Aihe: Joka pojan unelma, eli omat festarit
1
samsonov
10.08.2007 19:03:15
Tänään kaverin kaa istuskeltiin tommosella paikallisella puiston tapasella ja mielene juolahti, et oishan tuo nättiä perustaa omat festarit/musiikkitapahtuma. Kemissä käväsin Alhonkaturock nimisessä hienossa tapahtumassa ja tuli inspiraatio

Et ihan vaan, mitä tarvitaan tämmösen unelman toteuttamiseen? Minkämoisia lupia viranomaisilta? Kuin iso tukku rahaa? Tietenki pitää PA-kamat hommata, osaava miksaaja, järjestyksenvalvojat? jne jne jne.

valistakaa tietämätöntä
Spede Pasolini
10.08.2007 19:37:49
Luepa Cyde Hyttisen lärpäke festarien järjestämisestä, Festariopas nimeltään, Johnny Kniga julkassu. Palataan sit asiaan, jooko? Varmaan moni vastaa mielellään, mut mieluummin käyttäis aikansa eksakteihin kysymyksiin vastaamiseen ku tämmöseen "kertokaa kaikki mahdollinen" -tyyppisiin.
Guitarwall
10.08.2007 19:50:53

Varmaan moni vastaa mielellään, mut mieluummin käyttäis aikansa eksakteihin kysymyksiin vastaamiseen ku tämmöseen "kertokaa kaikki mahdollinen" -tyyppisiin.

Kyllä noi mun mielestä "eksakteja" kysymyksiä ovat.
http://www.mikseri.net/constantine
Spede Pasolini
10.08.2007 23:12:41
Kyllä noi mun mielestä "eksakteja" kysymyksiä ovat.

Just. Ei sit. Yritin auttaa.
rintapek
11.08.2007 00:20:02

Jos ensin skaalataan nuo mittasuhteet kohdalleen.
Joku kaljakumilauttajokitapahtuma lähti liikkeelle polttarijengistä, jossa parikymmentä kundia menee kumiveneellä jokea alavirtaan. Muutamassa vuodessa siellä sitten on jokunen sata kumilauttaa vedessä ja Hesarin toimittaja paikalla.

Jos tuon "tapahtuman" oletettu yleisömäärä on joitain kymmeniä tai ehkäpä jopa parisataa, niin kyseessä ei ole kummempi juttu kuin järkkäisit synttärit tai häät. Kestänee jokusen vuoden, ennenkuin "tapahtuma" ei enää mahdu nuokkariin tai työväentaloon. Sitten homma menee jossain määrin uusiksi. Tuon suositellun kirjan lukeminen ei varmastikaan tee vahinkoa?
One kind of music only - the good kind
Spede Pasolini
11.08.2007 00:28:32
Googlaa WTC-rock ja Pieksämäki, etsi kaikki mitä löydät, sit tee tasan päinvastoin. Pitäis toimia.
samsonov
11.08.2007 01:11:51
Kiitos kiitos. Eipä siinä. Kuha sais muutaman bändin ja takapihallisen porukkaa messiin ni kaikki ois jees. Niin unettavan tylsää tää tuppukylän kesä, et pakko järkätä jotai
kivi
11.08.2007 01:19:17
Googlaa WTC-rock ja Pieksämäki, etsi kaikki mitä löydät, sit tee tasan päinvastoin. Pitäis toimia.

Meinaat, ettei järjestäjät ostakaan lippurahoilla viinaa sitä mukaa kun lippuja myydään, eivätkä makaa nurkan takana päissään kuin ankat kun keikkaliksoja pitäis maksella?

Hyvin skarpisti hoidettu mutta ihan järjetön festari, jota kannattaa kans pitää vältettävänä esikuvana, on Hikiän Sonnirock, niin vanhan kaverin järkkäämä kuin olikin. Kalja-alue kilometrin päässä lavasta ilman näköyhteyttä ja itse nikkaroidut käymälät...
:-D
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
multipaavo
11.08.2007 04:06:12

...ja itse nikkaroidut käymälät...

"Tein itse, säästin."
;D

-Paavo
Liian paljon päätetehoa on aivan oikein
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)