Distract 12.08.2007 17:44:32 | |
---|
Minuutti sitten kannettiin Rg 7321 ovesta ulos.. Nyt on melko maansamyynyt olo. :'( Noh noh. Uutta seiskaa vaan tilalle! "Älä" |
Ze Kink 12.08.2007 17:48:21 | |
---|
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
saastara 12.08.2007 17:49:18 (muokattu 12.08.2007 17:49:42) | |
---|
Noh noh. Uutta seiskaa vaan tilalle! Jep.. Töihin vaan ja tuohta tilille. Tästä noustaan! E: Tai oikestaan lasketaan.. Entiestä pidemmillä kauloilla. :D Lisää middleä. |
DZN 12.08.2007 19:00:39 | |
---|
Mä kävin kolme viikkoa sitten kokeilemassa tuota RG2228:aa. Ensimmäinen ajatus oli, että jumalation, tässä on pieni kaula. Kaulalla on leveyttä jo niin paljon, että se ei suoraan enää istu mun käteen. Seiska menee vielä ihan hyvin mutta tuossa on jo kokoa. Toinen ajatus oli, että kaula on todella ohut. Numeroiden valossa sen kaula ei edes ole niin pieni mutta se vaan jotenkin tuntuu todella ohuelta. Kitaran soundista en hirveästi välittänyt, en ole suuri lehmusbody fani, joten se selittänee asian. Mikit kuullostivat EMG:ltä niin hyvässä, kuin pahassa. Boostatun Recton tai Stiletton kautta tuo olis massiivinen. Loppupeleissä hyvin tehty ja laadukkaan oloinen keppi mutta vähän sellainen kompromissi-olo siitä jäi. Skaala olisi saanut olla pidempi, nyt tuo oli sellainen pikkunätti. Kasissa saisi olla skaalaa vähintään 28 tuumaa, Meshuggahin 30 tuumaa ei ole edes kauhean kovasti liioiteltu. Aka. Dino and 6077dino |
saastara 12.08.2007 21:20:54 | |
---|
Meshuggahin 30 tuumaa ei ole edes kauhean kovasti liioiteltu. Jia.. Jostakin haastattelusta olin lukevinani, että Mårten haasteli jopa semmoisen skaalan kanssa hieman vireongelmia olevan. Lisää middleä. |
Töynävä 12.08.2007 22:51:33 | |
---|
Se on nyt sillälailla, että Italian posti yllätti minut ripeydellään ja kotimaan posti kans, että ilmoitus 7680ltd1 saapumisesta on sujahtana suorinta tietä Tamperelaisen seassa öö-mappiin... Niin, että ihan vaan sillä, että postista soiteltiin, notta kiinnostaako vai ei ;). Haen tuon harvinaisen proton halittavaksi huomenna. Baritoni vehje ja pimeässä hohtavat reunalistat (plink plinkiä :?...). Laitanpa kommenttia ja vähän vertausta, koska J-Customhan oli aikaisempi rassi... Interesting, eh .?. |
Ze Kink 13.08.2007 00:24:58 | |
---|
Se on nyt sillälailla, että Italian posti yllätti minut ripeydellään ja kotimaan posti kans, että ilmoitus 7680ltd1 saapumisesta on sujahtana suorinta tietä Tamperelaisen seassa öö-mappiin... Niin, että ihan vaan sillä, että postista soiteltiin, notta kiinnostaako vai ei ;). Haen tuon harvinaisen proton halittavaksi huomenna. Baritoni vehje ja pimeässä hohtavat reunalistat (plink plinkiä :?...). Laitanpa kommenttia ja vähän vertausta, koska J-Customhan oli aikaisempi rassi... Interesting, eh .?. Ja tosiaan, jos ei miellytä, niin tarjoa mulle, mua nimittäin kyllä kiinnostaisi tuo. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
Ze Kink 13.08.2007 02:02:25 | |
---|
Ensimmäinen ajatus oli, että jumalation, tässä on pieni kaula. Kaulalla on leveyttä jo niin paljon, että se ei suoraan enää istu mun käteen. Seiska menee vielä ihan hyvin mutta tuossa on jo kokoa. Onneksi mulla ei ole tätä ongelmaa, bassossani kun on saman levyinen satula, ja vielä leveämpi kaula ylemmäs siirtyessä, ja sopii näppeihin tosi hyvin. Pitää kyllä käydä testaamassa tuota Rg:tä heti kun kerkiän. Ostamassa en ole, mutta siitä olisi ihan hyvä tsekata hyvät ja huonot puolet, joiden perusteella suunnittelen customin sitten joskus. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
DZN 13.08.2007 08:16:03 | |
---|
Se on nyt sillälailla, että Italian posti yllätti minut ripeydellään ja kotimaan posti kans, että ilmoitus 7680ltd1 saapumisesta on sujahtana suorinta tietä Tamperelaisen seassa öö-mappiin... Niin, että ihan vaan sillä, että postista soiteltiin, notta kiinnostaako vai ei ;). Haen tuon harvinaisen proton halittavaksi huomenna. Baritoni vehje ja pimeässä hohtavat reunalistat (plink plinkiä :?...). Laitanpa kommenttia ja vähän vertausta, koska J-Customhan oli aikaisempi rassi... Interesting, eh .?. Kerro jo! Noi on kuitenkin niin harvinaisia vehkeitä, että tieto ja mielipiteet kelpaa aina! Aka. Dino and 6077dino |
