Tobby 11.08.2007 15:19:40 | |
---|
Abigail - Black Metal Thunder? Aivan oikein. Rot In Piss |
Minun valakuntani, missä valtaistuimeni on ikuinen Vuosisatoja ennen minua se on seissyt Kun olen mennyt, se yhä jääköön Minun pimeyden valtakuntani... Krää-ähh. |
Jetku 12.08.2007 03:29:12 | |
---|
Satanic Warmaster - My kingdom of darkness. |
Nidhöggr 12.08.2007 16:35:14 | |
---|
Aivan oikein, ole hyvä ja jatka. Krää-ähh. |
Jetku 12.08.2007 21:31:54 | |
---|
Voit nähdä saapumiseni hämärän sumussa Yksinkävelyä ikuisissa metsissä Maapallo jäätyy, kävellessäni se muuttuu kylmemmäksi. Kuun paikalla ikuisesti laskeva Missä varjot liikuttavat kera groteskien silmien ja demonit nousee Mustan, surevan kuunsumun & pimeyden valittujen silmien saartamana Melko simppeli. |
LexaR 13.08.2007 02:06:11 | |
---|
Voit nähdä saapumiseni hämärän sumussa Yksinkävelyä ikuisissa metsissä Maapallo jäätyy, kävellessäni se muuttuu kylmemmäksi. Kuun paikalla ikuisesti laskeva Missä varjot liikuttavat kera groteskien silmien ja demonit nousee Mustan, surevan kuunsumun & pimeyden valittujen silmien saartamana Melko simppeli. Pure-fuckin'-Holocaust! Immortal - The Sun No Longer Rises "Ahhrrrr... and... hh... FUCK THE SUN!"- Abbath, Tuska '07 |
Jetku 13.08.2007 11:08:28 | |
---|
Virhe! Tyhjä tai liian oikea vastaus! |
LexaR 13.08.2007 22:16:35 (muokattu 13.08.2007 22:17:41) | |
---|
Mahtava arkkitehti Satujen huijari Olet epäonnistunut Siitä asti kun äpärälliset jälkeläisesi Oksennettiin ulos Ammottavasta haavasta huoran Isä, älä anna minulle anteeksi Sillä olen tehnyt syntiä Nyt vapise ja ole peloissasi Äläkä suo armoa minulle Siitetty poikasi en ole Vastustaen rakkauttasi Paratiisisi hylkiö Vihattu "Ahhrrrr... and... hh... FUCK THE SUN!"- Abbath, Tuska '07 |
anssopikasso 13.08.2007 22:39:20 | |
---|
Mahtava arkkitehti Satujen huijari Olet epäonnistunut Siitä asti kun äpärälliset jälkeläisesi Oksennettiin ulos Ammottavasta haavasta huoran Isä, älä anna minulle anteeksi Sillä olen tehnyt syntiä Nyt vapise ja ole peloissasi Äläkä suo armoa minulle Siitetty poikasi en ole Vastustaen rakkauttasi Paratiisisi hylkiö Vihattu Behemothin Slaying The Prophets Ov Isa? Jos on niin tuo oli kohtuu vaikea pähkäiltävä, onneksi tuli tämä mieleen koska levy jolta tuo kyseinen biisi löytyy on meikälle semmonen levy joka iski kovaaaaa. Paviaanit runkkaa ja rallattaa! |
LexaR 13.08.2007 23:05:23 | |
---|
Behemothin Slaying The Prophets Ov Isa? Jos on niin tuo oli kohtuu vaikea pähkäiltävä, onneksi tuli tämä mieleen koska levy jolta tuo kyseinen biisi löytyy on meikälle semmonen levy joka iski kovaaaaa. Sepä juuri. On muuten tuon uusimman parhaita ralleja, Inferno jyrää alusta loppuun kaiken aivan lyttyyn. "Ahhrrrr... and... hh... FUCK THE SUN!"- Abbath, Tuska '07 |
Tohtori Tonus 14.08.2007 00:01:34 | |
---|
Sepä juuri. On muuten tuon uusimman parhaita ralleja, Inferno jyrää alusta loppuun kaiken aivan lyttyyn. No voi perkele, kuulostikin(?) ihan saamarin tutulta. Kävi oikein häiritsemään, mutta en millään vain saanut päähäni. No, välillä sitä ei ihminen vain osaa. "Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi" - 1. Kor. 11:14 |
