Artist 07.08.2007 18:38:22 (muokattu 07.08.2007 18:40:01) | |
---|
Fashion on parhainta uutta Hanoita mielestäni.. onhan niitä muitakin mukavia biisejä (esim.): people like me, in my darkest moment, a day late a dollar short, watch this, sitten tämä singleihme keep our fire burning ja heavens gonna be empty(ite diggaan kummastakin kappaleesta),AHTn: better high ainaski onhan you make the eath move ja center of my universekin hyviä..
Mielestäni A Day Late A Dollar Short on oikein hyvä biisi. People Like Me on hyvä myös. Watch This on sen sijaan aika kauhea, Keep Our Fire Burning ja Center Of My Universe ovat taas enemmän tai vähemmän vanhoja biisejä ja Heaven Is Gonna Be Empty on Pearl Harbour -coveri. Nojoo, hyviä biisejähän noi monet on, mutta tietyllä tapaa odottaisi enemmän. "I wish life could be Swedish magazines." |
zeitung 07.08.2007 19:01:58 | |
---|
mistäs saisi noita uuden hanoin singlejä ostettua? :s en mistään löydä:( |
This One's For Rock n' Roll -single julkaistaan ainoastaan netistä ladattavassa muodossa. Bändin kotisivuilta löytyy linkkejä kauppoihin. Tietämättömyys on autuain olotila silloin, kun kiveksesi ovat alasimella ja pajavasara jo matkalla alaspäin. |
cruel_destiny 08.08.2007 11:36:52 (muokattu 08.08.2007 11:37:14) | |
---|
esittivät sen uuden version self destruction bluesista ankassa ja aika erilainen oli kyllä mitä alkuperäinen, paremmuudesta en osaa sanoa mitään. I eat rice and curry everyday surreal |
timanttiananas 08.08.2007 12:34:13 | |
---|
Olipas mukava herätä kun avasin radion ja sieltä tuli This One's For Rock'n Roll. Tosin ehdin kuulla vain lopusta ehkä noin minuutin, ei nyt oikein tuon perusteella osaa mitään vielä sanoa. Mutta mainittiinhan siellä ainakin Rolling Stones ja Ramones jos en väärin kuullut. Jospa yrittäisin olla lataamatta tuota kun levy tulee kuitenkin hankittua. Not all who wander are lost |
gogo 08.08.2007 13:52:46 | |
---|
hmm, aika kasarilta kuulosti tuo klippi, mut diggasin:) tuota kertsiä tullaan kyllä saletisti huudattamaan keikoilla, ja monesti.... oksettaa. |
Oudi 08.08.2007 15:44:10 | |
---|
hmm, aika kasarilta kuulosti tuo klippi, mut diggasin:) tuota kertsiä tullaan kyllä saletisti huudattamaan keikoilla, ja monesti.... Myspacesta kuuntelin ton klipi kanssa. Vähän vaisulta tuntui. Biisi toi osittain mieleen Better High:n ja osa sointukuluista tuntui olevan 1:1. Mccoylla taitaa olla tapana enemmän tai vähemmän toistaa itseään. Fashion oli enemmän mun makuun. Se oli jotenki freshimpää Hanoita. Luulen että Bloomin jutut taitaa olla tulevan levyn mielenkiintoisimpia. Ainakin keikalla diggailin Connyn soitosta, Andy oli vähän tutkalla, ja esim Fashionin reggae komppia maestro soitteli ihan omassa timessä. Tuntuu vaan, että two stepsin tasolle ei oikein päästä vaikka yritys taitaa olla kova. Tosin uutta levyä on turha tuomita kahden biisin perusteella. Jotenki se nuoruuden draivi puuttuu hommasta ainakin tän uuden sinkun osalta. Jotenkin yllätyin että pidin esim. My chemical romancen Teenagers biisistä, vaikken bändistä sen kummemin olekaan kiinnostunut. Jotenkin toivoin Hanoilta samaa kieliposkessa meininkiä. Siinä biisissä on jotain vanhasta 80-l hanoista muistuttavaa kenties. Anteeksi, mutta käynkö mä useinkin täällä? |
zeitung 08.08.2007 16:09:46 (muokattu 08.08.2007 16:15:57) | |
---|
kyl toi on mukavan kuulonen biisi:) kertsiä päähän vaan jokaselle teinille!! ehdottomasti kuuntelen mielummin tommosta kun jtn monroen talk to the handeja.. hyvä biisi! |
Artist 08.08.2007 16:57:55 (muokattu 08.08.2007 16:59:02) | |
---|
Myspacesta kuuntelin ton klipi kanssa. Vähän vaisulta tuntui. Biisi toi osittain mieleen Better High:n ja osa sointukuluista tuntui olevan 1:1. Mccoylla taitaa olla tapana enemmän tai vähemmän toistaa itseään. No ei tossa ole samankaltaista kuin kertsin sointujen rytmitys ja lopuke, itse sointukulku muuten eirlainen. No joo, pikkasen tasapaksulta tuo klippi tuntui, ja johtuuko huonoista tietokonekaiuttimista, mutta vähän vaisulta tuntui Monroen laulusoundikin tuossa. Fashion on kyllä parempi, jos nyt kuulematta kokonaan tuota "This One's For Rock'n'Roll" veisua kokonaan voi mitään sanoa. ehdottomasti kuuntelen mielummin tommosta kun jtn monroen talk to the handeja.. Samoilla linjoilla. "I wish life could be Swedish magazines." |
Oudi 08.08.2007 23:44:57 (muokattu 08.08.2007 23:45:22) | |
---|
