losalvaros 05.08.2007 19:53:54 | |
---|
Difficult'illa soittaa kylläkin Bobby Rondinelli. Ja hienosti soittaakin. Nostellaanpas vielä. Nyk. Deep Purplen kosketinsoittaja (ex. Rainbow) Don Airey totesi jossain haastattelussa, että levyn nimibiisin rumpuraita tehtiin ainakin aluksi midinä ja saattoi jopa päättyä levylle asti. Hyvinhän Rondinelli kannutteli tuon(kin) biisin Live Between The Eyesillä. Cozy on kylläkin Ian Paicen kanssa ainoita tuplabassarirumpaleita, joita jaksaa kuunnella minuuttia pidempään. Pojilla on otetta. "Minä käytin alkoholia ja alkoholi käytti minua" |
Nolte 05.08.2007 20:16:02 | |
---|
Cozy on kylläkin Ian Paicen kanssa ainoita tuplabassarirumpaleita, joita jaksaa kuunnella minuuttia pidempään. Pojilla on otetta. Sillä lailla. Ian Paice - tuo tuplabasarisoiton uranuurtaja... :) Hyvät kamat - huono soittaja! |
Jaska 05.08.2007 20:17:36 | |
---|
Nyk. Deep Purplen kosketinsoittaja... Onko siinä bändissä jo uusittu koko miehistö? |
Nolte 05.08.2007 20:20:11 | |
---|
Onko siinä bändissä jo uusittu koko miehistö? Onhan siellä klassisimmasta kokoonpanosta vielä 3 jäljellä. Gillan, Glover ja Paice. Hyvät kamat - huono soittaja! |
LaKu 07.08.2007 15:10:18 | |
---|
Sillä lailla. Ian Paice - tuo tuplabasarisoiton uranuurtaja... :) Katso Purplen konsertti-dvd Köpiksestä niin näet että asia on juuri näin. Ennen kun Fireball biisi lähtee käyntiin niin roudarit tuovat yhden bassarin lisää Paicelle. |
Nolte 07.08.2007 16:12:36 | |
---|
Katso Purplen konsertti-dvd Köpiksestä niin näet että asia on juuri näin. Ennen kun Fireball biisi lähtee käyntiin niin roudarit tuovat yhden bassarin lisää Paicelle. Joo, tämä oli tiedossa ja nähtynäkin, mutta ei se kyllä minusta tee miehestä tosiaankaan "tuplabasarirumpalia", vai miten siellä sanoikaan joku. Paicehan oli tunnettu pikemminkin siitä, että käytteli näppärästi ja nopeastikin yhtä basaria. Hyvät kamat - huono soittaja! |
hollmi-5 07.08.2007 20:26:23 | |
---|
Paicehan oli tunnettu pikemminkin siitä, että käytteli näppärästi ja nopeastikin yhtä basaria. Minulle Paice on tunnetumpi hienoista virvelifilleistään. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Nolte 07.08.2007 21:11:02 | |
---|
Minulle Paice on tunnetumpi hienoista virvelifilleistään. Juu, onhan se virvelipuoli ehkä enemmän miehen tavaramerkki, mutta sanoin tuon basarihomman, kun basareista oli kyse. Varsin näpsästi poleksi näet sitäkin...en itsekään pysty kovin paljon parempaan. Hyvät kamat - huono soittaja! |
losalvaros 07.08.2007 21:55:21 | |
---|
Linja seilaa kuin Harkimo maailman meriä, mutta nykyäänhän Paice soittaa tuplapedaaleilla. Anteeksi off-topic, ei Cozyn ketjussa saisi Paicen kamoista jauhaa. "Minä käytin alkoholia ja alkoholi käytti minua" |
Nolte 08.08.2007 16:20:51 | |
---|
