Sunnuntaina tuli oltua, NIN oli loistava, The Ark mainio myös. Mikään muu ei sitten jaksanutkaan napata. Miinusta järjestelyistä ainakin siltä osin, että PMMP ja NIN olivat samaan aikaan. Muuten ihan jees, paitsi että portit oisivat voineet vetää nopeamminkin, liikaa oli arpomista kaikenmaailman viivakoodinlukijoiden ja kännykkälippujen kanssa. "I wish life could be Swedish magazines." |
ötzi 07.08.2007 21:55:06 | |
---|
Näyttekö muuten missään muualla kun anniskelualueella miesten vessoja? Minä en, ehkä järkkärit on ottanu tylyn linjan että alaikäisiä poikia ei paskata koko vknloppuna. Nmittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin |
timanttiananas 07.08.2007 22:53:34 | |
---|
Näyttekö muuten missään muualla kun anniskelualueella miesten vessoja? Minä en, ehkä järkkärit on ottanu tylyn linjan että alaikäisiä poikia ei paskata koko vknloppuna. Eikös bajamajat ole unisex-vessoja? Nythän piti muuten olla tarkka valvonta alkoholinkäytön suhteen, mutta mun laukkua ei tutkittu ollenkaan missään vaiheessa portilla, mistään taskuista nyt puhumattakaan. Harmitti kyllä ettei ollu omaa evästä mukana. Mut kai oli vaan hyvä tuuri tai näytin niin rehelliseltä. Sama juttu kaikissa tän kesän stadion/areena konserteissa, korkeintaan vilkaistu päällisin puolin laukkuun, ja on kaduttanut ettei ollut kameraa ikinä mukana. Not all who wander are lost |
ötzi 07.08.2007 23:25:24 | |
---|
Kyllä meikä ainakin havaitsi ainostaan semmosia majoja joissa oli punanen tikku ukko jolla oli mekko, ja 10m jono naisia, eipä siihen ois ees kehdannu mennä jonoon. Nmittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin |
Hanhi 08.08.2007 00:50:50 | |
---|
Itse olin sunnuntaina paikalla. Damn Seagulls, Disco Ensemble, The 69 Eyes ja Sonata Arctica oli bändejä mitä tuli katottua eniten (kaksi ensimmäistä koko setit) Sit sieltä täältä dir en greyta (mikä oli mun makuun peruspaskaa :) Maj Karmaa ja NINiä. PMMP:tä katselin vikat n.15min, olin jo tosin sen verran sekasin siinä vaiheessa ettei jääny juuri mieleen. Ihan jees päivä, kiva sää ja yleisen rento tunnelma. Disco Ensemblen ekaa kertaa livenä nähneenä, hienoa meininkiä! |
weelie 08.08.2007 14:14:25 (muokattu 08.08.2007 14:16:21) | |
---|
Kyllä meikä ainakin havaitsi ainostaan semmosia majoja joissa oli punanen tikku ukko jolla oli mekko, ja 10m jono naisia, eipä siihen ois ees kehdannu mennä jonoon. Jonoja en nähnyt mutta siinä korsolavan kupeessa vesihanan vieressä pahamajoissa kävin kusella pariin otteeseen (lauantaina). Mielestäni osassa oli hamosen kuva, osassa ei. http://www.ankkarock.fi/image.php?id=68 Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |