Aihe: Grand Theft Auto-pelisarja
1 2 3 4 516 17 18 19 2058 59 60 61 62
Hetfield
28.06.2007 21:40:21

Kääntävät varmaankin ensi vuoden alussa puuceelle tuon. Ekana tulee kuitenki Xbox 360 ja Ps3. Xboxille tulee lisämateriaalia myöskin.

Ougei. Jos vaikka joskus tulisi hankittua.
"Miun innottomuus sooloja kohtaan johtuu siitä, että mie en osaa soittaa niitä." -Hynynen
sn
28.06.2007 21:56:30
http://www.rockstargames.com/IV/trailer_splash.html
Tullu uus esirenderöimätön traileri. toivottavasti tuosta grafiikat paranee.

Täh. Toihan on ihan naurettavan hyvän näköinen. Tosin en ole kyllä vielä "uuden sukupolven konsoleja" paljon testaillut. Kyllä mulla on ainakin seiväs tanassa täällä kun kelailen tota edestakaisin. Roikkumista helikoptereista ja autoista ainakin luvassa näköjään.
Snowblind
29.06.2007 00:31:09

Ihan kohtalaiseltahan tuo näyttää.
En kyllä edes hirveästi grafiikoista välitä kunhan homma toimii nopeesti ja mukaan on pistetty uusia grafiikkakikkoja niinku nuo luodinreijät autoissa.
Yksi juttu mitä toivon on se, että katto naarmuttuu ja painuu kasaan kun pyöräytät auton ympäri. Vähän realistisempaa ja runsaampaa vaurionmallinnusta odotan myös, koska parasta pelisarjassa on autojen mällääminen näyttävissä kolareissa.
Mainostilaa vuokralla.
Jormaz
29.06.2007 00:38:27
Toivottavasti tästä nyt ei kuitenkaan samanlaista romurallia tule kuin muista sarjan peleistä. Tässähän pitäisi auton varastamisen olla ainakin paljon vaikeampaa. Toivoisin muutenkin realismia peliin. Singollapäähän-pelit on mun mielestä jo nähty.
Summer is coming, fat boys are happy
Joees
29.06.2007 00:52:32
Toivottavasti tästä nyt ei kuitenkaan samanlaista romurallia tule kuin muista sarjan peleistä. Tässähän pitäisi auton varastamisen olla ainakin paljon vaikeampaa. Toivoisin muutenkin realismia peliin. Singollapäähän-pelit on mun mielestä jo nähty.

Mun mielestä edelleen GTA:n juttu on tuo räiskiminen, monen muun jutun ohella. Siitä ei pidä luopua mun mielestä.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
hullu_ukko
29.06.2007 00:57:33

Mielestäni GTA-pelisarjan pelin voi vain pilata tuomalla mukaan liikaa realismia. Näiden pelien viehätys on kuitenkin aina ollut tuossa ei niin realistisessa otteessa. Mä näkisin, että se on vaan aivan helvetin syvältä, jos aletaan mennä sellaiseen yksi osuma=kuolema-meininkiin. Tuollainen meininki poistaisi ne GTA:lle ominaiset täysin överiksi vedetyt räiskimiskohtaukset yms. Pelin ideahan siinä kärsisi, jos kaikki näyttävät temput jouduttaisiin karsimaan realismin tieltä. Simulaattorit ja muut sellaiset sitten erikseen.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf
papitsu
29.06.2007 01:20:33
Simulaattorit ja muut sellaiset sitten erikseen.

Saisivatkin tehdä semmoisen simulaattorin. GTA:iden laajuus, vapaus ja monipuolisuus - ja huumori - yhdistettynä todella tarkaan realismiin. Ampuminen, erilaisilla kulkuneuvoilla liikkuminen, ihmisten käyttäytyminen, sään muutokset, ihmisten fysiikaaliset ominaisuudet... Kaikki täysin realistista. Saisi vähän aivojakin käyttää pärjätäkseen. Pelaisin.

Ja asiaan. Kyllä GTA:t tarvitsevat tietyn määrän sitä ei-niin-realistista räiskintää ja muuta, ei se muuten olisi enää GTA. Mutta ei minusta olisi mitään haittaa - päinvastoin - siinä, että tietyillä alueilla peli muuttuisi enemmän realistiseksi. Auton vaurionmallinnus ja poliisien ja muidenkin ihmisten käyttäytyminen nyt ensimmäisenä tulevat mieleen.

Ja se olisi aivan loistavaa, että saisi itse, omalla järjenkäytöllään ratkaista tehtäviä. Liian paljon on tehtäviä, joissa täytyy orjallisesti noudattaa tiettyä tapaa läpäistäkseen tehtävän.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
Joees
29.06.2007 02:11:46
Saisivatkin tehdä semmoisen simulaattorin. GTA:iden laajuus, vapaus ja monipuolisuus - ja huumori - yhdistettynä todella tarkaan realismiin. Ampuminen, erilaisilla kulkuneuvoilla liikkuminen, ihmisten käyttäytyminen, sään muutokset, ihmisten fysiikaaliset ominaisuudet... Kaikki täysin realistista. Saisi vähän aivojakin käyttää pärjätäkseen. Pelaisin.

Juu, pelaisin mäkin kyllä. Kivahan moinen olisi. Voisivat Rockstarin poijjaat vääntää moisen version GTA:sta. Heh. Vaikkapa tää uusin kartta ja peli, yhdistettynä todella tarkkaan realismiin. Ja sitten toki olisi se "Real GTA" ;-)

Ja asiaan. Kyllä GTA:t tarvitsevat tietyn määrän sitä ei-niin-realistista räiskintää ja muuta, ei se muuten olisi enää GTA. Mutta ei minusta olisi mitään haittaa - päinvastoin - siinä, että tietyillä alueilla peli muuttuisi enemmän realistiseksi. Auton vaurionmallinnus ja poliisien ja muidenkin ihmisten käyttäytyminen nyt ensimmäisenä tulevat mieleen.

Ja se olisi aivan loistavaa, että saisi itse, omalla järjenkäytöllään ratkaista tehtäviä. Liian paljon on tehtäviä, joissa täytyy orjallisesti noudattaa tiettyä tapaa läpäistäkseen tehtävän.

Näissä ei voisi olla enempää samaa mieltä.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
dipshit
29.06.2007 05:13:19
Alkoi kyllä kuola valumaan tuon kakkostrailerin jälkeen. Pitää vain toivoa että pyörii edes jonkinlaisilla asetuksilla omalla koneella sitten joskus kun tuo PCllekin rantautuu.
Snowblind
29.06.2007 10:05:28

Auton vaurionmallinnus ja poliisien ja muidenkin ihmisten käyttäytyminen nyt ensimmäisenä tulevat mieleen.

Tuli tuosta mieleen että olisi hienoa jos poliisit kyttäisivät tienvarsilla ja jakaisivat ylinopeussakkoja, saisi helpommin poliisitkin perään ja pääsisi kaahailemaan kunnolla karkuun.
Mainostilaa vuokralla.
Hetfield
29.06.2007 11:42:25

Tuli tuosta mieleen että olisi hienoa jos poliisit kyttäisivät tienvarsilla ja jakaisivat ylinopeussakkoja, saisi helpommin poliisitkin perään ja pääsisi kaahailemaan kunnolla karkuun.

Tai sitten joku punaisia päin ajaminenkin kun olisi kiellettyä, niin voisi olla aika tiuhaan poliisi perässä =P
"Miun innottomuus sooloja kohtaan johtuu siitä, että mie en osaa soittaa niitä." -Hynynen
Dunga
29.06.2007 11:47:24
Onhan se vähän perseestä, että muuten ei autolla (ilman aseita) saa poliiseita peräänsä ellei teurasta ihmisiä tai törmää poliisiautoon. Toisaalta nurmikolla ajosta tai ylinopeudesta seuraava ajojahti voisi pilata GTA-tunnelman, kun ei saisikaan kaahailla niin vapaasti. Kaahailuhan on tämänkin sarjan suola loppupeleissä.
My name is Lucifer, please take my hand.
hullu_ukko
29.06.2007 12:14:01
Onhan se vähän perseestä, että muuten ei autolla (ilman aseita) saa poliiseita peräänsä ellei teurasta ihmisiä tai törmää poliisiautoon. Toisaalta nurmikolla ajosta tai ylinopeudesta seuraava ajojahti voisi pilata GTA-tunnelman, kun ei saisikaan kaahailla niin vapaasti. Kaahailuhan on tämänkin sarjan suola loppupeleissä.

Jos poliisista tehdään liian herkkä, päästäänkin siihen ongelmaan, joka löytyy Getaway-peleistä. Poliisit lähtevät siinä perään jos edes käväiset väärällä kaistalla tai nostat nopeutta liikaa. Tosin siinä pystyy harhauttamaan poliisia ampumalla molemmat pelaajaa jahtaavan poliisiauton kuljettajat ja kävelemällä muutaman askeleen pois tapahtumapaikalta. Kunnollisia vauriomallinuksia ja hieman toimivampaa poliisityöskentelyä kyllä itsekin kaipailen GTA-pelisarjaan..
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf
Dunga
29.06.2007 12:20:00 (muokattu 29.06.2007 12:20:17)
Kunnollisia vauriomallinuksia ja hieman toimivampaa poliisityöskentelyä kyllä itsekin kaipailen GTA-pelisarjaan..

Näin on. Vaikkapa säätövalikko poliisien "herkkyydelle" olisi jees. Esim. rastittamalla ruutuja/palkkivalikolla tjsp. voisi tehdä poliiseiden käytöksestä mieluisan.

Itse kaipailen vauriomallinnuksia erityisesti ympäristöön. Esim. talojen hajoamista ym. pientä säätöä voisi olla jees. Tietysti autojen vauriomallinnus ensin kuntoon.
My name is Lucifer, please take my hand.
Manuel Pyrhullo
07.08.2007 21:52:30
wrshredder
07.08.2007 22:00:18
Voi ei!
http://www.pcworld.com/article/id,135510-c,games/article.html

Melko wanha.
Mutta silti kiroan Ps3 syvimpään hemmettiin jos on niiden syy.
TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1
gandar
08.08.2007 19:17:44 (muokattu 08.08.2007 19:18:13)
Ne hölkkääjät olivat harekrishnoja, eikö? Gouranga!
Ceci n'est pas une signature
hullu_ukko
08.08.2007 19:23:47
ykkönen oli paras. siinä oli ärsyttävä hölkkäjenggi joka piti ärsyttävää älämölä kuten myös puhelimet

Hölkkäjengi oli paras. Mä aina yritin löytää ne ja sitten jyrätä ne autolla.. Kerran sain jopa tapettua ne kaikki GOURANGA!-tekstin arvoisesti konepistoolilla. Mulle ei ole kyllä vieläkään valjennut, mitä ne mölisi ja oliko niitä muissa kaupungeissa kuin Liberty Cityssä?
MaD PiAnIsT
08.08.2007 22:58:03

Ne hölkkääjät olivat harekrishnoja, eikö? Gouranga!

Jep, munki mielestä ne oli harekrishnoja. Sen takia tämä teksti Gouranga!

http://en.wikipedia.org/wiki/Gouranga
Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio. (Charles Bukowski)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)