Aihe: Hei, ostin kitarakamaa!
1 2 3 4 596 97 98 99 100122 123 124 125 126
Numb
09.08.2007 08:21:06

Minä tavallaan ymmärrän tuon ostamatta jäämisen... It's a mojo thing. Vähän niin kuin kitaran väreissä. Les Paul Special kelpaisi, mutta ainoastaan värillä TV yellow. Stratocaster ei kelpaa sunburstina. Telecaster ei saa olla valkoinen... Onhan noita.
Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen --- Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis
JuSu
09.08.2007 08:25:50
Minä tavallaan ymmärrän tuon ostamatta jäämisen... It's a mojo thing. Vähän niin kuin kitaran väreissä.

Hmm... Ok, ehkäpä niinkin.

Mutta jos mä törmäisin oivalliseen kitaraan hyvään hintaan, niin kyllä se voisi olla vaikka oksennuksen värinen, ei sitä sen takia automaattisesti voisi jättää ostamatta.

Tässä ko. tapauksessa kitara oli vielä ulkonäöltään melkoisen neutraali, 99% ihmisistä ei ikinä edes tajuaisi sitä miksikään siguksi.

Mutta mojo -kortti on kyllä näissä kitarakamoissa aika vahva valtti, eihän sille mitään voi.

JuSu
"Lukemattomista internetin keskustelupalstoista ja verkkopäiväkirjoista voidaan aukottomasti päätellä, että melkoinen osa ihmisistä on, psykologian termistöä lainatakseni, niin saatanan tyhmää sakkia."
Numb
09.08.2007 08:35:50

Mutta jos mä törmäisin oivalliseen kitaraan hyvään hintaan, niin kyllä se voisi olla vaikka oksennuksen värinen, ei sitä sen takia automaattisesti voisi jättää ostamatta.

Jos minä törmäisin oksennuksen väriseen kitaraan, niin se ei olisi oivallinen. But that's just me... =)

Eihän sen näin pitäisi mennä tietenkään, soittamista vartenhan ne ovat. Mutta menee minulla kuitenkin.
Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen --- Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis
SlaughterOfTheSoul
09.08.2007 11:48:40
Onko kys. keppi Huuto.netin yksilö? Tarjosin siihen 50€ aluksi, mutta selvitin kenen malli oli, ja homma hyytyi siihen. :) En ole järin innokas Rammstein fani...

Ostettu siis Musamaailmasta. Ja tuohan on ihan sama keppi kuin "perus" ESP Eclipse 1 CTM VBK.

Tuosta vertailua:
http://www.thomann.de/fi/esp_eclipse1ctm_vbk.htm
http://www.thomann.de/fi/esp_eclipse1ctm_paul_landers.htm

Aluksi oli tarkoitus ostaa tuo VBK, mutta huomasin, että Landerssi on vain yksinkertaisesti hienompi. Ja siis ei tuossa kitarassa ole mitään viittaustakaan Rammsteiniin eikä myöskään Landerssin nimmaria, onneksi. En ole tippaakaan kiinnostunut Rammsteinista, enkä muutama kuukausi sitten edes tiennyt kuka on Paul Landers:D