Anteeksi off-topic, ei Cozyn ketjussa saisi Paicen kamoista jauhaa. Ei se niin tarkkaa ole. Löytyy sitä paitsi ainakin 50 orkesteria, joissa molemmat ovat käyneet vetämässä. Mitäs näitä nyt oli...? Ainakin Blue Oyster Cult, Led Zeppelin, Slade, Nazareth, Alice Cooper, Emerson & Paice & Powell, Judas Priest, Thin Lizzy ja monet muut... Hyvät kamat - huono soittaja! |
losalvaros 08.08.2007 20:17:08 | |
---|
Ei se niin tarkkaa ole. Löytyy sitä paitsi ainakin 50 orkesteria, joissa molemmat ovat käyneet vetämässä. Mitäs näitä nyt oli...? Ainakin Blue Oyster Cult, Led Zeppelin, Slade, Nazareth, Alice Cooper, Emerson & Paice & Powell, Judas Priest, Thin Lizzy ja monet muut... No en Sladesta menisi puhumaan, siinähän soittaa vieläkin Cozyn serkku Don Powell. Tuohon listaan lisäisin vielä Whitesnaken, siinä ovat molemmat käyneet aikanaan soittamassa. "Minä käytin alkoholia ja alkoholi käytti minua" |
joku muu sikko 08.08.2007 21:46:29 (muokattu 08.08.2007 21:47:21) | |
---|
No kun Rainbowsta puhuttiin niin torstaina sitten Hkiläiset Virgin Oiliin katsomaan kahden ent. Rainbow vokalistin yhteiskeikkaa. Kyseessä siis Joe Lynn Turner ja PARAS Rainbow vokalisti Graham Bonnet, jonka osuudeksi bändissä jäi valitettavsti vain Down To Earth.. Bobby Rondinelli soitteli ainakin jokin aika sitten vielä B.Ö.C:ssa. Joku tuossa mainitsikin asian jonka olin aikeissa ottaa tietokilpailun muodossa esiin.. Tunteeko/tietääkö kukaan ketään muuta rumpalia Powellin lisäksi joka käyttäisi tuollaista settiä missä on samankokoiset tomit, varsinkin edessä? |
Peter Öhm 08.08.2007 22:22:50 | |
---|
hmm.. millonkas Ian Paice on soittanu Judas Priestin ja Thin Lizzyn kanssa? |
Velli 08.08.2007 22:33:05 | |
---|
Joku tuossa mainitsikin asian jonka olin aikeissa ottaa tietokilpailun muodossa esiin.. Tunteeko/tietääkö kukaan ketään muuta rumpalia Powellin lisäksi joka käyttäisi tuollaista settiä missä on samankokoiset tomit, varsinkin edessä? Keith Moon The Who-orkesterista. |
J.Hollström 08.08.2007 23:01:18 | |
---|
No kun Rainbowsta puhuttiin niin torstaina sitten Hkiläiset Virgin Oiliin katsomaan kahden ent. Rainbow vokalistin yhteiskeikkaa. Kyseessä siis Joe Lynn Turner ja PARAS Rainbow vokalisti Graham Bonnet, jonka osuudeksi bändissä jäi valitettavsti vain Down To Earth.. Oon nähny 2 kertaa ton bändin ja oletan että nyt on sama pumppu. Tänään olisi ollut 3. mahdollisuus, ja ainoa mikä olisi kiinostanut niin toi Turnerin tuoma lisäosuus. Bonnet klaaraa ihan ok, mutta kriittisesti kuunneltuna paikoin menee vähän niin ja näin. Se karjumistekniikka on aika raadollinen keikoilla, eikä se aina tahdo kestää. Graham pistää yleensä nämä ns. jet lagin piikkiin. Molemmilla kerroilla sama stoori. Mutta ilman muuta kandee mennä tsekkaamaan, sillä toinen laulaja voi helpottaa Grahamin panosta, kun ei tartte koko ajan vetää. Laku hoitaa rummut varmasti mallikkaasti, eikä muukaan orkka oo huono. Lampparin soolot on välillä aika kovia, tosin tilukkaita. (Minusta Ronnie James Dio on omaa luokkaa Rainbown laulajista, ja on edelleen erittäin kovassa vireessä, livenäkin.) Tommosia kuvia tarttu joskus 2005: http://juki.1g.fi/kuvat/Musakuvia/Bonnet/ That's it, but not shit. |
