J.Hollström 09.08.2007 14:13:21 | |
---|
Voidaanhan tietysti tehdä niin, että osallistumisvaiheessa voi halutessaan kieltää kommenttien antamisen. Itse ainakin siinä tapauksessa kunnioitan kommentointitkieltoa. Toiset taas ovat kieltäytyneet kommentoimasta ilman kommentointikieltoakin. Tässä aikojen saatossa on oppinut lukemaan noita kommenttejakin, ja tiettyjen henkilöiden kommentit ottaa eritavalla kuin toisten. Joidenkin kommenteista saa taas oikeasti hyviä vinkkejä, jos semmosia sattuu tulemaan. Olenpa niitä joskus pyytänyt ihan erikseenkin pikaviestein ja saanut sitäkautta hyvää ja kehittävää feedbackiä. That's it, but not shit. |
Ei ollu jälkikesän syysmasennusta, mut pitäis soittaa kyllä selvitä päin, hohoo. Meinaa pukata soundit ja volumet pullisteluksi. Mulle tuli ihan asiakommentteja ja odotuksia vastaavia. Kiitokset. Hyvä soittaja soittaa vaikka saappaan varrella. |
mos6581 09.08.2007 14:21:39 | |
---|
Tuppaa vaan omalla kohalla nää kommentoinnit mennä sille "Hyvä soundi, kivaa soittoa, ei muuta" osastolle kun ei uskalla radikaalimmin päätään aukoa. Nää kun on kuitenkin sen verran pienet ympyrät että tuntuu pahalle pahottaa jonkun mieli. Sitä kun on niin hyväsydäminen ihminen, mänöö yöunet ja näköö painajaisia. 8) Noh, tulipahan edes kommentoitua. |
stratomaster 09.08.2007 14:30:13 | |
---|
stratomaster - Tämmöstä Stratomasteria en oo vielä kuullukaan. Soundi on aika erilainen mitä olis odottanu, muutaman kuuntelun jälkeen alkaa tottumaan ja hyviä juttujä tästäkin löytyy. Kiitos, mukava jos yllätin sut. Tarkoitus olikin vetää vaihteeksi aivan eri soundilla ja hiukan eri tavalla muutenkin. Ilmeisesti toi soundi ei siis ollut kuitenkaan huono susta, vai? Ihan vain tulevia soundivalintoja ajatellen... |
mos6581 09.08.2007 14:41:17 | |
---|
Kiitos, mukava jos yllätin sut. Tarkoitus olikin vetää vaihteeksi aivan eri soundilla ja hiukan eri tavalla muutenkin. Ilmeisesti toi soundi ei siis ollut kuitenkaan huono susta, vai? Ihan vain tulevia soundivalintoja ajatellen... Oliks tässä joku chorus tai vastaava mausteena pulputtamassa? Tommonen pieni "vouwaaminen" tossa soundissa kuuluu? Soundi ei oo huono, oon vaan tottunu sulta kuulemaan hieman hillitympää soundia vähemmällä säröllä hehe. Ehkä se tuo vouwaaminen oli se juttu joka ei mun korvaa niin miellyttäny, kun aikoinaan sain kasarimusasta niin kovan yliannostuksen ja choorukset kuulostaa sen takia nykyään nii juustoselta korvaan hehe. Mutta nää mausteethan on aina henkilökohtasia mieltymyksiä ja kivahan se on välillä vaihtaa vähä ilmettä (ja yllättää muut heh). |
stratomaster 09.08.2007 14:48:14 | |
---|
Oliks tässä joku chorus tai vastaava mausteena pulputtamassa? Tommonen pieni "vouwaaminen" tossa soundissa kuuluu? Soundi ei oo huono, oon vaan tottunu sulta kuulemaan hieman hillitympää soundia vähemmällä säröllä hehe. Ehkä se tuo vouwaaminen oli se juttu joka ei mun korvaa niin miellyttäny, kun aikoinaan sain kasarimusasta niin kovan yliannostuksen ja choorukset kuulostaa sen takia nykyään nii juustoselta korvaan hehe. Mutta nää mausteethan on aina henkilökohtasia mieltymyksiä ja kivahan se on välillä vaihtaa vähä ilmettä (ja yllättää muut heh). Joo chorusta tossa oli jonkin verran. En kyllä yleensä itsekään tykkää kauheasti choruksesta, mutta laitoinpa tuohon säröisempään soundiin sitä piruuttani. Onhan Podista kiva kaivella välillä vähän erilaista soundia, kun näitä skaboja vetelee kymmeniä peräkkäin. Kuten aiemminkin todettu, erilainen soundi myös ohjaa soittoa eri suuntaan. Thanks. |
Juzpe 09.08.2007 14:56:55 | |
---|
Olenpa niitä joskus pyytänyt ihan erikseenkin pikaviestein ja saanut sitäkautta hyvää ja kehittävää feedbackiä. Juurikin palautteen saamisen takia osallistun välillä näihin skaboihin. Minusta tämä skabailu on vähän niinkuin isojen poikien (tyttöjä täällä ei taida pahemmin olla, korjatkaa jos olen väärässä) hiekkalatikko, jossa on kiva leikkiä. Lisäksi saattaa vahingossa käydä niin, että kehittyy soittajana, mikäli vaan osaa ottaa palautteen vastaan. Itse annan palautetta vain asioista jotka selkeästi häiritsevät tai erottuvat positiivisesti. En myöskään käytä hymiöitä, enkä kaunopuheisia ilmaisuja. "Kiljua sai silti, kunhan muisti olla kaatamatta kaveria." - IS 11.7.2007 Harry Potter - maniasta |
Juzpe 09.08.2007 19:55:08 | |
---|
Hermostuneen/levottoman kuuloinen lopputulos ...eikä saundin vaihtokaan olisi minun mielestä muuttanut tätä yhtään sen kummemmaksi. Levottomaksi tämän tekee minun mielestä se että olet ikäänkuin pistänyt liian ison Slash hatun päähäsi. Tuollainen soittotyyli olisi vaatinut tarkkoja bendauksia, tarkkaa taimausta, sekä tiukkaa mutta samaan aikaan herkkää tatsia, puhumattakaan vibratosta, joka sulla on tämän vedon perusteella vielä kovin hakusessa. Eli ihan perusjuttuja kandeis harjoitella. Tänks syväluotaavasta palautteesta. Paneudunpa näihin(kin) asioihin. Nimenomaan tämän tyyppistä palautetta toivoisin saavani enemmänkin. Silinteriä en kylläkään omista, enkä näköjään ole hankkimassakaan. "Kiljua sai silti, kunhan muisti olla kaatamatta kaveria." - IS 11.7.2007 Harry Potter - maniasta |
BigPapa 09.08.2007 20:01:24 (muokattu 12.08.2007 12:29:35) | |
---|
------------------------------- The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
velsa 09.08.2007 21:50:56 | |
---|
velsa - Velsa velsa velsa.. Erittäin rouhea soundi ja todella hyvin kontrolloitua soittoa. Ei maha mittää, mykistävää soittoa. Nöyrä ja syvä kumarrus suuntaanne!!!!! velsa - Kätkä, Maijanen, Velsa... trio vuosi 1976? tai ainakin melkein :) hieno veto, sen kummempia selittelemättä. Juuri siihen tauluun mä tähtäsinkin.....KIITOOOSH....8) Kauas on pitkä matka........ |
arppah8 09.08.2007 22:12:52 | |
---|
Joo-o. Lueskelin tuota BigPapan ja Juzpen vääntöä ja käväisin ihan mielenkiinnosta kuuntelemassa BPn vedon. Kyä siellä munkin korvaan jäi pari bendiä vähän alle eikä timekään koko ajan ihan kohdillaan ollut, jos nyt ihan teknisenä suoritteena tota vetoa tarkastellaan. Toisaalta, niinkuin Velsa sit mainitsi niin se kuuluu jossain määrin tohon soittotyyliin, tulee semmosta vaaran tuntua tyyliin: kaatuuko vai ei... eisss... pysyihän se pystyssä! Musta Juzpe esitti kritiikkinsä ja huomionsa varsin asialliseen sävyyn ja vittuilematta. BigPapa voisi ihan vähän mennä itseensä, opetella ottamaan myös negatiivista palautetta vastaan (positiivinenko on sit pelkästään sitä kritiikkiä "kritiikin" sijaan?) ja käyttäytyä nimimerkkinsä mukaisesti. Jos joku ei tykkää sun soitosta, ei sitä tarvitse ottaa aina henkkoht loukkauksena. I rather be a jerk than being hip like you. |