anssopikasso 14.08.2007 15:54:38 | |
---|
Nonni, sitte ois mun vuoro. Nyssetulee! - Alkakoon sudet ulvoa jälleen. Nouskoon pimeyden aika. Me matkaamme ikuisuuksia tuntemattomaan saavuttaaksemme etsimämme. Taistele tiesi läpi valon esteiden, läpi erämaan missä mikään muu kuin murhe on muuttunut ikuiseksi muistoksi. - Oiskos edes sinneppäin, toivotaan. Paviaanit runkkaa ja rallattaa! |
Heartwood 14.08.2007 19:04:35 | |
---|
Nonni, sitte ois mun vuoro. Nyssetulee! - Alkakoon sudet ulvoa jälleen. Nouskoon pimeyden aika. Me matkaamme ikuisuuksia tuntemattomaan saavuttaaksemme etsimämme. Taistele tiesi läpi valon esteiden, läpi erämaan missä mikään muu kuin murhe on muuttunut ikuiseksi muistoksi. - Oiskos edes sinneppäin, toivotaan. Emperor ja Towards the Pantheon, kuiskaa meikäläisen intuitio. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
anssopikasso 14.08.2007 20:45:45 | |
---|
Yääää. That's so foookin right maaaannnnnnn... Paviaanit runkkaa ja rallattaa! |
Heartwood 14.08.2007 21:58:59 | |
---|
Mikäli et tuntenut kaikkia niitä hetkiä jolloin kadotan itseni Kertoisin maailmalle Kai minun tulisi tietää maailman rajat On hetkiä, jolloin huomaan etten hengitä lainkaan "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
Tohtori Tonus 14.08.2007 22:17:29 | |
---|
Mikäli et tuntenut kaikkia niitä hetkiä jolloin kadotan itseni Kertoisin maailmalle Kai minun tulisi tietää maailman rajat On hetkiä, jolloin huomaan etten hengitä lainkaan Katatonian Bravea veikkaisin. "Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi" - 1. Kor. 11:14 |
Heartwood 14.08.2007 22:20:17 | |
---|
Katatonian Bravea veikkaisin. Melko lailla oikeinhan tuota veikkaat. Ole hyvä vain. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
Tohtori Tonus 14.08.2007 22:45:29 | |
---|
Syö lyijyä, syö lyijyä Syö lyijyä, syö lyijyä Liity armeijaan, liity armeijaan Syö lyijyä, syö lyijyä Kuole kauheassa tuskassa, kuole kauheassa tuskassa Kuole kauheassa tuskassa, kuole kauheassa tuskassa Kuole kauheassa tuskassa, kuole kauheassa tuskassa Kauheassa tuskassa Ammu ne kaikki, ammu ne kaikki Ammu ne kaikki, ammu ne kaikki Leikkaa niiden päät irti, leikkaa niiden päät irti Ammu ne kaikki, ammu ne kaikki Kaikki mikä liikkuu, kaikki mikä liikkuu Kaikki mikä liikkuu, kaikki mikä liikkuu Kaikki mikä liikkuu, kaikki mikä liikkuu Mikä liikkuu Iso ja kova, iso ja kova Iso ja kova, iso ja kova Ei mikään neiti, ei mikään neiti Vahva ja riuska Vahva ja riuska Aseesi on niin iso, aseesi on niin iso Ooh, vau Aseesi on niin iso, aseesi on niin iso Ooh, vau Aseesi on niin iso, aseesi on niin iso Ooh, vau Ooh, vau
HoHo! "Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi" - 1. Kor. 11:14 |
Hohhoijaa 15.08.2007 18:56:41 | |
---|
Motörhead - Eat the Gun |
Tohtori Tonus 15.08.2007 19:23:58 | |
---|
Motörhead - Eat the Gun Jeps. täyte "Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi" - 1. Kor. 11:14 |