Aihe: Oletko ottanut turpaasi vaatteiden takia?
1 2 3 4 519 20 21 22 2329 30 31 32 33
CanYouStayStill
12.06.2007 01:59:27

Eipä ole ollut edes läheltä piti tilannetta. Rauhassa saanut olla vaikka mitä immortal-paitoja on ollut päällä esim. Joujou-ihmisten suosimassa baarissa. Ennemmin siellä sai vain jutella mukavia ihmisten kanssa. Kukaan ei kattonut pahalla. Älkää sit edes vaivautuko kysymään mitä tein kyseisessä baarissa... Pitkä stoori (ja turha).
Terrorwrist300
13.06.2007 12:38:09

En oo ottanu turpaan kertaakaan, enkä aio.
Joskus nuorempana näitten lökäpöksyjen takia olin kyllä aika vapaata riistaa moiselle.
Landelta ku kaupungille uskaltautus ni sai kyllä aika valppaana olla...
Ironista sinänsä, ne mahdolliset "turpaanvetäjät" oli myöskin lökäpöksyjä...
Dj.Dumbass
13.06.2007 22:16:37
Ei ole tullut koskaan edes sen suurempaa avautumista omasta pukeutumisesta (mielestäni varsin yllättävää) eikä kyllä pitkästä tukastakaan.
Ja jos tulee tiukka tilanne, kannattaa pitää mielessä vanha viisaus: "Nauravaa miestä ei lyödä"
Koha ei nyt vaan sattuis Juhaa leukaan...!
Rocco_Longfella
18.06.2007 16:32:17
vanha viisaus:

"Se parhaiten nauraa, joka viimeisenä lyö."
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
RosmaZero
18.06.2007 21:09:22
ei ole koskaan turpaan vaatteiden takii tullu, täällä on puhuttu niin sanotusta ``satanisti takista`` meinaatteko ajurin takkii semmosethan on jees :D ite en kyl omista koska se ei sovi mulle :(. Hiuksista oon kyl kuullu huutoja leikkaa lettis yms. mut sit vaan vastaan et kävin just tasottamas :D
rock-kukko
11.07.2007 22:45:05
en oo saanu, mutta aina tulee letistä kommenttia. ja revityistä farkuista. tänään olin ekaa kertaa nahkahousut päällä kaupungilla. jotkut ihmiset kattelivat kyllä selvästi. ja bussissa mun vieressä istuva pariskunta rupes puhumaan nahkahousuista...
Syny
21.07.2007 21:38:58
Viime talvena kavereiden kanssa odotettiin liikennevalojen vaihtumista vihreiksi. Me kaikki olimme pukeutuneet suht tummiin kamppeisiin yms yms. Sitten amikset karauttavat risteykseen ja ja hidastavat meidän kohdallamme ja huutavat jotain tähän tyyliin: "Mitä VITUN goottilarppaajia täällä on? Älkää kalistelko niitä puumiekkojanne vaan juokaa viinaa!"

Kukaan meistä ei edes larppaa. Ja näytti siltä että kaikki muut autossa olivat enemmän tai vähemmän humalassa paitsi kuski. Voi nuita vekkuleita.
Quru
29.07.2007 16:30:47
En ole turpaan saanut vaatteiden takia. Usein kyllä kuulee vittuilua, varsinkin letistä. Erityisesti yksi "kaverini" jaksaa aina vittuilla, "joku vitun tuska-paita, luuletko olevas kovakin jätkä.", "leikkaa lettis", "vittu joku hevari sinäki".
Erikoisinta tässä tilanteessa on se, että tämä "kaveri" soittaa itse hevibändissä rumpuja.
RocknRoll
29.07.2007 16:38:10
Meinasin kerran antaa turpaan vaatteideni takia, mutta en olisi kolmelle jätkälle pärjännyt joten tyydyin kuuntelemaan vittuilua itsestäni.

Vähän kaduttaa, olis sitä nyt itseään voinut puolustaa sitten edes hullunkiilto silmissä. :)
Mursukanta
01.08.2007 20:29:11
Minut kammettiin baarissa lattialle. Ilmeisesti en näyttänyt tarpeeksi heviltä koska oli kyseessä raskaaseen musiikkiin erikoistuva ravintola. Mutta se jätkä oli aivan muusina juomista silloin ja portsari auttoi miestä kotio mammimaan känniänsä pois. Mahdollisesti siinä tapahtui näin. Yleensä hewimetalporukat on ollu kauheen suopeita mun styyliä päin. Ja mäkin tykkään miltä ne näyttää myös. Että ni.
Fender Stratocaster
01.08.2007 21:01:47
Lähellä on ollut useamman kerran, se on kyllä kumma että nuo hopparit käy aina laumana päälle, yksin vain huutelevat vitunhevaria.
Tuota vittuilua on kyllä kuultu pitkän aikaa ja tullaan kuulemaan, tyyliä en vaihda! :D
Orange amplifiers - Voice of the world
Kikolaa
02.08.2007 11:49:31
Noin 10v lapset huusivat minulle koulunsa pihasta "Katsokaa, tolla on oikea heviletti!".
Otin tämän loukkauksena koska kuuntelen modernia fuusiojazzia ja minua verrattiin Suomenmaan pohjasakkaan. Eli olen kokenut verbaalista väkivaltaa

