Aihe: TM-netin pikkuesat 4.1.08 Tampere/Pleva
1 2 3 4 5 6 733 34 35 36 37
paice60
05.08.2007 21:04:02
Laitoin nyt tuonne Plevnaan kyselyä tuosta 4.1.08 päivämäärästä, että sopisiko sinne heille tällaisen porukan silloin tulla.

Eli nyt, jos joku muu haluaa kysyä jostain muualta, niin toimikaa...hop hop!

Jos ei muita ehdotuksia tule, niin varaan tuon meille, jos se heille vaan sopii

Hyvin toimittu. Mulle kelpaa oikein mainiosti.
Vittu näitä hommia.
kuunsirppi
06.08.2007 15:50:31
Nyt tuli sitten vastaus Plevnasta ja päätetty siis yksimielisesti, että Muusikoiden Pikkujoulu 2007 pidetään 4.1.2008 Panimoravintola Plevnassa Tampereella:

Tässä heiltä tullut vastaus:

Moikka Plevnasta
kiitos kyselystä, kyllähän se sopii että järjestetään teidän pikkujoulut taas meillä. Teen teille varauksen pe 4.1.08
Soittokamoja voi tuoda aiemmin päivällä ja hakea vaikka seuraavana päivänä pois.
Ainahan se on meille mukavampaa jos tilaatte ruoat etukäteen mutta jos teillä ei ole mihinkään kiire voi ruoat tilata myös paikan päällä. Kuinkas tuo laskutus, menee yhteen vai maksaako jokainen itse laskunsa?
Varaus on kunnossa, palataan yksityiskohtiin lähemmin.
Tervetuloa!
yst. terv.
Marika Tähtinen-Hakala
ravintoloitsija

vastasin, että kaikki maksamme laskumme itse ja katsotaan sitten tuota ruokailuasiaa lähempänä!

Ketkä siis ovat mukana? Pitäskös laittaa ihan oma säie tälle, kun tässä on nyt jo kaikenlaista sälää...
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!)
baron
06.08.2007 16:05:23

Ketkä siis ovat mukana? Pitäskös laittaa ihan oma säie tälle, kun tässä on nyt jo kaikenlaista sälää...

Minä!
(Liian tyhmä Baron-kirjoitus!)
Mark Levine: "Avoid" notes are not "bad" notes.
v_m_kangas
06.08.2007 16:11:08 (muokattu 06.08.2007 16:23:43)

Tämmöset nimimerkit poimin tämän säikeen alta. Nämä nimimerkit ovatten siis riittävän suuren ehkä/kyllä vastauksen myöntäneet. Käsittääkseni tuossa on jo neljä nimeä täältä Patelastakin:)

Mukana ovat:

laulaja
Mikko T
omarklah
riff
manjaana
isojussi
uruttaja
faith
ÄM
Timi
jjsound
Aune
Coelhinho21
ellipellinen
half
jeppeq
paice60
baron
v_m_kangas
Humppaa tai soita humppaa
Ukko
06.08.2007 16:13:19

Mikä on takaraja ilmoittautumiselle. Sopisko esim. joulukuun alku tms ?
kuunsirppi
06.08.2007 18:24:18
Mikä on takaraja ilmoittautumiselle. Sopisko esim. joulukuun alku tms ?

Joo, eiköhän se riitä. On se kuitenkin iso paikka, joten kyllä me sinne mahdutaan ja jos vielä tilaillaan safkoja etukäteen heidän listaltaan, niin ehditään jokainen saada syödäksemmekin :o)
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!)
isojussi
07.08.2007 01:57:10
Kuka hoitaa kaluston?

Mä en uskalla luvata - kun pidän pienen varauksen sillä kurin, jos vaikka pukkaakin ison rahan keikkaa....
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
korgie
07.08.2007 06:20:29 (muokattu 07.08.2007 06:20:59)
Kuka hoitaa kaluston?