Nolte 09.08.2007 12:43:52 | |
---|
hmm.. millonkas Ian Paice on soittanu Judas Priestin ja Thin Lizzyn kanssa? Ei milloinkaan. Eikä niiden muidenkaan bändien kanssa tietääkseni koskaan. :) Hyvät kamat - huono soittaja! |
joku muu sikko 09.08.2007 14:07:28 | |
---|
Oon nähny 2 kertaa ton bändin ja oletan että nyt on sama pumppu. Tänään olisi ollut 3. mahdollisuus, ja ainoa mikä olisi kiinostanut niin toi Turnerin tuoma lisäosuus. Bonnet klaaraa ihan ok, mutta kriittisesti kuunneltuna paikoin menee vähän niin ja näin. Se karjumistekniikka on aika raadollinen keikoilla, eikä se aina tahdo kestää. Graham pistää yleensä nämä ns. jet lagin piikkiin. Molemmilla kerroilla sama stoori. Mutta ilman muuta kandee mennä tsekkaamaan, sillä toinen laulaja voi helpottaa Grahamin panosta, kun ei tartte koko ajan vetää. (Minusta Ronnie James Dio on omaa luokkaa Rainbown laulajista, ja on edelleen erittäin kovassa vireessä, livenäkin.) / Niin joo fiilistelyhengessähän tuonne kannattaa mennä jos aikoo mennä. Ei nuo äijät enää nuoruutensa vedossa ole livenä. Turner ei minusta koskaan ole kummoinen livenä ollutkaan. Sehän tuossa nyt on uutta että kuulee sitä uudempaa Rainbow matskua myös, ne biisithän oli ihan hyviä. Se minulle on arvoitus mikä bandi soittaa JLT:n taustalla. Mieshän heittää nyt keikkaa pitkin Eurooppaa ja Venäjälläkin ilman Bonnetia. Mutta eilenhän noi oli Tampereella että joku varmaan tietää mistä on kysymys. |
Se minulle on arvoitus mikä bandi soittaa JLT:n taustalla. Mieshän heittää nyt keikkaa pitkin Eurooppaa ja Venäjälläkin ilman Bonnetia. Mutta eilenhän noi oli Tampereella että joku varmaan tietää mistä on kysymys. http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=28&t=147435 BTW, tää taitaa olla väärällä palstalla, rumpukamoissa? Ehkä liian kamoissa polkastu ketju... Painan varotuista. Mod. Huom: Siirretty oikealle palstalle That's it, but not shit. |
paice60 13.08.2007 23:15:39 | |
---|
Cozy on minunkin yksi varhaisimmista mieluisista rumpuroolimalleista. Mahtava rumpali oli, harmi kun lähti liian aikaisin. Vittu näitä hommia. |
biibob 17.08.2007 00:43:59 | |
---|
Cozy on kyllä aivan mahtava rumpali, mahdollisesti henk. kohtainen suosikkini. Vaikka en mitään sinällään rumpaloinnista tiedäkkään, niin jotenkin powelinn tekniikka ja yleensä rytmin ymmärrys on aivan mahtavaa. Se on aika peruskamaa osittain, mutta siinä on kuitenkin koko ajan se juttu, että hei tämä on Cozy. Jotenkin ei ehkä niin groove soittaja, mutta Rainbowhun sellainen ei olisi koskaan sopinutkaan, vaan meininki oli suoraviivaista mahtavaa soittoa. Taisi Cozy olla aikanaan myös kohtuu tunnettu ja myös merkittävä henkilö tuplabasareilla. "You think I'm strange because I'm different, I think you're strange because you're all the same." |