Pluto 07.08.2007 22:59:54 | |
---|
Harmonycentraalissa monet ovat aika pähkinöinä kyseisestä pedaalista: http://reviews.harmony-central.com/ … ffects/product/BBE/Sonic+Stomp/10/1 Onko kellään kokemusta tästä laitteesta, tai BBE:n räkkivehkeistä? Itse en ole minkäänlaista Maximizeria kokeillut ja suhtaudun hypeenkin kriittisesti, mutta kyllä tuollainen suitsutus kieltämättä herättää kiinnostusta. Mitä nuo laitteet edes tarkkaan ottaen tekevät? Itse epäilen jonkinlaista tarkkaan hiottua EQ:ta jossa on mukana hitunen kompuraa, mutta viisaammat valistakoot? Monet kuvailevat tuolla arvosteluissa, että laitteen käyttö kuulostaa siltä kuin huopa vedettäisiin vahvistimen edestä pois. Pitäisi varmaankin päästä itse testaamaan.. Dillon, you son of a bitch! |
trih 07.08.2007 23:39:24 | |
---|
Tää vaikuttaa olevan joka jampan peruskamaa jos jenkkisivuja selaa. Pitää olla luupissa kaiken muun "kitaristin perustavaran" lisäksi. Joskus tuli testattua plugarina ja mun mielestä teki sellaisen loudnessmaisen efektin. Soundi ei ainakaan studiomonitoreista miellyttäny mutta ilmeisesti parempi käyttää ihan rautaversiota ja hinkata soundia siltä pohjalta. Lieneekö tuo jokin ala- ja ylätaajuuksien "enhancer" tai jotain. Keskialuetta ei kai hirveästi muokkaa. Kitara basson tontille ja basso naapurin tontille. |
Lieneekö tuo jokin ala- ja ylätaajuuksien "enhancer" tai jotain. Keskialuetta ei kai hirveästi muokkaa. sellainen se on. Itselläni on ollu maximizer räkki sekä pedaalimallina ja ovat yllättäneet positiivisessa mielessä, varsinkin treenivolalla soitettaessa. harmittaa vaan ku joutu joskus rahapulassa myymään poies. suosittelen silti kokeilemaan... "idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina." |
Antti1 08.08.2007 09:57:38 | |
---|
Mitäköhän BBE käytännössä tekikään, jonkinasteinen enchancer se siis on... Tota olisivatko nämä perustuneet parillisten harmoonisten säröttämiselle ja sen särön lievälle ekvalisoinnille, sekä ylä- ja alapään vaiheiden korjailulle. En mene nyt ihan varmaksi sanomaan, kun mulla ei ole nyt yhtä lehteä tässä lähettyvillä. OSTAKAA 10U KELLUVA HUIPPURÄKKI EDULLISESTI! |
olli8 08.08.2007 12:57:51 | |
---|
Etuasteesta lähtevä soundi on erilainen kun se saapuu korvaasi koska elementtien muoto muuttaa sen niin BBE sonic maximizer palauttaa sen entisellensä. Jotakin tuollaista luin jostakin. Eiköhän ne ole jotakin tollasia yleensäkin ääneen vaikuttavia laitteita ennemin kuin efektejä. |
Terry Pantheras 08.08.2007 13:30:46 | |
---|
I pity the fool! |
oiva tumpeloinen 08.08.2007 13:33:50 | |
---|
|
ReBeat 08.08.2007 13:36:47 | |
---|
|
Terry Pantheras 08.08.2007 13:41:24 (muokattu 08.08.2007 15:17:21) | |
---|
I pity the fool! |
probus 08.08.2007 14:12:26 | |
---|
|
Os 11.08.2007 10:15:26 (muokattu 11.08.2007 10:15:51) | |
---|
Tuo "arvostelu" oli kyllä sellaista diipadaapaa, että ei ihan joka päivä tule vastaan. Itse en ole laitetta kokeillut, enkä tuomitse ainakaan tuon perusteella. Enpä nyt väittäisi ihan asiattomaksi tuota linkin kirjoitusta. En mielestäni löytänyt asiavirheitä, vaikka kielikuvat paikoitellen olivatkin vahvoja. Tykkäsin alakerran viivästysksestä sen verran, että hommasin lyhyen testin jälkeen kaksi BBE Maxcomia viime viikolla live- ja studiokäyttöä varten. Laite toimii livenä ja studiossa melkein kaikkeen. Livenä lauluihin ja kitaroihin mikserin insertistä ja studiossa kaikki kiertää Sonic Maximizerin kautta. |
probus 13.08.2007 13:48:02 | |
---|
Enpä nyt väittäisi ihan asiattomaksi tuota linkin kirjoitusta. En mielestäni löytänyt asiavirheitä, vaikka kielikuvat paikoitellen olivatkin vahvoja. "This allowed the entire frequency spectrum to arrive at the listeners ear at the same time" Tuossa kirjoituksessa annettiin ymmärtää kaiuttimen aiheuttavan kaiken vaihevasteen epälineaarisuuden ja tuon laitteen korjaavan tämän saaden aikaan vaihevirheettömän toiston. Tuo koko lähtökohta on aivan absurdi. Hyvä jos kuitenkin toimivat ja kuulostaa paremmalta. "Lets just cover the basics in simple English" How about not.. |