Aihe: Anobi : Buttlobsters (Rock/Pop)
1
KillingMachine
08.08.2007 11:03:46
Noi Super Mario -äänet alussa kuulosti jo vähän liian koomiselta. Toi jotenkin mieleen jopa Mr. Bunglen. Ei kai aivan vakavalla naamalla niitä siihen ole sysättykkään varmaan. Ottaen huomioon että tää on demokamaa niin tämä oli kuitenkin minun mielestä loistava biisi. Hyvin on hiottu soundit kohdilleen ja niin poispäin. Tämmöstä lisää.
The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay
Nuuskamuikkunen
08.08.2007 11:08:43
Minä jo odotin missä vaiheessa kuuluu huuto Mort... Mario Combat! Hauskahko kipale. Ne peltien lyönnit häiritsi aika pahasti taustalla, mutta kyllä tämä päivää piristi koomisuudellaan.
"The better the wine is, the gooder it is" - Bernard L. Black
Snowblind
08.08.2007 16:04:01

Noi Super Mario -äänet alussa kuulosti jo vähän liian koomiselta. Toi jotenkin mieleen jopa Mr. Bunglen. Ei kai aivan vakavalla naamalla niitä siihen ole sysättykkään varmaan. Ottaen huomioon että tää on demokamaa niin tämä oli kuitenkin minun mielestä loistava biisi. Hyvin on hiottu soundit kohdilleen ja niin poispäin. Tämmöstä lisää.

Ei sillä nintendointrolla oikein mitään järkevää merkitystä siinä ole, piti vaan laittaa kun tuli sellanen tehtyä noilla nintendoplugareilla leikkiessä.
Tollainen yhdessä illassa kyhätty ei-niin-vakava biisihän tuo on, tuli vaan sellainen fiilis että pitää tehdä jotain vammaista kun muutkin harrastivat sitä irkissä, ni tein sitten jotain vammaista.
toi kötsöm ötsöm mötsöm -kohta menee oikeesti "nytsynlää, nytsynlää..."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt