Ali 08.08.2007 09:34:36 | |
---|
Aika tutunkuuloista meininkiä, kuten näillä hittibiiseillä yleensä. Saa nähdä mitä sitten itse levylle on laitettu. Itsestäkin tuntuu, että tämä on se hittibiisi, ja että itse levy tulee tarjoilemaan sitten "hienompia" hetkiä. Oli tässä biisissä kuitenkin uutena juttuna jotain synapimputuksia. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Fortune 08.08.2007 12:00:08 (muokattu 08.08.2007 12:09:29) | |
---|
Itse olen vaikuttunein Coheed and Cambrian osalta juuri noista "hittibiiseistä", vaikka vanhana progerock-diggarina myös kiemuraisempi osa tuotannosta toimii mainiosti. Melodisuus ja koukkujen villi ripottelu esimerkiksi edellisen lätyn Suffering- ja Ten Speed -kappaleissa toimii minulle täysillä ja sen vuoksi tämä uusi maistiainen toimii hienosti. Ja kitarasoundeista: mielestäni Coheed and Cambrian kitaristikaksikon soundit toimivat yhteen mainiosti, on se tukeva jenkkisärö tuomassa massaa ja sitten toisaalta tuo kuiva, erotteleva lead-jutut soittava soundi. Vox taitaa ainakin Sanchezilla olla käytössä, kuinkas muutenkaan, hieno vahvistin. Ai niin: mitäs tuo puhe siitä, että tämä nykyinen levysaaga päättyisi nyt? Mitä ihmettä tapahtui sille, että saagan ykkösosan pitäisi ilmestyä viimeisenä? Onko Sanchez unohtanut sen? http://www.mtv.com/news/articles/1565897/20070730/coheed_cambria.jhtmlLook behind you, a three-necked guitar!
Barry White, I won't let you Barry White |
Ali 08.08.2007 12:56:21 | |
---|
Huomasivatko muuten muut aika erilaisen laulusoundin aikaisempaan verrattuna? "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Fortune 08.08.2007 13:37:21 | |
---|
Huomasivatko muuten muut aika erilaisen laulusoundin aikaisempaan verrattuna? Juu, ihan kuin Sanchez olisi käynyt laulutunneilla. Tai sitten tarinassa tapahtuu taas jokin käänne, joka selittää erilaisen laulutyylin, sellaistahan on käytetty aiemminkin tehokeinona. Miksauksen suhteen on toki paha sanoa mitään Myspace-streamin perusteella. Look behind you, a three-necked guitar!
arppah8 08.08.2007 17:12:13 | |
---|
Mikä helevetti siinä on, että tuota emo-määritelmää tungetaan joka paikkaan? C&C progressiivista emorokkia (tuon ylläolevan MTV-linkin mukaan)? Onks kaikki raskaampi melodista laulua sisältävä musa nykyään emoa? I rather be a jerk than being hip like you. |
Mikä helevetti siinä on, että tuota emo-määritelmää tungetaan joka paikkaan? C&C progressiivista emorokkia (tuon ylläolevan MTV-linkin mukaan)? Onks kaikki raskaampi melodista laulua sisältävä musa nykyään emoa? Juu, emo on vähän niin kuin grunge - sen alle pystytään tunkemaan kaikki uusi, jota ei vielä osata lokeroida. Jotkut kuuntelevat lokeroita, jotkut musiikkia :) Look behind you, a three-necked guitar!
Rattata 08.08.2007 17:54:25 | |
---|
Mikä helevetti siinä on, että tuota emo-määritelmää tungetaan joka paikkaan? C&C progressiivista emorokkia (tuon ylläolevan MTV-linkin mukaan)? Onks kaikki raskaampi melodista laulua sisältävä musa nykyään emoa? Tätä mä en kans ole Coheedin kohdalla ikinä tajunnut. Ehkä mä en vaan tiedä mitä emo sit on, mutta tämä bändi ei mielestäni tuon alle sovi. Toisaalta, aivan sama. Uus biisi kuulostaa aivan...Coheed & Cambrialta :) Ei mitään uutta varmaan ole tulossa, mutta hyvin toimii. Uutta levyä odotan innolla. |
Exhausted 08.08.2007 20:42:26 | |
---|
Onhan noiden nimikkeiden, etenkin emon kanssa aina hankalaa, mutta ei siinä nyt ihan metsäänkään mennä jos käytetään emo-nimikettä C&C:n kanssa. Tai minua ainakaan ei haittaa. |
elbowski 08.08.2007 23:27:04 (muokattu 08.08.2007 23:31:47) | |
---|
Kyllähän tuo laulutyyli tuli mainittua edellisessä postauksessani raaempana laulusaundina. Ja kyllä C&C aika emoa (vaikkakin pääosa materiaalista kallistuu enemmän klassisempaan progeen) tai ainakin sen suuntaista osittain onkin, esim. vaikkapa kappale A Favor House Atlantic tai Suffering. Itsehän en tätä siis mitenkään haukkumasanana käsittele toisin kuin monet nykypäivänä, itseasiassa rakastan tuota tyylisuuntaa vaikkakin sen uusin pop-punkiin ailahteleva ulkomuoto ei itseäni kiinnosta suurimmalta osin. E. Bändihän koki aikamoisia miehistömenetyksiä viimeisen kiertueen aikana, keitäs tällä uusimmalla nyt sitten soitteleekaan? Jos en väärin muista niin eikös puhe ollut jostakin Dillinger Escape Planin hemmosta? March 23rd hushed the wind, the music died |
