Bonham 09.08.2007 14:19:56 | |
---|
Turun Sanomat: Julkaistu 9.8.2007 13:30:00 Kulttuuri Negative konsertoi Kiinassa Tamperelainen Negative-yhtye seuraa Dannyn jalanjälkiä ja konsertoi Kiinassa. Bändi soittaa lokakuun alussa Pekingissä, Shanghaissa ja Shenzenissä. Noin 10 miljoonan asukkaan Shanghaissa Negativen konsertin taltioi paikallinen tv-kanava, joka on yksi Kiinan suurimmista. Keikoista on neuvoteltu pitkään ja hartaasti, sillä Kiinassa on tiukat lakipykälät näissä asioissa. Nyt kiertue on varmistunut. Ilmeisesti Negativen Anorectic-albumi on tehnyt kiinalaisiin vaikutuksen, tuumii bändin manageri Tommi Liimatainen. Negative on keikkaillut aiemmin Euroopassa ja Japanissa. Julkaistu 9.8.2007 13:01:00 Sielläpä sitä olisi pienelläkin osuudella levynostajaa:) Voi vaan kuvitella, millainen paperityö tuossa sopimisessa on ollut.. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Joees 09.08.2007 15:11:55 | |
---|
Turun Sanomat: Julkaistu 9.8.2007 13:30:00 Kulttuuri Negative konsertoi Kiinassa Tamperelainen Negative-yhtye seuraa Dannyn jalanjälkiä ja konsertoi Kiinassa. Bändi soittaa lokakuun alussa Pekingissä, Shanghaissa ja Shenzenissä. Noin 10 miljoonan asukkaan Shanghaissa Negativen konsertin taltioi paikallinen tv-kanava, joka on yksi Kiinan suurimmista. Keikoista on neuvoteltu pitkään ja hartaasti, sillä Kiinassa on tiukat lakipykälät näissä asioissa. Nyt kiertue on varmistunut. Ilmeisesti Negativen Anorectic-albumi on tehnyt kiinalaisiin vaikutuksen, tuumii bändin manageri Tommi Liimatainen. Negative on keikkaillut aiemmin Euroopassa ja Japanissa. Julkaistu 9.8.2007 13:01:00 Sielläpä sitä olisi pienelläkin osuudella levynostajaa:) Voi vaan kuvitella, millainen paperityö tuossa sopimisessa on ollut.. Hienoa hienoa, vaikka ei nyt ihan niitä mun lemppareita ole. Mutta se on silti hienoa. Tuota, onkohan noilla tulevilla kisoilla mitään tekemistä näiden juttujen kanssa? Tuli vaan yhtäkkiä mieleen. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
gandar 09.08.2007 15:17:59 | |
---|
Vaikkei Negative ehkä olekaan sitä ominta musiikkia, niin hieno aluevaltaus. Kiinassa kuitenkin riittää keikoilla kävijää ja levynostajaa hieman eri mittaluokassa kuin Euroopan maissa, koti-Suomesta puhumattakaan. Ceci n'est pas une signature |
kimurantti1 09.08.2007 15:28:41 | |
---|
Enhän mä ole ainoa, joka vähän hörähti vain tämän alun pätkän luettuani: "Tamperelainen Negative-yhtye seuraa Dannyn jalanjälkiä..." On kyllä hieno juttu, että Suomalainen rokki pääsee maailmalla esille. Kiinassa luulisi pari potentiaalista faniakin olla. En Negativen musasta välitä, mutta hatunnosto silti. |
Bonham 09.08.2007 15:31:23 | |
---|
Hienoa hienoa, vaikka ei nyt ihan niitä mun lemppareita ole. Mutta se on silti hienoa. Tuota, onkohan noilla tulevilla kisoilla mitään tekemistä näiden juttujen kanssa? Tuli vaan yhtäkkiä mieleen. Veikkaan, että kisat luo paineita tämän tyyppiseen toimintaan... Mutta eipä nuo varmaan ole ketään kotoa tulleet hakemaan, pakko sinne on itse vaan mennä... melkosta Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Joees 09.08.2007 15:35:49 | |
