Aihe: Mesa Boogie Stiletto Trident
1 2 3 4 59 10 11 12 13 14 15 16 17
this1sux
07.08.2007 14:41:27
Vaikuttaa hyvältä....

Ja olet testannut vasta orange-kanavaa. Eipä silti, molemmista löytyy säröä sen verran että menee enemmän makuasioiksi, itse oon todennut suosikikseni sen red-kanavan.

Se kliinien säätäminen... gainia todella vähän ja masterit tosi isolle ;)
lalalaa
Werihukka
07.08.2007 14:43:47

Orange kanavalla soitin...toista en edes testannut.

Eikös ne kunnon jyrät lähde Red-kanavalta?
Taas tuli kirveelle töitä Wolfhorde mikserissä
Detox
07.08.2007 14:46:42

Nyt voin 100%:lla varmuudella sanoa, että Levytukun Recto oli paskana silloin kun kävin sitä testaamassa, koska siitä ei lähtenyt mitään muuta kuin onnetonta treblekihinää...säröstä tietoakaan.

Kun joskus (pari vuotta sitten) kävin testaamassa Rectoa Levytukussa niin Janne ei saanut koko vahvistimesta mitään järkevää saundia. Todettiin yhdessä että siihen pitää varmaan vaihtaa putket, sen verran kehno oli saundi. Siihen loppu munki Rectoilut vähäksi aikaa.

EDIT: Ja tosiaan...laite sekä sisältä että ulkoa kuin uusi...Mesan tehdaslaputkin roikkuvat vielä kantokahvassa.

Kyllä mullakin on noi laput tallella vaikka vahvarit onki jo vuosia käytössä.

EDIT2: Skittana Ran KV Custom (Seymour Duncan Distortion SH-6), C#-vire

Koitas vielä EMG 81 mikillä varustettua kitaraa. Mun mielestä Duncan JB & 59 setti ei toiminut läheskään yhtä hyvin kuin EMG 81 & 89 setti. Jopa niin kehno että oli pakko myydä kitara kokonaan pois. Pitäis vielä antaa passiiveille mahdollisuus ja kokeilla DiMarzio D-Sonic mikkiä.
Mesa 4 Life!
Ben_D
07.08.2007 14:47:12

Eikös ne kunnon jyrät lähde Red-kanavalta?

Eikai tota enempää voi lähtee jytinää?
http://www.myspace.com/fiercemetal
Werihukka
07.08.2007 14:48:44 (muokattu 07.08.2007 14:52:28)

Eikai sitten :) Channel Style oli varmaan modern?

Edit: Mulla kun on se vintagella, niin red-kanavallakin palaa vihreä "clean"-valo. Särössä on silti varaa ylöspäin reippaasti. :) Että kai modernilla sitten orangekin on vaan toinen särö kanava, en ole noin sitä tohtinut testata, kun käytän cleanejä paljon.
Jormaz
07.08.2007 14:52:22
Onko porukalla mörssäröintikokemuksia VHT Deliverancesta?
Summer is coming, fat boys are happy
oiva tumpeloinen
07.08.2007 14:55:25

Eiks MM:ssä ole kopissa moinen?
Werihukka
07.08.2007 15:02:34

Hmm.. Täytyypäs testata sitä orangea, että minkälaista jytinää siitä irtoaa. Jos vetäs äänityksissä tuplaten ja toisen Red:llä ja toisen Orangella :P

Pitäs vaan joku keksiä boostaamaan.. Täytyy varmaan itekkin se apina hommailla :)
Ben_D
07.08.2007 15:05:51

Hmm.. Täytyypäs testata sitä orangea, että minkälaista jytinää siitä irtoaa. Jos vetäs äänityksissä tuplaten ja toisen Red:llä ja toisen Orangella :P

Pitäs vaan joku keksiä boostaamaan.. Täytyy varmaan itekkin se apina hommailla :)

Apinalla lisää soundivaihtoehtoja, mutta kyllä toi ilman apinaakin ihan buenolta kuulostaa.
Jormaz
07.08.2007 15:06:14
Eiks MM:ssä ole kopissa moinen?

Toivotaan että on vieläkin sitten kun rahat taskussa ja oma kitara mukana käy testaamassa.
Summer is coming, fat boys are happy
zeme
07.08.2007 17:29:36
Älä käy vielä tällä viikolla. Pasi on lomalla:)

Haha, :D.. Nojaano, kyllä se Hamppunenkin antaa mulle, koska isä on ennen minua ollut vakiostaja paikassa ennen kuin pasi tuli myyjäksi, niin molemmat myyjät ovat reiluja :D.. Myös toistasukupolvea kohtaan :D..
No problem. http://www.mikseri.net/haulu/ http://koti.mbnet.fi/haulu/
DZN
07.08.2007 17:32:29
Savage lienee yhtä tiukka....kait....aivan sama :)

Savagella ja VHT:llä ei ole ihan soundillisesti ja muutenkaan kauheasti yhteistä.

Tärkeämpi pointti tässä taitaa olla se, että taisit ihastua Mesan Recto-soundiin.
Mä pitäydyn itse edelleen VHT:ssäni. Jos tuuri käy, päivätän oman vahvarini uuteen Ultra Leadiin mutta sitäkään en tee siksi, että soundissa olisi jotain valittamista.

Täytyy munkin myöntää, että jos pitää modernista hi gain soundista niin Recto, Stiletto tai Road King ovat erinomaisia vaihtoehtoja siihen!
Aka. Dino and 6077dino
Rakoni
07.08.2007 18:26:10

Kyllä nuo Mesat on maagisia koneita. Omalla F-50 + Stiletto 4x12 + Bad monkey kombinaatiolla lähti c-vireessä sellainen soundi, etten ikinä ole parempaa kuullut. Valtava suorastaan, reenihuoneen ulkopuolelle ei kuulunut rumpuja kitaran alta.
Lottohevi on paskimmillaankin parasta
Ben_D
07.08.2007 18:41:02 (muokattu 07.08.2007 18:41:44)

Kyllä mullakin on noi laput tallella vaikka vahvarit onki jo vuosia käytössä

Joo, mutta toi ainakin näytti siltä, että on tuskin koskaan käytetty...ei naarmuakaan...tai sitten se on ollut studion nurkassa.

EDIT2: Skittana Ran KV Custom (Seymour Duncan Distortion SH-6), C#-vire

Koitas vielä EMG 81 mikillä varustettua kitaraa. Mun mielestä Duncan JB & 59 setti ei toiminut läheskään yhtä hyvin kuin EMG 81 & 89 setti. Jopa niin kehno että oli pakko myydä kitara kokonaan pois. Pitäis vielä antaa passiiveille mahdollisuus ja kokeilla DiMarzio D-Sonic mikkiä.

Täytyy koittaa, mutta mä diggaan Seymour Duncanin SH-6:n soundista. onhan siinä kait vähän enemmän jerkkua kun JB:ssä..siis outputia...itsehän sen SH-6:n valitsin Custom kitaraani :)

Savagella ja VHT:llä ei ole ihan soundillisesti ja muutenkaan kauheasti yhteistä.

Jaa-a...vaikee sanoo kun en ole ikinä missään koskaan kuullut VHT:tä..tiukka styrkkari Savage on anyway.

Tärkeämpi pointti tässä taitaa olla se, että taisit ihastua Mesan Recto-soundiin.

Joo...tai oikeastaan ihastuin siihen Orangekanavaan, joka kuulostaa turboahdetulta JCM-800 2203:lta...sama kun ko. Marsuun heittäis extra gain stagen etuasteeseen.
maxillaris
07.08.2007 19:54:54
Joo...tai oikeastaan ihastuin siihen Orangekanavaan, joka kuulostaa turboahdetulta JCM-800 2203:lta...sama kun ko. Marsuun heittäis extra gain stagen etuasteeseen.

Tuo onnistuu aika edukkaasti Soldanon Hotmod:lla. 6C10 kolmoistriodi V2:n paikalle ja se on siinä.
Kjukka
07.08.2007 20:50:31

On muutaman kuukauden ajalta. Toimii.
Detox
07.08.2007 21:11:56

kuulostaa turboahdetulta JCM-800 2203:lta...sama kun ko. Marsuun heittäis extra gain stagen etuasteeseen.

Tuo onnistuu aika edukkaasti Soldanon Hotmod:lla. 6C10 kolmoistriodi V2:n paikalle ja se on siinä.

Ei taida tollasia Hotmodeja saada muualta kuin eBaystä? No toki pitäis ite hankkia eka se marsukin...
Mesa 4 Life!
maxillaris
07.08.2007 21:45:36
Ei taida tollasia Hotmodeja saada muualta kuin eBaystä? No toki pitäis ite hankkia eka se marsukin...

Ebay on oiva paikka Hotmodin hankintaan, tai ei ole vaikea itsekkään tehdä. Nuo NOS 6C10 kolmoistriodit ovat aika "kiven alla". Omassa JCM 800 2204 marsussa rouhii aika muhkeasti. Hintaa tuommoselle tulee n.170-200€, itse tekemällä reilusti alta puolet.
Ben_D
07.08.2007 22:42:17 (muokattu 07.08.2007 22:44:50)

Miks muuten ton mun styrkkarin takana ei ole verkkoa, vaan pelkästään sellanen poikkitanko tyyliin -> http://www.ascendancymusic.com/images/ebay2/dual/9.jpg

Onks tollasta käytetty ainoastaan vanhemissa Rectoissa?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)