Sarko 09.08.2007 00:52:24 | |
---|
tai ainakin sen suuntaista osittain onkin, esim. vaikkapa kappale A Favor House Atlantic tai Suffering. Itsehän en tätä siis mitenkään haukkumasanana käsittele toisin kuin monet nykypäivänä, itseasiassa rakastan tuota tyylisuuntaa vaikkakin sen uusin pop-punkiin ailahteleva ulkomuoto ei itseäni kiinnosta suurimmalta osin. Ehkä turhaa saivartelua meikän osalta, mut niputtaisin nuo biisit ennemminkin Power Pop-kategoriaan. Varsinkin "Suffering" muistuttaa etäisesti kaiken näkösiä Cheap Trickejä, Raspberriesejä ja Weezereitä. Samapa noille genremäärittelyille, C&C potkii edelleen kovasti hanurille. Scream sayonara! Tsäpätitsäijjää |
Davos 09.08.2007 01:30:06 | |
---|
Loistavan kuulonen toi uus single. Nää äijät vaikka Nosturiin, nyt! |
Fortune 09.08.2007 08:40:35 | |
---|
E. Bändihän koki aikamoisia miehistömenetyksiä viimeisen kiertueen aikana, keitäs tällä uusimmalla nyt sitten soitteleekaan? Jos en väärin muista niin eikös puhe ollut jostakin Dillinger Escape Planin hemmosta? Juu, Dillinger Escape Planin Chris Pennie on nyt uusi virallinen rumpali, uudelle lätylle rumpuraitoja soitti hänen lisäkseen myös Foo Fightersin Taylor Hawkins. Basistina toimii taas jo kerran bändistä lähtenyt Michael Todd.
Look behind you, a three-necked guitar!
Exhausted 09.08.2007 09:43:15 | |
---|
Juu, Dillinger Escape Planin Chris Pennie on nyt uusi virallinen rumpali, uudelle lätylle rumpuraitoja soitti hänen lisäkseen myös Foo Fightersin Taylor Hawkins. Basistina toimii taas jo kerran bändistä lähtenyt Michael Todd. Vai ehtikö Pennie levylle soittamaan ollenkaan? |
Fortune 09.08.2007 09:58:34 | |
---|
Vai ehtikö Pennie levylle soittamaan ollenkaan? Tätä itsekin olen miettinyt, eri lähteistä saa vähän ristiriitaista tietoa. Pennie kyllä on ollut puheissa, keikkatuuraajana ja potentiaalisena täysjäsenehdokkaana jo ennen levyn äänitysten alkua, mutta ilmeisesti sitten Hawkins kuitenkin on vetänyt levyn biisit sisään kokonaan? Noh, eiköhän tuo levyn ilmestyttyä selviä. Look behind you, a three-necked guitar!
Exhausted 12.10.2007 13:43:03 | |
---|
MySpacessa on nyt toinenkin uusi biisi levyltä, Gravemakers & Gunslingers. Vaikka ainakin minulla MySpace soittaa tämän ja The Running Freen vääristä linkeistä, mutta sieltä se biisi kyllä löytyy. www.myspace.com/coheedandcambria |
Ziggy Bubba 12.10.2007 14:24:37 | |
---|
Juu, Dillinger Escape Planin Chris Pennie on nyt uusi virallinen rumpali... Aikamoisen tempun teki tuo jamppa kun DEP:in jätti. Olivat nuo herran entiset bändikaverit ihmeissään... Harvoin sitä tekee mieli ketään "sell outiksi" haukkua, mutta nyt on lähellä ;) "I was a great drummer and now I'm nothing, just like Phil Collins!" -Bart Simpson |
Rattata 13.10.2007 10:40:56 | |
---|
MySpacessa on nyt toinenkin uusi biisi levyltä, Gravemakers & Gunslingers. Vaikka ainakin minulla MySpace soittaa tämän ja The Running Freen vääristä linkeistä, mutta sieltä se biisi kyllä löytyy. www.myspace.com/coheedandcambria Suoraviivainen biisi. Tykkäsin tästä enemmän kuin The Running Freestä. Hitto että tää bändi soittaa timmisti. |
reos 16.10.2007 14:27:25 | |
---|
Vai ehtikö Pennie levylle soittamaan ollenkaan? Ei saanut sopimuskikkareitten takia soittaa levyllä. basso / 2 vuotta. Lyömäsoitin se on eikä keräilytavara. |
Ali 16.10.2007 16:10:07 | |
---|
Levy vuoti. Hemmetin hyvältä kuulostaa! :) Ostohommiin sitten viikon päästä. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Davos 16.10.2007 21:44:42 | |
---|
Levy vuoti. Hemmetin hyvältä kuulostaa! :) Ostohommiin sitten viikon päästä. C&C:n ylivoimaisesti yhtenäisin ja paras albumi. Ei yhtäkään (1) huonoa/turhaa täytebiisiä. Hyvä pojat! |