No ei tossa ole samankaltaista kuin kertsin sointujen rytmitys ja lopuke, itse sointukulku muuten eirlainen. Njoo siis suurempia sointutehoanalyysejä tekemättä ton heitin, vähän siis samankaltainen idea, joka ei toisaalta rockissa mitään uutta ole, mut Mccoylla on ollut useampiakin hyvin samanlaisia pätkiä mitä on sitten toistellut parissa eri biisissä. Esim Moonlite dance Super Mcfly (real mccoy sound trackilta) Center of my universe Shadow chasing (real mccoy sound trackilta) ainakin ekana tulee mieleen. Siis semmosia pätkiä, mistä on helppo sanoa et tommonen juttu oli jossain toisessakin biisissä. Tuokin uusi biisi voi livenä toimia ihan mainiosti, mutta ei toi klippi ainakaan mun mielestä ollu kauhean kummoinen. Yhdyn kyllä tohon talk to the hand viittaukseen. Anteeksi, mutta käynkö mä useinkin täällä? |
zeitung 09.08.2007 22:45:43 | |
---|
Sitten tuosta hanoin cover biiseistä vielä.. no, Up around bendiin ei voi/saa puuttua ,niin kova ralli se on hanoin esittämänä.. mutta esim joku winged bull, tai trouble boys? kuka haluaa kuulla hanoilta tällasta? en minä aikanaan.. lämmittäisivät mielummin uudelleen vaikka miken Dead, Jail or Rock n rollin.. yms, onhan niitä suicide twinsin, demo 23:sen ja cherry bombzien biisejä.. mutta miksi jtn winged bulleja.. yäk |
Artist 10.08.2007 09:02:51 | |
---|
Sitten tuosta hanoin cover biiseistä vielä.. no, Up around bendiin ei voi/saa puuttua ,niin kova ralli se on hanoin esittämänä.. mutta esim joku winged bull, tai trouble boys? kuka haluaa kuulla hanoilta tällasta? en minä aikanaan.. lämmittäisivät mielummin uudelleen vaikka miken Dead, Jail or Rock n rollin.. yms, onhan niitä suicide twinsin, demo 23:sen ja cherry bombzien biisejä.. mutta miksi jtn winged bulleja.. yäk Ööh, jos nyt covereita pitää olla niin ennemmin winged bullit (sitä paitsi ajatuskin Hanoista coveroimassa Hall & Oatesia on aika hauska) ja troubleboysit kuin uudelleen lämmittelyjä vanhoista omista biiseistä. Näin minun mielestäni. Esim. "Heaven Is Gonna Be Empty" sekä "Delirious" ja "Dear Miss Lonely Hearts" ovat ihan ok coverita, eikä tuossa Trouble Boysissakaan mitään vikaa ole. "I wish life could be Swedish magazines." |
HaloOfFlies 12.08.2007 01:17:34 | |
---|
Ööh, jos nyt covereita pitää olla niin ennemmin winged bullit (sitä paitsi ajatuskin Hanoista coveroimassa Hall & Oatesia on aika hauska) ja troubleboysit kuin uudelleen lämmittelyjä vanhoista omista biiseistä. Näin minun mielestäni. Esim. "Heaven Is Gonna Be Empty" sekä "Delirious" ja "Dear Miss Lonely Hearts" ovat ihan ok coverita, eikä tuossa Trouble Boysissakaan mitään vikaa ole. Winged Bull on minusta todella onnistunut cover. Tykkään todella paljon. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Sir Henri 12.08.2007 06:16:50 | |
---|
Näitä covereita Hanoi tekee mielestäni aivan liikaa. Keikoillakin soi suhteettoman paljon muiden tekemät tuotokset; Up around, Bad News, Delirious ainakin kuuluvat useimmiten livenä. Ja kyllä mua harmittaisi, jos mun bändin tunnetuin kappale olisi cover - versio. (Up around... toim.huom.) Kaikesta voi tehdä bluesia. |
slowdive 12.08.2007 10:57:57 | |
---|
"Dear Miss Lonely Hearts" on minusta todella onnistunut cover. Tykkään todella paljon. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley) |
RocknRoll 12.08.2007 11:03:13 | |
---|
Ja kyllä mua harmittaisi, jos mun bändin tunnetuin kappale olisi cover - versio. (Up around... toim.huom.) Niinpä. Mut pahemminkin voisi olla kts. Marilyn Manson mitä tulee noihin isoimpiin hitteihin. |
zeitung 14.08.2007 21:47:05 (muokattu 14.08.2007 21:47:43) | |
---|
|
M-Juhana 14.08.2007 21:52:49 | |
---|
Ja kyllä mua harmittaisi, jos mun bändin tunnetuin kappale olisi cover - versio. (Up around... toim.huom.) Tota noin...onko tuo tunnetuin? Ehkä mainstream, mut me diggarit ollaan aika toista mieltä. TÖISSÄ |
zeitung 14.08.2007 22:00:10 | |
---|
Jea, onhan Up around tunnettu ja ehkä kova hitti, mutta löytyy näitä hanoin "omiakin piisejä ori beattia, tragedyä, taxi driveriä jne.. |
Sutela 14.08.2007 22:16:12 | |
---|
Alku Hanoin juttu perustu ihan 100 sille, että Andy imi klassikoita ja muokkas ne omiksi ralleikseen. Andy oli/on apinoinnin mestari, positiivisessa mielessä. Onkos toi Tragedyn riffi muokattu jostain? Tossa yks yö ku olin jo nukkumassa ja radio oli päällä niin sieltä tuli biisi jonka riffi muistutti vahvasti Tragedyn riffiä. |