Tässä ketjussa muistaakseni luin noista Duncanin tulevista aktiiveista, joita olisi myös saatavana seiskalle? Blackoutit oli muistaakseni mallinimi. Saako niitä myös EMG:n kokoisina jos en väärin muista? Voisi olla kokeilemisen arvoiset tuossa omassa LTD:ssä. Stupid Flanders... |
Tomi_R 13.08.2007 11:07:57 | |
---|
Jia.. Jostakin haastattelusta olin lukevinani, että Mårten haasteli jopa semmoisen skaalan kanssa hieman vireongelmia olevan. Pojilla oli vireongelmia Nevbornin kitaroiden kanssa, mutta kyse ei ollut skaalasta, vaan muuten epäonnistuneista kitaroista. Ibanezin kanssa ei vireongelmia enää ollut. Mesun poikien Custom Ibanezin skaala on 30". Itse kokeilin kanssa tuota RG2228, ikävä kyllä vain akustisesti, ja olin kyllä todella positiivisesti yllättynyt. Kaula oli todella helppo soitettava, ja siihen tottuminen ei vienyt paljoakaan aikaa. Alin kieli oli kieltämättä liian ohut kyseiseen vireeseen, mutta äkkiäkös kielen vaihtaa. Skaalat sai helposti sovellettua myös kahdeksannelle kielelle, jolloin kahdeksan kielen skaala luritukset onnistuivat ilman suurempia ongelmia. Odotin suurempaa eroa 7-kieliseen, mutta kuten mainitsin, olin positiivisesti yllättynyt. Kaula ei ollut liian leveä, ja sen ohut muoto helpotti myös osaltaan instrumenttiin tottumista. Rungon muodosta on kai turha edes mainita, sillä kyllä se RG:n runko yksinkertaisesti toimii. Kuten mainitsin, en ehtinyt kokeilemaan kitaraa vahvistimen läpi, joten en pysty kommentoimaan kyseisestä osa-alueesta. Mutta, itselläni ei tällä hetkellä ole tarvetta kyseiselle kitaralle, joten pysyttelen näissä 7-kielisissä. |
Tomi_R 13.08.2007 11:12:47 | |
---|
Tässä ketjussa muistaakseni luin noista Duncanin tulevista aktiiveista, joita olisi myös saatavana seiskalle? Blackoutit oli muistaakseni mallinimi. Saako niitä myös EMG:n kokoisina jos en väärin muista? Voisi olla kokeilemisen arvoiset tuossa omassa LTD:ssä. Kyllä saa EMG:n kokoisina, kuin myös normaali passiivien kokoisina. Olisi kanssa mielenkiintoinen kuulla ero Blackouttien ja 707:n välillä. Täältä löytyy pätkä Blackouteilla varustetusta kitarasta: http://www.youtube.com/watch?v=vSDOP6OqPnA ja haastattelua kyseisistä mikeistä http://www.youtube.com/watch?v=L7oEk47y7W4 |
Werde 13.08.2007 14:54:21 | |
---|
Perjantaina on Blackoutit niin Caparison TAT:ssa kuin Charvelin 750xl:ssä, alavireiset kutoset kyseessä mutta samalta varmasti kuulostaa. Noista varmasti tulee juttua tuonnempana.. Dead men tell no tales. |
Ze Kink 13.08.2007 15:02:47 | |
---|
Kerro jo! Noi on kuitenkin niin harvinaisia vehkeitä, että tieto ja mielipiteet kelpaa aina! Sen lisäksi kuvat ja ääniclipit on aina bonusta! |
mungiisi 13.08.2007 21:00:18 | |
---|
Stupid Flanders... |
Töynävä 13.08.2007 23:38:46 | |
---|
Sen lisäksi kuvat ja ääniclipit on aina bonusta! Skeba on nyt sitten haettu... Sillä ei o soiteltu ainakaan vuoteen ja edellinen omistaja on varmaan leikkinyt jotain Tony Iommia korvaamalla sormenpäänsä - tässä tapauksessa - jollain lauantaimakkaraa rasvasemmalla kiekuralla, NIIN JÄRKYN SHAISMOKERROKSEN peitossa kielet on ja hieman otelautakin ym.! Ei paljo kuvaa kehtaa ottaa, saati soundclippei, mutta kaikki futaa niinku pitäis... Hieman (lue: paljon) putsinkia näin alkuun, uudet kielet ja meikällä on käsissä eri-herkku-vekotin! Palaan astioille kunhan keppi kestää päivänvalon ja kunnon testauksen... Ps. Kiinnittikö kukaan oikein tosissaan huomiota torille ilmestyneeseen 7421..? |
this1sux 13.08.2007 23:41:47 | |
---|
Ps. Kiinnittikö kukaan oikein tosissaan huomiota torille ilmestyneeseen 7421..? Shh.. Kiinnitti kyllä ;) lalalaa |
mungiisi 13.08.2007 23:41:57 | |
---|
Mitäs on käynyt meidän Baritoni-Ibanez ukolle JAK:lle kun kaikki ibat lähtee? Tietystihän ne pitää nyt myydä. Olisit myyny kesäkuussa perkele! Stupid Flanders... |
Töynävä 14.08.2007 00:00:58 | |
---|
Pistetääs pikkaane utelu ilmoille... Mulla kun on torilla tarjolla 6 kielinen EBMM JPM kaikilla höysteillä, niin jos näin hypoteettisesti heittäen tulis sauma vaihtaa se päikseen 7 kieliseen EBMM JPMään black sparkleen kaikilla hötöillä kans (siis, piezolla, jpm inlaylla ja matching headstock), niin kuinkas tekis? 6 kielinen JPM on tosi hyvä ja monipuolinen, mutta se musarin seiska... Onko kellään mitään kokemuksia siitä? |
saastara 14.08.2007 18:51:20 | |
---|
Bujah! Sain töitä. Lähitulevaisuus kuulostaa ihastuttavan matalalta. :) Lisää middleä. |