Illu 10.08.2007 07:59:10 | |
---|
17. Illu Musta noi äänet oli väärästä skaalasta pohjan kanssa. Sorry. Olet erehtynyt... Niitä ääniä on useista vääristä skaaloista. Ja moodeista. Ja sävellajeista. Musiikkini ei tunne rajoja... Illu - Pikkusen hakuammuntaa...välillä tuntuu kulkevan ihan ok ja sitten mennäänkin jo metsikön puolelle...eli...hiukan malttia jne. Joo, täytyy sanoa, että hakuammunta on oikea sana. Virhe! Tyhjänpäiväinen tai liian lyhyt kirjoitus! |
BigPapa 10.08.2007 10:46:44 (muokattu 12.08.2007 12:30:01) | |
---|
---------------------------------------- The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
touhis 10.08.2007 10:50:56 | |
---|
Koeta kestää. Ei se nyt niin huikea soolo ollut. Blues don't bother me. |
BigPapa 10.08.2007 10:52:31 (muokattu 12.08.2007 12:30:14) | |
---|
--------------------------------- The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
arppah8 10.08.2007 11:06:12 | |
---|
Täh!!! Asiallista ja vittuilematonta? Niinkuin mie tossa sanoin, kyllä minäkin kuulin sun vedossa vire- ja timeheittoja. Ja niinkuin myös mainitsin (kuten myös Velsa), tollanen "rajoilla" vetäminen kuuluu osana sun staililla soittamiseen. Jotkut vaan arvottavat soittamista myös teknisenä suoritteena, jolloin nuo Juzpen mainitsemat jutut saattavat pistää korvaan pahastikin ja vaikuttaa hapuilulta. Miekin yleensä diggaan sun soitosta, eipä siinä. Tuntuu vain siltä, että sä otat aina kaiken vähänkään kriittisemmän kommentoinnin vittuiluna ja henkilökohtaisena hyökkäyksenä. Säkin oot soittanut jo niin kauan, et luulis itsetunnon jo kestävän kun kuitenkin tiedät osaavas soittaa. Ei kaikki vaan voi aina digata. I rather be a jerk than being hip like you. |
touhis 10.08.2007 11:07:32 | |
---|
Jaha ja vittuilu jatkuu...kiitos kommentista kuitenkin. Kyllä vain, me ollaankin kaikki salaliittouduttu henkilökohtaisesti sinua vastaan. Blues don't bother me. |
BigPapa 10.08.2007 11:11:02 | |
---|
Kyllä vain, me ollaankin kaikki salaliittouduttu henkilökohtaisesti sinua vastaan. Just, no ehkä mä henkilökohtaisesti sit salaliittoudun itseni kanssa teitä kaikkia vastaan. The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
calf 10.08.2007 11:16:37 (muokattu 10.08.2007 11:16:54) | |
---|
Niin joku kyseli et käytinkö pitch shifteriä, mutta ne alun ja lopun jutut oli ihan ite soitettu oktaaveilla. Ja mitä tulee negatiiviseen (toivottavasti rakentavaan) palautteeseen. Mun mielestä ainakin on kiva kuulla, mitä vois parantaa ja sillä tavalla. Eli mars sorvin ääreen. =) Toki sellaiset perusteettomat lyttyynhaukkumiset voi ilmaista hiukan kauniimmin, kuitenkin asian tulevan selväksi. There are no wrong notes |
mammukka 10.08.2007 11:16:55 | |
---|
Just, no ehkä mä henkilökohtaisesti sit salaliittoudun itseni kanssa teitä kaikkia vastaan. Eikun ota mut mukaan! http://www.mikseri.net/music/play.php?id=218087&type=hi
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=262359&type=hi
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=243621&type=hi
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=243626&type=hi |