja ulkonäkö tyydyttää. Tietysti vaatteiden pitää myös olla säädyllisen hintaisia. Farkut ostan aina alennusmyynneistä. Niiden kanssa olen melko tarkka merkistä, mutta muuten ei vaatteiden merkillä ole oikeastaan väliä.

En ole kyllä koskaan kuullut, että joku kaveri "halveksuisi" markettien vaatteita. Eivät ole ainakaan sanoneet miulle mitään. Ei miuta oikeastaan haittaa, vaikka sanoisivatkin.
"Räppärit on niin syvältä............. ne ei ajele millään muulla kun jollain bling bling kaaroilla ja näyttäis ihan että niillä olis paskat housussa kun roikottaa niitä housujaan hyi helwetti=# Rokkareissa on taas asennetta niin vitusti."
rockitsb
12.08.2007 22:00:42
En tiiä... ostin viime viikolla kauluspaidan jack&jonesilta.... anto semmosen homohtavan pikku paperikassin missä oli ketjun logo. Hävetti... Oli muuten pitkä matka autolle, piti vetää semmone "vedän turpaan jos vittuilette"-ilme naamalle, jonka syystä kukaan ei sanonu mitään enkä saanut edes turpaani. *thumbs up*

Marketeista ei kyllä yleensä löydä mitään hyvää, vaikka sieltä mieluummin ostaisinkin.
"sääh. ponuam, pärinää, tissejä ja räjähdyksiä. ..ttänäm.." Bella Italia #5
Ritsie
12.08.2007 22:53:28
T-paitoja ostelen , ja boksereita. Yleensä kuitenkin ns. merkkiliikkestä ostetut t-paidat ja farkut sopivat paremmin, marketpaidoissa on turhan paljon löysää.
"Vitti sinä se olet sitten aina ja kaikkea järkevää vastaan!" - Alibaba
Zarmo
13.08.2007 01:43:48

Emmie edes uskalla mennä mihinkään oikeisiin vaatekauppoihin. Kirppareilta ja Anttilasta ostan.
Olen muuten psykopaatti Sosiaalinen tyylini on alistava ja vihamielinen: itseä vähättelemällä sopeutuminen: masokistinen tyyli
Vapinamonologeja
wav
13.08.2007 03:53:36
Ei muuten mitään väliä jos löytyy kivan näköistä, mutta halpakaupasta vain ja ainoastaan jos pistää silmään jotain erityisen upeaa. Ja kenellekkään en siinä tapauksessa kerro mistä oikeasti vaatteen ostin :D
hanuristi
13.08.2007 05:51:29
Yleensä lähinnä jotain perussukkia ja alushousuja tulee ostettua.
Tuomas
13.08.2007 07:37:36

Ei se oo siitä kiinni, mistä ostaa vaan miltä ne näyttää.

Tunnustan kyllä että harvemmin tulee marketeista etsittyä mitään. Varsin spontaaneja vaateostokseni kyllä ovat.
"No kyllähän se varmaan kismittää kun pieksen melkein kenet tahansa verbaalisesti ja muutenkin olen aina oikeassa, mutta enhän minä ole ainoa sellainen keskustelija." - nimim. Krice
lapio
13.08.2007 12:38:37

Ei se oo siitä kiinni, mistä ostaa vaan miltä ne näyttää.

Niinpä! Jos vaate on hyvän näköinen ja mainion tuntuinen niin ei sillä ostopaikalla ole väliä pätkän vertaa.
nytsykäe! nytsykäe! nytsykäe! automobiieeleii!!!
konehes
13.08.2007 13:16:46
Niinpä! Jos vaate on hyvän näköinen ja mainion tuntuinen niin ei sillä ostopaikalla ole väliä pätkän vertaa.

Saati merkillä. Olipa sitten vaikka Rangersin farkut, Strollersin kengät tai Pirkan lippalakki jos vain näyttää hyvältä.

Tosin mulla nuo ei näytä hyvältä, kuten ei empiirisen tutkimukseni mukaan suurin osa Markettien vaatteista, sukkia ja alushousuja lukuun ottamatta. Ehkä vartaloni on jotenkin kummallinen.
cherub with heavy metal machine
Rocco_Longfella
13.08.2007 13:21:16
asioiminen on aina jotenkin kumman kiusallista

Sama. Ei vaatekauppoihin huvita mennä ja jos menee, haluaa vain heti pois. Onneksi pidän rähjäisistä vaatteista.

Ostaisin marketista jos joskus vaivautuisin katsomaan, mitä siellä on tarjolla. En ole halpistennareiden lisäksi tainnut koskaan ostaa mitään boksereita tai sukkia suurempaa marketista.
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
konehes
13.08.2007 13:21:40
Useimmiten nuo kuteet tulee ostettua markettien sijaan juuri noista vaatekaupoista, mutta jostain syystä niissä asioiminen on aina jotenkin kumman kiusallista. Tiedä sitten mistä se johtuu, mutta aina sitä tuppaa tekemään ostokset mahdollisimman verkkaisesti ja hivuttautumaan liikkeestä ulos niin nopeasti kuin vain on mahdollista. Ainakin niissä liikkeissä soiva kamalankuuloinen musa edesauttaa aiheuttamaan kyseisen tunteen. Mieluummin ostaisin vaatteeni marketista.

Itselläni oli ennen kauhean korkea kynnys ottaa niitä vaatteita hyllystä ja sovittaa. Koko ajan tuntui, että kaikki "ah niin viileät city-ihmiset" tuijottavat paheksuen maalaisjunttia. Sittemmin, itsevarmuutta saaneena ei ole mitään ongelmaa tehdä ostoksia. Nykyään uskallan jopa kysyä apua, jos en ole varma tai en löydä oikeaa kokoa:)
cherub with heavy metal machine
-Henri-
13.08.2007 14:41:42
Farkut ostan vaatekaupasta. Micksistä taitavat olla kaikki nykyiset. Marketeista ei mahda oikein löytyä minulle sopivan mallisia. VarusteLekan verkkokaupasta on myös parit shortsit ja yhdet pitkät maastohousut. Muita housuja kuin farkkuja ostan marketeista, jos sattuu sattumaan jotkut hienot silmään (jota tapahtuu kyllä harvoin, koska en ikinä etsimällä etsi hienoja vaatteita marketeista).

Paidat ovat sitten nykyisin bändipaitoja verkkokaupoista. Jos jaksaisin etsiä paitoja kaupoista, en tiedä tiedä mistä ne sitten ostaisin. Fleecejä ja muita röllöttelypaitoja ostan marketeista.

Alushousuja kyllä ostan marketeista (löytyykö niitä muka muualta? :D). Sukkia... En muista, milloin olen viimeksi ostanut sukkia :D. Urheiluliikkeistä, vaatekaupoista ja marketeista ne varmaan löytyy.
Etsivä löytää, käytä Hakua!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)