Mutta yhtäkaikki, loistava kitara:D
Räbbänä
10.08.2007 15:38:27
Pitkästä aikaa saa tähänkin ketjuun jotain pölistä. Eli tänään hain matkahuollosta Ibanezin RG1527:n, hyvä kitara.
"Te epäuskoiset! Te etsitte saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist."
npk
10.08.2007 17:12:13
Tompan paketti kolahti postiin: Pocket POD, Elixirejä, piuhoja ja Greg Kochin "Best of SRV" DVD.
"Define irony: a bunch of idiots dancing around on a plane to a song made famous by a band that died in a plane crash."
duc
10.08.2007 17:16:05
Red Fangit haettu postista ja ovat nyt kiinni Framuksen kaapissa. Paha sanoa vielä oikein mitää..., tuntuisi paremmalta kuulostavan kuin alkuperäiset celestionit, mutta ei oikein kotona pysty luukuttamaan tarpeeksi kovaa...
Painajaismainen
10.08.2007 17:49:01
Meikäpoika ostaa päräytti Randall RH50T-nupin ja Kustom Quad 4x12-alakaapin. Ensiaskeleet putkivehkeitten maailmaan...
Tässä tapauksessa pieni ei ole kaunista.
Icy-Sun
12.08.2007 14:05:48
Tuli ostettua Tokaihin Dimarzion Super Distortion. Jos joku sattuu tietämään että kuka vaihtaisi sen minulle Oulussa halvalla niin saaa antaa ehdotuksia. Laittaisin muuten ehkä itse, mutta välineet puuttuu ja kokemusta voisi olla enempi
There ain't noway out tonight
duc
12.08.2007 14:35:10
Amfisoundissa on ainakin aika kallis tuo mikin vaihto, vaikka kyllä sitä tavallaan ymmärtää että ei sitä tuollaisen firman kovin halvalla kannata sitä työtä tehdä. Helppo hommahan tuo kyllä on, ja vitosella saa kolvin ja tinaa kaupasta.
Billsner
12.08.2007 19:53:38
Tuli ostettua Tokaihin Dimarzion Super Distortion. Jos joku sattuu tietämään että kuka vaihtaisi sen minulle Oulussa halvalla niin saaa antaa ehdotuksia. Laittaisin muuten ehkä itse, mutta välineet puuttuu ja kokemusta voisi olla enempi

Oulun kitaraguru Härönen otti multa mikkienvaihdosta ja perushuollosta 30€. Tosin vein sille kolme kitaraa yhtäaikaa huoltoon/mikkienvaihtoon joten en tiedä vaikuttiko se hintaan.
Wrapped in plastic
cruel_destiny
13.08.2007 09:38:50
fenderin japanilainen 50th aniversary model strato vaahteraotelaudalla tuli kotiin vaihdossa giban les paul studiooni.
I eat rice and curry everyday surreal
black-dog
13.08.2007 10:26:55
Hei, ostin dimarzio air nortonin (talla) ja humbucker from hellin (kaula) ibaneziini. tilausta odotellessa
Watch my back sano kyttyräselkä
Numb
13.08.2007 16:51:33

Boss GE-7 ekvalisaattori siirtyi torin kautta omistukseeni. Saa nähdä jääkö.
Painajaismainen
13.08.2007 22:17:24
No kitaratarvike pikemminkin: seinäkoukku Landolaa varten jotta ei olisi lattialla kaatuilemassa.
Line6 Spider, Boss Metalzone ja ESP LTD MMV. Pyhä kolminaisuus. ;)
kawasami
14.08.2007 09:10:36
Sd-1 uraltone mod, Ibanez PH-7 Phaser, Ibanez FZ-7 Fuzz ja Dunlopin WAH/fuzz on postissa tulossa... Koskahan noita ehtii testailemaan. Pitäisköhän jotain joskus myydäkki???
pepe__
14.08.2007 12:51:10
tulipa tuossa ostettua satsi DR:n kieliä.. 2x 12-setti ja 2x 7-kielisen 11-setti
Ei pysty, on niin hapokasta että ei pysty.
Christian
14.08.2007 13:06:36
Ibanez RG8427F BX sekä Mesa Boogie 2:90 päättäri tilattu :)

http://www.ishibashi.co.jp/webshop/ … itar/ibanez/gif/body/rg8427f_bx.gif

kitaran speksit:

neck: 5pc Maple/Wenge neck
body: Flamed Maple/Mahogany body
fingerboard: Rosewood fingerboard
bridge: Edge Pro 7 bridge
neck pu: DiMarzio Air Norton 7(H) neck pu
bridge pu: DiMarzio Tone Zone 7(H) bridge pu
hardware color: Cosmo Black
includes Hard Case
Jungleman
14.08.2007 13:08:10
Ostin kaksi kappaletta Fenderin 30-jalkaisia kierrepiuhoja. Ostin myös Pedaltrain Pro -pedaalilaudan. Ja Fulltone Full-Drive 2 Mosfet -overdriven.

Sekä Hello Kitty -plektroja.
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
Romantikkoitkijät #1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)