Aihe: Nightwish
1 2 3 4 525 26 27 28 29207 208 209 210 211
gorgonoidi
12.08.2007 20:18:50

Anette voisi käydä ostamassa kivekset lähikaupasta eikä keinutella, kuin tyttö laitumella.

Parempi hän minusta on tuollaisena nättinä tyttönä kuin jonai shemalena.
Tuo keinuttelu on minusta ihan mukavaa katseltavaa.
mungiisi
12.08.2007 20:46:11 (muokattu 12.08.2007 20:48:34)
Katsoinpa tuon videon nyt itsekkin ja se oli ensimmäinen kerta kun kuulin biisin kokonaisuudessa ja tässäpä vähäh mietteitä:

Biisi itsessään on "ihan jees", bridge tosin on mielestäni aika huono ja vähän väkisin väännetyn kuuloinen (se "you believe what you see..."). Muuten tuo on aika radiotavaraa. Tiedättekö mitä meinaan, yksinkertainen eikä suurempia kikkailuja. Kertsi on mukavan iloinen ja mukaansa tempaava, kuten sinkkubiisillä varmaan on tarkoituskin? Siinä ovat ainakin minun osaltani onnistuneet. Orkestereista on vaikea sanoa mitään kun youtube ei kovin hifi ole. :-)

Video itsessään on ihan hieno ja kaunis.

Niin ja Anetesta vielä sen verran kuten Aivokuolio jo sanoikin, että kikka-muuvit pois.

Marcon uusi basso on ruma ja Emppu olisi saanut soitella niillä Horizoneilla.
Stupid Flanders...
gorgonoidi
12.08.2007 20:49:18

Biisin video on tullu katteltua jo varmaan 50 kertaa ja senkun paranee. Tosi jees.
rakula
12.08.2007 20:52:16
Parempi hän minusta on tuollaisena nättinä tyttönä kuin jonai shemalena.
Tuo keinuttelu on minusta ihan mukavaa katseltavaa.

pointti ei ollut se onko se mukavaa katseltavaa vai sopiiko se hevibändin keulakuvaksi.
Ei voi lähtee jos on tullu
gorgonoidi
12.08.2007 20:56:53

pointti ei ollut se onko se mukavaa katseltavaa vai sopiiko se hevibändin keulakuvaksi.

Niin niin :) Omani oli se että ei sillä väliä kunhan sitä on mukava katsella, ja mielestäni hän sopii bändin keulakuvaksi.
mungiisi
12.08.2007 21:00:17
Biisin video on tullu katteltua jo varmaan 50 kertaa ja senkun paranee. Tosi jees.

Sama homma. Tuo päämelodia on kyllä todella rautaa.
Stupid Flanders...
Räbbänä
12.08.2007 21:02:46
Kyllähän tuo biisi melko poppis on, mutta varmasti jää päähän soimaan. Kyllä sitä lättyä odotellaan kieli pitkällä kun kolmen biisin promoakin tässä nyt jolkin aikaa kuunneltu. The Poet And The Pendulum kyllä tehnyt jo melkoisen vaikutuksen massiivisuudellaan.
"Te epäuskoiset! Te etsitte saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist." "Ekke Ekke Ekke Ptang Zoo Boing!"
Kieppi
12.08.2007 21:26:44 (muokattu 12.08.2007 21:30:05)
Marcon uusi basso on ruma ja Emppu olisi saanut soitella niillä Horizoneilla.

Joku Warwick sillä Marsolla on, mutta mikä? Olin ihmeissäni, kun ei tuttua Infinity NT:tä näkynytkään.

Musta ne LP:t sopii hyvin, näyttää enemmän junttamoukarimeiningiltä kuin ne EV-custom-"sukkahousuhevitilukepit" (sorry vaan).
Kalamies #10 >-)))>. Last.fm
"You bassists who think your bass isnt loud enough, you're right!" -Geddy Lee-
Räbbänä
12.08.2007 21:31:35 (muokattu 12.08.2007 21:35:49)
Joku Warwick sillä Marsolla on, mutta mikä? Olin ihmeissäni, kun ei tuttua Infinity NT:tä näkynytkään.

Musta ne LP:t sopii hyvin, näyttää enemmän junttamoukarimeiningiltä kuin ne EV-custom-"sukkahousuhevitilukepit" (sorry vaan).

http://www.warwickbass.com/basses/vampyre_ltd.html Tommonen peli. Warwick vampyre.

Edit: Tuossapa vielä parempi kuvatus tuosta hirviöstä.

Edit II: Ehkä linkkikin pitäisi laittaa.....

http://irc-galleria.net/view.php?nick=R%E4bs%E4&image_id=63857645
"Te epäuskoiset! Te etsitte saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist." "Ekke Ekke Ekke Ptang Zoo Boing!"
Kieppi
12.08.2007 21:37:09 (muokattu 12.08.2007 21:38:57)
http://www.warwickbass.com/basses/vampyre_ltd.html Tommonen peli. Warwick vampyre.