---|
Veikkaan, että kisat luo paineita tämän tyyppiseen toimintaan... Tätä mä vähän aattelinkin Mutta eipä nuo varmaan ole ketään kotoa tulleet hakemaan, pakko sinne on itse vaan mennä... melkosta Ei varmasti, duuniahan se vaatii että tuonne mennään. Ei nuo kisojen (oletettavasti) asettamat paineet vähennä yhtään tuota saavutusta. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Ukko 09.08.2007 16:08:21 | |
---|
Vaikkei Negative ehkä olekaan sitä ominta musiikkia, niin hieno aluevaltaus. Kiinassa kuitenkin riittää keikoilla kävijää ja levynostajaa hieman eri mittaluokassa kuin Euroopan maissa, koti-Suomesta puhumattakaan. Paljonkohan ne levyt mahtaa maksaa Kiinassa ? |
Tympee Huttunen 09.08.2007 16:38:28 | |
---|
Aika uskomatonta tosiaan. Muistaako joku Valkoinen Panda-dokumentin? Dokkarissa seurattiin tätä suurta, mahtavaa, leijonanharjaista suomalaista kitaristia, joka oli liittynyt johonkin kiinalaiseen orkesteriin. Hänen ainoa tehtävänsä oli tulla lavalle ja soittaa joku soolo. Välillä mentiin kuumeessa ja soitettiin miten sattuu, mutta sillä ei ollut väliä. Ihmiset tulivat katsomaan tätä eksoottista valkoista kitaristia aina. Voi vaan kuvitella, minkä mylläkän kuusi tamperelaista muusikkoa saa aikaan. |
Karlsson 09.08.2007 16:54:01 | |
---|
Voi vaan kuvitella, minkä mylläkän kuusi tamperelaista muusikkoa saa aikaan. Täyteen myytyjä halleja, kuten Dannykin. Tosin massiivista sukseeta voi vähän häivyttää sillä (jos haluaa) että siellä sitä populaa on niin järjettömästi, että suhteutettuna se hallillinen jengiä ei olekaan nyt ihan kauheasti. Mutta on se silti hallillinen jengiä. "Friendly shake hands!" -V.I.Lenin |
lasol 10.08.2007 08:19:30 | |
---|
Tuota, onkohan noilla tulevilla kisoilla mitään tekemistä näiden juttujen kanssa? Tuli vaan yhtäkkiä mieleen. Voisko joku valaista mitkä ihmeen kisat?
ei siis, on siis |
|
lasol 10.08.2007 08:28:35 | |
---|
ei siis, on siis |
kingdom 10.08.2007 08:39:43 (muokattu 10.08.2007 08:40:32) | |
---|
Paljonkohan ne levyt mahtaa maksaa Kiinassa ? Varsinaisia levykauppoja ei taida ainakaan Shanghaissa olla ensimmäistäkään, ehkä muutamia hassuja klasaripuoteja ja piraattimyymälät nyt on ihan oma juttunsa. Ostoskeskuksista kyllä löytyy pieniä nurkkauksia joista saa kuluneimmat länkkäri-bestofit tyyliin Elvis, Backstreet Boys, Mariah Carey jne. Ilmeisesti Kiinan pop-musiikkiskene on vasta viime vuosikymmeninä lähtenyt nousemaan, ja sen kyllä huomaa. Paikallisten oma musiikki on suurimmaksi osaksi niin kauheaa ysäriteknoa, että Coco Jambo on siihen verrattuna Sgt. Pepperia. Kai sieltä hyviäkin juttuja löytyy, jos näin on niin ilmeisesti jäävät valtavirran alle kuten täälläkin. Levyjen hinnat pyöri 2-3 euron paikkeilla, Pink Floydin The Wallin löysin viidellä eurolla. Hinnoilla niitä ei ole ainakaan pilattu, mutta jotain kertoo että silti sain tuotua kotiin vain noin kymmenen kuunneltavaa levyä. Kiinalaisten oma klasarimusa on kyllä sairaan hyvää, kunhan se pysyy instrumentaalisena. Anteeksi off-topic. Hyvin hoidettu Negativelta! |