Mä en uskalla luvata - kun pidän pienen varauksen sillä kurin, jos vaikka pukkaakin ison rahan keikkaa....

Jaa tuota...

Omaa PA-kalustoa mulla ei ole, mutta muuta roinaa voin tarpeen mukaan paikalle tuoda. Löytyy kiipparit, basso- ja kitarakamat sekä hätätilassa rummutkin.
Menikö jakeluun vai väännetäänkö malli rautalangasta?
Sertzo S
07.08.2007 07:19:02
Tuonne kyllä pitäisi päästä jotenkin. Pitänee säästölipasta alkaa paisuttamaan,
muutoin menee persielleen tältä humppaukolta lupautuminen ko. juhliin.
ÄM
07.08.2007 10:16:56

Turhaa ehkä edes mainita tässä vaiheessa, mutta jos matkasuunnitelmat menee niin, että pääsen paikalle, niin voin raahata rummut.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
Tankero
07.08.2007 14:10:07
Turhaa ehkä edes mainita tässä vaiheessa, mutta jos matkasuunnitelmat menee niin, että pääsen paikalle, niin voin raahata rummut.

Jos MMX:t raahaat, niin kelpaa vedellä.

Nimim: Jammujen omistaja.
Varmasti, vissiin.
korgie
07.08.2007 14:42:11

Ihan hyvä jos joku tuo kunnolliset rummut paikalle. Noi mun rummut taitaa olla sitä luokkaa että ammattimaisempi rumpali voi saada niistä allergiaoireita. :) Tosin, kyllähän niillä Lammillakin iloisesti soiteltiin...
omarklah
07.08.2007 15:19:40

Jos ja kun Tampereella ollaan, niin mie voin raahata bassokamat - turhaa niitä on kauempaa lähteä rahtaamaan....
...jos ei saa pillua vaihtobassolla, niin ei saa kyllä vaikka kuin räpeltäis...
baron
07.08.2007 16:16:55

Mä voin tuoda digipianon ja sille monitorin.
Mark Levine: "Avoid" notes are not "bad" notes.
korgie
07.08.2007 16:31:41 (muokattu 07.08.2007 16:31:58)
Jos ja kun Tampereella ollaan, niin mie voin raahata bassokamat - turhaa niitä on kauempaa lähteä rahtaamaan....

No, mä varmaan kuitenkin tuon sen 5-kielisen basson, kun en osaa 4-kielisellä soittaa. :)
ÄM
07.08.2007 21:03:27

Juu, ei mulla muutakaan oo, paitsi nuo sähköiset, mutta niillä ei vedä Paicekaan.
Mutta lähempänä varmistan vasta tosiaan.
paice60
07.08.2007 21:57:38
Juu, ei mulla muutakaan oo, paitsi nuo sähköiset, mutta niillä ei vedä Paicekaan.
Mutta lähempänä varmistan vasta tosiaan.

Kyllä kuule vedän millä vaan, ei ole mitään väliä. Voin mä tuoda vaikka munkin Rolandit mutta jotkut ei välttämättä tykkää niistä eli jos joku tuo akustisen setin niin mulle käy. Periaatteessa voisin luvata PA:n mutta sen näkee sitten lähempänä.
Vittu näitä hommia.
ÄM
07.08.2007 23:14:16

Kyllä kuule vedän millä vaan, ei ole mitään väliä. Voin mä tuoda vaikka munkin Rolandit mutta jotkut ei välttämättä tykkää niistä eli jos joku tuo akustisen setin niin mulle käy. Periaatteessa voisin luvata PA:n mutta sen näkee sitten lähempänä.

Nii, meinasin, että sulla kun on V-Drums, ni kyllä niillä kelpaa, kun sähkäreistä puhutaan.
Mikko T.
08.08.2007 08:33:02

Mä tuun junalla ja lupaan etten tuo paikalle yhtään mitään muuta kuin tunnetusti huonoa huumoria, oman ruman pärstäni ja luultavasti takin narikkaan.
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)