Parantava_Suru 24.01.2004 17:26:52 | |
---|
Kuinka olette saaneet v-ampin tietokoneeseen yhdistettyä ? Onnistuuko ilman midipiuhaa (tai jotain..) ? Mitä tarvitsee hankkia ? (Midipaikkaa ei koneestani löydy) Onko olemassa sellaisia adaptereita , joilla saa tavallisen plugin sellaiseksi pienemmäksi (minkälainen esim. korvalappustereoissa oleva ) ? Anteeksi tyhmät kysymykset , ja kiitos avusta. No mitäs sä sitten odotit ? |
LaXu 24.01.2004 17:33:03 | |
---|
Jos on tarkoitus nauhotella V-Ampin kautta niin MIDIllähän ei tietenkään tee mitään, MIDIllä kun ei äänisignaalia lähetellä. Jos taas on tarvetta lähetellä patcheja V-ampiin tietokoneelta, niin tietokonekaupoista saa äänikortin joystick-porttiin sopivia MIDI-piuhoja (toisessa päässä sitten tavalliset MIDI in ja out liittimet). Ja sellaisia adaptereita, joilla saa esim. kitarapiuhan sopimaan äänikortin liittimiin, löytynee myöskin tietokonekaupoista tai kodinkoneliikkeistä. |
-K- 24.01.2004 17:33:34 (muokattu 24.01.2004 17:33:59) | |
---|
On. Ei muuta kuin piuhakauppaan ja sellainen 2x6.3 => 1x3,6 piuha jos löytyy. Sitten vain äänikortin line innniin. Ei suotta elämys. |
rockitsb 24.01.2004 17:41:01 | |
---|
Miekii oon yritelly omaa soittoa nauhottaa koneelle tolla ääninauhurilla, mut nyt olis semmonen ongelma ku sieltä ku painaa sitä nauhotusnamiskaa ni kone sanoo että miulla olis muka joku toinen sovellus, joka käyttää nauhotustoimintoa. Ja ei muuten käytä. Yritin sammuttaa kaikki muut ohjelmat, mut ku ei toimi. Kertokaa nörtiit. "Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne |
kiitoksia , eikun sitten kattelemaan . Tuumasin , että olisin ostanut line 6:n guitar portin , mutta jos saan v-ampilla homman toimimaan , niin siinä säästyy sellanen 150 € . Nauhotusohjelma mulla jo on. No mitäs sä sitten odotit ? |
Nazareth 24.01.2004 19:36:04 | |
---|
oon ite V-amp2:lla saanu iha hyvi saanu nauhotettua koneelle, pitää vaa tarkistaa pari kertaa ettei ääni säry siinä välissä. "Yks kalja ja yks lapin kulta." |
MattiAuer 24.01.2004 20:27:54 | |
---|
Tuumasin , että olisin ostanut line 6:n guitar portin , mutta jos saan v-ampilla homman toimimaan , niin siinä säästyy sellanen 150 € . Nauhotusohjelma mulla jo on. Guitar Port viihtyi pöydälläni n. tunnin, ennen kuin kiikutin sen kauppaan takaisin. Podia jaksoin positiivisen ensituntuman takia opetella käyttämään ja siitä onkin ollut iloa, mutta Guitar Portista en tunnin vääntämisellä saanut ainoatakaan edes kelvollista (särö)saundia. Heihei pikku laatikko ja iso piuhavyyhti. Rajallisen kokemukseni mukaan saundilaatikkona V-amp teurastaa Guitar Portin. Hurjimmat väittää sitä paremmaksi kuin Pod, mutta tähän en osaa sanoa. Podikin on kuitenkin hintansa väärti aina. Samaten ku Mesa Boogie. "Uniikki unikorni olikin korni koni" |
Heart Of Steel 24.01.2004 23:52:40 | |
---|
Itse olen äänittänyt kuulokeliitännästä. Stereopiuhalla kuulokeliitännästä äänikortin line-ineen. "Nobody tells a Man how to play." |