AcLAc 11.08.2007 08:47:52 (muokattu 11.08.2007 08:51:48) | |
---|
Ostin thomannilta behringerin BA210 kaapin ja olen todella pettynyt siihen! Soundit on kerrassaan aivan paskat. Alapää yhtä huminaa, eikä midbassoja ole nimeksikään. Meni hermot.. otin sahan käteen ja leikkasin ison kulman taka- alapäästä pois. Kulman tilalle tiukasti kiinnitetty levy, paljon ruuveja ja liimaa. Lopulta kankaat takaisin levyn suojaksi. Nyt mulla on HUOM! SULJETTU todella loistava lattiamonitori, jota voi käyttää vihdoin yläkaappinakin, kun se soi vähintäänkin hienosti. Volaa saa käyttää runsaasti, kun kaikki se löysä mumina on tiessään ja kireät pääsee esille. Tässä yksi kuva.. ( http://muusikoiden.net/dyn/users/27065.jpg). Otin matkan varrelta paljon kuvia ja voin tarvittaessa väläytellä niitä, jos joku innostuu! Minä kuljen, Herra ohjaa! |
M-Juhana 11.08.2007 11:56:24 | |
---|
No mutta tämähän on nasta modaus. Varsinkin , kun sai paskan pelaamaan. TÖISSÄ |
Basismi 12.08.2007 19:47:11 | |
---|
Hmm, mikähän olis halvin 2x10 tai 1x12? Vois tuhota sellaisen vastaavassa tarkoituksessa. Vai kannattaneeko ostaa pelkkä elementti ja duusailla vaneerista... Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri. |
G strings are for strippers! |
NYdoll 13.08.2007 11:33:47 | |
---|
Tuo backline-kaappi on tosi syvä, joten on muotoilultaan mahdollisesti hieman hankala. On muuten aivan susipaska tekele muutenkin tuo GK. Levisi käytössä tosi nopeasti ja soundikin oli mitä oli. Itsellä toiminut nuo behkun pahvikartioiset mainiosti. -It's always better to be out of tune than out of feeling-
VAIHDETAAN TOKAI LP TELECASTERIIN! |
ötzi 13.08.2007 14:45:44 | |
---|
Nmittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin |
mr.bungle 13.08.2007 15:04:18 | |
---|
Ostin thomannilta behringerin BA210 kaapin ja olen todella pettynyt siihen! Soundit on kerrassaan aivan paskat. Alapää yhtä huminaa, eikä midbassoja ole nimeksikään. Meni hermot.. otin sahan käteen ja leikkasin ison kulman taka- alapäästä pois. Kulman tilalle tiukasti kiinnitetty levy, paljon ruuveja ja liimaa. Lopulta kankaat takaisin levyn suojaksi. Nyt mulla on HUOM! SULJETTU todella loistava lattiamonitori, jota voi käyttää vihdoin yläkaappinakin, kun se soi vähintäänkin hienosti. Volaa saa käyttää runsaasti, kun kaikki se löysä mumina on tiessään ja kireät pääsee esille. Tässä yksi kuva.. (http://muusikoiden.net/dyn/users/27065.jpg). Otin matkan varrelta paljon kuvia ja voin tarvittaessa väläytellä niitä, jos joku innostuu! Hmm, olisiko muminan taustalla ollut huoneen akustiikka? Nyt skobe ainakin puhaltaa enempi saundia suoraan korville. bassolla hanuriin |
leksi-B 13.08.2007 15:14:37 | |
---|
Tämähän oli mahtava idea, tarvii kokeilla joskus. Basso se mukava soitin! |
Saimou 13.08.2007 22:50:09 | |
---|
Siis ette kai te ihan tosissanne suunnittele käyttävänne aikaa ja rahaa moiseen typeryyteen? Esim Gallien-Krueger on tehnyt ihan oikeitakin kaappeja joita voi käyttää ja stäkätä miten päin haluaa ja soundi on ihan aikuistenkin mielestä hyvä... http://www.thomann.de/fi/gallien_krueger_210rbh.htm |
AcLAc 14.08.2007 00:59:52 | |
---|
Hmm, olisiko muminan taustalla ollut huoneen akustiikka? Nyt skobe ainakin puhaltaa enempi saundia suoraan korville. Olen testannut monissä ympäristöissä. Kyllä behru on vaan yrittäny ottaa liikaa bassoa tuosta kaapista ja veikkaan, että tuon kaapin akustinen viritys on ollut lähinnä vaan kosmeettisella tasolla (samanlainen tuhkaluukku, kun isoveljellä BA115). Tän soundi oli täysin munatonta muminaa ja sellaisenaan hankala sovittaa mihinkään. Muuta huomioitavaa oli se, että kun liikun paljon tuon kanssa, niin lattialla tää helposti ampuu soittajan ali (hankala kallistaa), nostettuna on ruma ja yläkaappina aivan liian tukkoinen. Jos joku omistaa moisen komistuksen, niin kyllä tietää mistä on kyse! Minä kuljen, Herra ohjaa! |
leksi-B 14.08.2007 16:55:53 (muokattu 14.08.2007 16:58:29) | |
---|
Siis ette kai te ihan tosissanne suunnittele käyttävänne aikaa ja rahaa moiseen typeryyteen? Esim Gallien- on tehnyt ihan oikeitakin kaappeja joita voi käyttää ja stäkätä miten päin haluaa ja soundi on ihan aikuistenkin mielestä hyvä... http://www.thomann.de/fi/gallien_krueger_210rbh.htm Eihän tässä ollu kyse ajan ja rahan käyttämistä typeryyteen?, Tän keskustelun alottajahan paransi kaapin soundia ja käytettävyyttä pienellä rahalla. Mielestäni tämä oli juuri fiksua ja hyvä idea muillekin jotka eivät pidä välttämäti kaappinsa soinnista ja käytettävyydestä ym. ni hyvä idea tämä. Typeryydestä kaukana. Ja laita lisää kuvaa vaan jos sulla on. AcLac Basso se mukava soitin! |
Saimou 15.08.2007 10:14:07 (muokattu 15.08.2007 10:21:31) | |
---|
Eihän tässä ollu kyse ajan ja rahan käyttämistä typeryyteen?, Tän keskustelun alottajahan paransi kaapin soundia ja käytettävyyttä pienellä rahalla. Mielestäni tämä oli juuri fiksua ja hyvä idea muillekin jotka eivät pidä välttämäti kaappinsa soinnista ja käytettävyydestä ym. ni hyvä idea tämä. Typeryydestä kaukana. Ja laita lisää kuvaa vaan jos sulla on. AcLac No tottakai jos onnistuu mielestään tekemään paskasta konvehtia niin hyvähän se on, mutta onhan se nyt aivan mahdoton ajatuskulku että ostaa kaupasta uuden kaapin vain sahatakseen siitä yhden kulman pois. Jos jo olemassa oleva vanha kaappi taas ei miellytä niin sen voi myydä pois ja ostaa toisenlaisen. Simple as that. |
AcLAc 15.08.2007 10:30:23 | |
---|
No onhan se nyt aivan mahdoton ajatuskulku että ostaa kaupasta uuden kaapin vain sahatakseen siitä yhden kulman pois. Tästä asiasta olen samaa mieltä! Tämä kaappi olikin aloittelijan sokko- ostos, jossa oletin hinta/laatu- suhteen olevan kohdallaan. Metsään meni, enkä ole suositellut tätä temppua kellekään. ÄLKÄÄ siis ostako tuota kaappia, jos haluatte nauttia beissinne vähintäänkin kohtuullisesta soundista... mutta jos omistat tuon ja et ole siihen tyytyväinen, niin tässä 1 keino saada rahoilleen takautuvasti edes jotain vastinetta. Pistän pari kuvaa tuonne, kun ennätän! Minä kuljen, Herra ohjaa! |
JK 15.08.2007 12:04:52 | |
---|
Tästä asiasta olen samaa mieltä! Tämä kaappi olikin aloittelijan sokko- ostos, jossa oletin hinta/laatu- suhteen olevan kohdallaan. Kyllä tuossa varmaan hinta/laatu on just kohdallaan. Jostainhan se hintaero noihin parempiin kaappeihin muodostuu väkisinkin. Kyllä jokaiselle aloittelijalle joka kysyy neuvoa laitehankintaan neuvon hankkimaan käytetyn. Tuonkin kaapin hinnalla olisi Torilta saanut varmasti kohtuullisen laadukkaan kaapin jonka joku rahapulassaan myy. |