Tuossa sun kuvassa se musta kyllä näyttää enemmän Vampyren Limited Edition 2005:ltä, jollainen on mm. tässä kuvassa oikealla:

http://www.warwickbass.com/images/bass-index_LTD2005a.jpg

Mutta jos sulla on varma tieto niin en lähde kinaamaan :)

EDIT: Tuollainen LTD2005 oli pitkään Musamaailmassa poistomyynnissä ihan kohtuuhinnalla. V***ttaa vieläkin, kun ei silloin ollut rahaa poistaa sitä sieltä :(
Kalamies #10 >-)))>. Last.fm
"You bassists who think your bass isn't loud enough, you're right!" -Geddy Lee-
Räbbänä
12.08.2007 21:44:54
Tuossa sun kuvassa se musta kyllä näyttää enemmän Vampyren Limited Edition 2005:ltä, jollainen on mm. tässä kuvassa oikealla:

http://www.warwickbass.com/images/bass-index_LTD2005a.jpg

Mutta jos sulla on varma tieto niin en lähde kinaamaan :)

EDIT: Tuollainen LTD2005 oli pitkään Musamaailmassa poistomyynnissä ihan kohtuuhinnalla. V***ttaa vieläkin, kun ei silloin ollut rahaa poistaa sitä sieltä :(

Ei tuo varmaa tuo tieto ole, mutta jonkin sortin Vampyre sillä on käytössä, koitin vain jonkun vastaavanlaisen ettiä hätäisesti.
Kapane
12.08.2007 23:17:44

Mun on nyt kyllä pakko myöntää, että tuo Amaranthin kertsimelodia on hienoin, mikä Suomesta on ikinä tullut.
Skenehuora jo 5,5 vuotta.
mungiisi
12.08.2007 23:25:14
Mun on nyt kyllä pakko myöntää, että tuo Amaranthin kertsimelodia on hienoin, mikä Suomesta on ikinä tullut.

Mun on pakko myöntää että oon kuunnellu vain ja ainoastaan tuota biisiä nyt koko illan. Helvetti kun tää on loistava!

Sitä vaan ihmettelen, että videoblogissa ne näyttivät tuon videon kuvausta ja siellä Tuomaksella oli Oasys. Nyt siinä on vain jokin Triton.
Stupid Flanders...
Tuomas
13.08.2007 07:18:51

Täähän on hyvä viisu. Diggaan myös siitä, että Anette liikkuu laulaessaan.

Ja kyllä, tämä kuulostaa edelleen Nightwishiltä eikä Within Temptationilta. Taidanpa ostaa levyn kun paukahtaa pihalle.
"No kyllähän se varmaan kismittää kun pieksen melkein kenet tahansa verbaalisesti ja muutenkin olen aina oikeassa, mutta enhän minä ole ainoa sellainen keskustelija." - nimim. Krice
Kiviniemi
13.08.2007 09:37:01
Tuohan on oikiasti hyvän olonen biisi, jotenkin yksinkertaisuudessaan helvatan tarttuva ja eräällä tavalla hirviän pirteä meininki. Tämä uuden neidin ääni kuulostaa kyllä palijo paremmalta kuin sen edeltäjänsä, eikä meikäläistä haittaa tässä videossa tapahtuvat "kikka-muuvit" kuten joku niitä nimitti, ainaki on vähän eloa ja minkäs sille tytteli tekee jos videon ohjaaja käskee heilutella...=) Mutta, kieltämättä asetti odotuksia tulevaa levyä kohtaan, kyllä tämä Turusen aikakauden todennäköisesti tulee peittoamaan eikä toisaalta tämän videovedon perusteella tule kyllä Turusta tippaakaan ikäväkään.
Elämä on kurjaa ja juuri kun nostat päätäsi paskasta, vetää piru viikatteella
Lord of the strings
13.08.2007 09:49:57
Itselleni tuo biisi ei kolissut odotetulla tavalla. Parin kuuntelukerran jälkeen alkoi toimia jotenkin, mutta silti jäi jotenkin "nälkäinen" olo. Toisaalta ei ensimmäinen sinkku vielä paljon kerrokkaan.. Esim. Nemo oli mielestäni Oncen heikoimpia kappaleita.
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
Tuomas
13.08.2007 11:17:32

Itselleni tuo biisi ei kolissut odotetulla tavalla. Parin kuuntelukerran jälkeen alkoi toimia jotenkin, mutta silti jäi jotenkin "nälkäinen" olo. Toisaalta ei ensimmäinen sinkku vielä paljon kerrokkaan.. Esim. Nemo oli mielestäni Oncen heikoimpia kappaleita.

Samaa mieltä tuosta Nemosta. Kuulemma tosin levynaloitusbiisikin on kova, kymmenminuuttinen ilmeisesti :)

Sinkkubiisin nyt pitääkin olla aika lyhyt ja tarttuva ja sellaiseksi tuo lienee tarkoitettukin.
"No kyllähän se varmaan kismittää kun pieksen melkein kenet tahansa verbaalisesti ja muutenkin olen aina oikeassa, mutta enhän minä ole ainoa sellainen keskustelija." - nimim. Krice
mailbag
13.08.2007 12:39:23
no joo ei oo paljon vanhaa nightwishia enää jäljellä, poppiahan tämä on, ennen tais WT ja muut olla NW klooneja mutta alkaa olla nyt toisinpäin ;) ei sillä vaikka tämä uusi setti ei enää uppoakaan niin erittäin kuuman tädin ottaneet hytkymään, siitä plussaa :P
John Titor
13.08.2007 13:20:55 (muokattu 13.08.2007 13:23:45)

Ooksä kuullu kaikki muut kertsit?

Se The Poet and the Pendulum muuten löytyy Youtubesta, niin kuin muitakin uuden levyn ralleja vissiinnii. Välillä vaan joku miesääni kertoo että kuuntelet Nightwishin uutta levyä.
Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)