Kävi vähän samanlainen tapaus Loviisassa. Paikallinen muksujengi (noin 8-9vuotiaita) istui pizzeriassa ja kuiski selkäni takana "vitsit mikä hevari!" kun tilasin ruokaa.

Röyhkeää.
glum
03.08.2007 02:58:24
En mutta lähellä on ollut parikin kertaa..
Itseasiassa tukan takia, joskus kaverin kanssa istuttiin joensuussa puistossa ja juopoteltiin siinä, meitä vähän kauemmpana oli sitten vähän isompi porukka mulipäitä ja sieltähän se huuto sitten alkoi, näytti jo vähän pahalta kun jätkiä alkoi nousta sieltä päin mutta onneksi häipyivät sitten jonnekkin muualle.

Toisella kerralla, paikka joensuu/huvitörmä, oltiin tyttöystävän kanssa ulkona syleilemässä kunnes yllättäen: mulipää tuli haukkumaan hiuksiani, sitten hän esitteli suomileijona sormustaan tönäisi meitä ja lähti pois.

Muuten on saannut kulkea rauhassa ja tappeluita pyrin kyllä välttämään.
Rattata
05.08.2007 14:32:05
Kumma juttu kun tuntuu kaikki saavan täällä jatkuvaa vittuilua hiuksista. Mullakin on pitkät hiukset eikä kertaakaan olla vittuiltu. Paitsi toisaalta, mä en näytäkään hevarilta. :)
Fuckbarbie
09.08.2007 13:48:35
'Mee sinä pitkäletti nyt helvettiin tai mä letitän sen !'
RocknRoll
09.08.2007 16:54:16
Miten jotkut ovat muuten niin omaperäisiä ja nokkelia että keksivät aina huudella pitkätukille:

-Mee parturiin tai osta kitara
-Ei tää oo naistenvessa
-Ari Koivunen
Juntunen
10.08.2007 10:32:09

Aikanaan 90-luvulla kun oli nää Hyvinkään palottelumurhat uutisissa, meinattiin basistikaverin kans saaha entisellä kotopaikkakunnalla turpasauna pitkien mustien villakangastakkien takia. Tuli teinidiskon pihassa joku junttiretkue vastaan, tuumasi että "mitä vitun saatananpalvojia täällä on" ja pyöritti porukalla meikäläisellä diskon portaitten edun puhtaaksi tupakantumpeista. Joku kaveri kerkes väliin ni ei kerenny käydä pahemmin.

Teini on teinille teini.

Samaisella Suomussalmella kuulee sen ainoan baarin vessassa ajoittain jotain humalaista jupinaa naistenvessasta tai naisesta miestenvessassa.

Ja samaisella Suomussalmella samaisessa baarissa tuli eräs paikallinen ex-jääkiekkosuuruus rinnuksiin kiinni ku puhuin puhelimeen. Siellä ei kuulemma saakkaan nykyään puhua puhelimeen. Kysyi että mitä teen kun hän käskee minua olematta puhumaan puhelimeen. Sanoin että kai mää pistän tän taskuun ja pistin luurin taskuun.

Varmaan pärstäkerroin, vaatteet tai letti vaikutti tässäkin tapauksessa, koskapa toisiamme emme tunne.
Dian on bändini, täältä löytyy blogini.
Juntunen
12.08.2007 17:17:33

Suomussalmi, tuo parrakkaiden naisten paratiisi.

Joo Suomussalmi on mesta paikka. Turpaan tulee ihan saletisti heti välittömästi.
Dian on bändini, täältä löytyy blogini.
Quru
12.08.2007 17:39:05
Miten jotkut ovat muuten niin omaperäisiä ja nokkelia että keksivät aina huudella pitkätukille:

-Mee parturiin tai osta kitara
-Ei tää oo naistenvessa
-Ari Koivunen

Otan itse Ari Koivuseksi kutsumisen syvänä loukkauksena. Sellaisen kukkakeppiinpoikaan ei saisi verrata ketään. Seuraavasta kerrasta lähtee kunnianloukkaussyyte menemään.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)